andrejus 158 Napisano Grudzień 2, 2013 Zaawansowany 158 956 do czego służy ten żółty grzybek? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 3, 2013 Włącznik wałka WOM. W większości ciągników jest taki grzybek podnosisz do góry i kręcisz w prawo, a jak chcesz wyłączyć to uderzasz w niego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damian1992 102 Napisano Grudzień 3, 2013 Zaawansowany 102 4131 Skrzynia ELectro Command 16x16? Dobrze się tym jeździ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 3, 2013 Skrzynia 24x24. Bardzo fajnie się jeździ, sprzęgło w guziku. Trochę mało biegów pod obciążeniem ale jakoś szło. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotrek4x4 30 Napisano Grudzień 3, 2013 Zaawansowany 30 999 Jak wypadł w porównaniu do claasa? Bo claasa też chyba testowałeś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rondel96 1 Napisano Grudzień 3, 2013 Użytkownik 1 55 To ile on ma biegów pod obciążeniem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 4, 2013 @piotrek4x4 NH o niebo lepszy od Claasa. Nawet nie ma co porównywać. Jedynie mi Claas spalił mniej w robocie. Ale i tak czy to NH czy Claas nawet z większych serii czyli 4cyl t6 i arion400 nie mają startu do JD 6105R. Takie moje zdanie. Nie trzeba się z nim zgadzać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotrek4x4 30 Napisano Grudzień 4, 2013 Zaawansowany 30 999 ale pewnie cena tego 6105R też będzie najwyższa z wymienionych a jak wygląda spalanie w Jasiu w stosunku do tych modeli bo te 100 parę koni to taki ciągnik do wszystkiego więc lepiej jakby ten apetyt na on był umiarkowany JD chyba ma dynamiczniejszy silnik i trudniej go zadusic, ale za to gorzej ze zwrotnością, mam racje? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 5, 2013 Cena będzie wyższa o 100tys. Taki 6105R to wydatek 260tys. W jelonku czułem tą moc a tu te konie to są ale na papierze. Na jakiejś tam super zwrotności mi nie zależy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotrek4x4 30 Napisano Grudzień 5, 2013 Zaawansowany 30 999 Jednak duża pojemność silnika swoje robi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rocco0987 111 Napisano Grudzień 5, 2013 Zaawansowany 111 1689 A za to ja widzałem w okolicy JD 6150 i powiem wam ze szału w orce nie robił u mnie nh albo mf słabsze a lepiej sobie radzą no ale warunki, kierowca, ustawienie pługa więc nie ma co do końca tego porównywać. Za to miałem na testach duże ciągniki i pod względem mocy John Deer`a po prostu nie było, niby 230 koni to on powinien kopać doły po samą ramę a jego jakbyś nie popuścił to by zadusiło na śmierć silnik, i to tylko w pługu 4 skiby. Prędkość na równym tak samo bez szału bo silnik nie dawał rady a miałem 220 koni MF który lepiej sobie radził a claas 215 koni wgl spokojnie 10 km/h a i ponad 11,5 szedł gdy JD ledwo 9-9,5 a niby mocniejszy. Nie wiem jak spalanie jedynie bo do JD nie chcieli żeby zalewać tak jak w pozostałych tylko sami tankują. Jedyny plus to że uciąg JD miał b.dobry ale jeśli one mają takie spalanie jak mówią to zawsze uważałem żę te konie mają jednak mocniejsze od innych ciagników i to się rekompensuje spalanie jak i wysoka cena jd a tu totalnie sie zawiodłem... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotrek4x4 30 Napisano Grudzień 5, 2013 Zaawansowany 30 999 No też słyszałem opinie że 6150R w 4 skibowym pługu master 122 spala 20 l na godzinę orki i więcej co mi się wydawało sporym wynikiem, ale tłumaczyłem to sobie że może silnik nie dotarty i później spalanie spadnie podobnie jak w NH a tu wygląda że jednak coś w tym jest, a szkoda Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się