pawelll48 273 Napisano Grudzień 8, 2013 Zaawansowany 273 2380 Sam robiłeś, ile takie cudo może kosztować np. do C-360? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzeniek 10 Napisano Grudzień 8, 2013 Zaawansowany 10 329 Sam tylko montowałem, robił ktoś inny osoba prywatna wykonanie super, do MTZ koszt to 3100 zł plus węże hydrauliczne i śruby do c-360 powinien być trochę tańszy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 8, 2013 Zaawansowany 825 12074 Jeśli masz zamiar dużo na nim wozić to przykręć go solidniej do ciągnika. Dorób długie ramy aż do otworów w obudowie sprzęgła. Bo będzie siadał na śrubach pomału. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzeniek 10 Napisano Grudzień 8, 2013 Zaawansowany 10 329 Już to zrobiłem, przykręciłem oryginalne wzmocnienia na całej długości ramy aż do sprzęgła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 8, 2013 Zaawansowany 825 12074 A. To rozumiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
S-Piotr 58 Napisano Grudzień 9, 2013 S-Piotr 58 1902 Mam taki sam w moim 820,solidne wykonanie po zamocowanie na nim kolumny z widlaka i założeniu 1,5 T na widły ,siłowniki już nie poradziły z podniesieniem ciężaru,ale i konstrukcja nie ucierpiała, do hydrauliki założyłem zawór dławiący aby ramiona TUZ-a nie leciały od razu z ciężarem na dół. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jedrus 73 Napisano Grudzień 9, 2013 Zaawansowany 73 390 Fajnie że ramiona sa wahliwie i można zmieniać płynnie ich rozstaw. Ogólnie podoba mi się :rolleyes: 5/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 9, 2013 Zaawansowany 825 12074 Mam lagi do pługa śnieżnego grubsze i się zaczęły krzywić nad osią a przykręcone aż do skrzyni. To wina ciężaru po części. Z pługiem są tąpnięcia uderzenia w przeszkody. One to krzywią w połączeniu z masą zawieszoną. Jeśli nie narazi podnośnika uderzenia i tąpnięcia to teoretycznie nic mu nie powinno być. tak jak u ciebie. Nie ganiasz z balastem na osi 40 na godzinę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
S-Piotr 58 Napisano Grudzień 9, 2013 S-Piotr 58 1902 Do pracy przednim tuzem wajchę od hydrauliki ustawiam na pływającym (maks do przodu)to pozwala na uniknięci awarii TUZ-a,sprawdziło się przy przednim wale gdy wskakiwał na wysokie miedze.i też z zimowym pługiem (a miałem taki montowany na czołownicy jak w ciężarówkach patrz moja galeria) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 9, 2013 Zaawansowany 825 12074 No widzisz. A mi płaskowniki 180x18 mm się pogięły. Tyle że z pługiem około 600 godzin było zrobione po drogach a jest okrutnie ciężki. Nie wspominając o placach. Wzmocniłem to zastrzałami i nad osią dołożyłem płaskownik. Już się nie skrzywi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się