Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w New Holland

12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Włącznik wałka WOM. W większości ciągników jest taki grzybek ;) podnosisz do góry i kręcisz w prawo, a jak chcesz wyłączyć to uderzasz w niego.

Skrzynia 24x24. Bardzo fajnie się jeździ, sprzęgło w guziku. Trochę mało biegów pod obciążeniem ale jakoś szło.

@piotrek4x4 NH o niebo lepszy od Claasa. Nawet nie ma co porównywać. Jedynie mi Claas spalił mniej w robocie. Ale i tak czy to NH czy Claas nawet z większych serii czyli 4cyl t6 i arion400 nie mają startu do JD 6105R. Takie moje zdanie. Nie trzeba się z nim zgadzać.

ale pewnie cena tego 6105R też będzie najwyższa z wymienionych :) a jak wygląda spalanie w Jasiu w stosunku do tych modeli bo te 100 parę koni to taki ciągnik do wszystkiego więc lepiej jakby ten apetyt na on był umiarkowany :) JD chyba ma dynamiczniejszy silnik i trudniej go zadusic, ale za to gorzej ze zwrotnością, mam racje?

Cena będzie wyższa o 100tys. Taki 6105R to wydatek 260tys. W jelonku czułem tą moc a tu te konie to są ale na papierze. Na jakiejś tam super zwrotności mi nie zależy.

A za to ja widzałem w okolicy JD 6150 i powiem wam ze szału w orce nie robił u mnie nh albo mf słabsze a lepiej sobie radzą no ale warunki, kierowca, ustawienie pługa więc nie ma co do końca tego porównywać.

Za to miałem na testach duże ciągniki i pod względem mocy John Deer`a po prostu nie było, niby 230 koni to on powinien kopać doły po samą ramę a jego jakbyś nie popuścił to by zadusiło na śmierć silnik, i to tylko w pługu 4 skiby. Prędkość na równym tak samo bez szału bo silnik nie dawał rady a miałem 220 koni MF który lepiej sobie radził a claas 215 koni wgl spokojnie 10 km/h a i ponad 11,5 szedł gdy JD ledwo 9-9,5 a niby mocniejszy.

Nie wiem jak spalanie jedynie bo do JD nie chcieli żeby zalewać tak jak w pozostałych tylko sami tankują.

Jedyny plus to że uciąg JD miał b.dobry ale jeśli one mają takie spalanie jak mówią to zawsze uważałem żę te konie mają jednak mocniejsze od innych ciagników i to się rekompensuje spalanie jak i wysoka cena jd a tu totalnie sie zawiodłem...

No też słyszałem opinie że 6150R w 4 skibowym pługu master 122 spala 20 l na godzinę orki i więcej co mi się wydawało sporym wynikiem, ale tłumaczyłem to sobie że może silnik nie dotarty i później spalanie spadnie podobnie jak w NH a tu wygląda że jednak coś w tym jest, a szkoda

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×