delta6583 77 Napisano Marzec 23, 2017 Zaawansowany 77 612 Co sądzisz o tym ciągniku ? Dobrze się sprawuje ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiano_144 3 Napisano Marzec 23, 2017 Nowicjusz 3 28 Też chciałbym zapytać czy warto go kupić czy lepiej dołożyć np: do jakiegos Ursusa? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michal952_5 3 Napisano Marzec 23, 2017 Zaawansowany 3 142 mam 952.5 i jedyne co decydowało o zakupie to cena i stosunek mocy do momentu obrotowego 95km/464 Nm dla porównania proxima 110 ma 461 Nm Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 23, 2020 Nowicjusz 1 27 odnośnie pompy wspomagania. mtz 952.5. pompa jest zasilana z zbiorniczka z przodu traktora koło chłodnicy, olej hl 46. problem jest taki że pompa klekocze dosyć głośno jak ciągnik stoi na wolnych obrotach, jak dam gazu szybciej klekocze. gdy delikatnie przekręcę kierownicę i ją trzymam tak aby pompa miała obciążenie to nic już nie klekocze, jak puszczę kierownicę to znowu klekocze. jaka jest przyczyna? ma tak od nowości( 900godz już przejechałem). może dasię jakoś to usunąć, może ciśnienie wyregulować na niej???chybaa że to coś innego klekocze, ale jak dotknę do kierownicy to przestaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
STANK 15 Napisano Marzec 24, 2020 Zaawansowany 15 595 u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 24, 2020 Nowicjusz 1 27 23 minuty temu, STANK napisał: u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda 23 minuty temu, STANK napisał: u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda klekocze, żeby nie pompa to by jak mercedes chodził. w 820 mam zasilaną ze zbiornika hydrauliki. a może coś źle ustawione??ciśnienie, czy co, może rozrząd ma luz.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
STANK 15 Napisano Marzec 24, 2020 Zaawansowany 15 595 952.5 a 952 mogą się różnić układem paliwowym u mnie zwykła ruska pompa ,a u ciebie pewnie common rail Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 26, 2020 Nowicjusz 1 27 Dnia 24.03.2020 o 12:45, STANK napisał: 952.5 a 952 mogą się różnić układem paliwowym u mnie zwykła ruska pompa ,a u ciebie pewnie common rail wiem u mnie commonrail, ale klekocze ta pompa od wspomagania to pod alternatorem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
STANK 15 Napisano Marzec 26, 2020 Zaawansowany 15 595 w czerwonym MTZ 82 zmieniałem pompę układu kierowniczego ale to już jakiś czas dawno , z tego co pamiętam te pompki miały walki które różniły się frezem idzie tam taka tulejka na wałek i wchodzi to w koło napędowe pompy to może tam ma za duży luz czy coś , od zawsze tak było ? nie obawiasz się takiego układu paliwa w rusku wiadomo że podnoszą wymagania co do emisji ,a jak w paliwie wychodzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 27, 2020 Nowicjusz 1 27 10 godzin temu, STANK napisał: w czerwonym MTZ 82 zmieniałem pompę układu kierowniczego ale to już jakiś czas dawno , z tego co pamiętam te pompki miały walki które różniły się frezem idzie tam taka tulejka na wałek i wchodzi to w koło napędowe pompy to może tam ma za duży luz czy coś , od zawsze tak było ? nie obawiasz się takiego układu paliwa w rusku wiadomo że podnoszą wymagania co do emisji ,a jak w paliwie wychodzi pali bardzo mało, w beczce 5000tys to przy wywozie szamba z 3 l a teraz nalałem pod kor i 100litrami paliwa zrobię 20godzin w polu, trochę orki i agregat 3,40 agrofactory ciężki tak od nowego ma tak i nie wiem co mam z tym robić, chyba że to coś innego stuka ale przestaje jak delikatnie ruszę kierownicą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
STANK 15 Napisano Marzec 27, 2020 Zaawansowany 15 595 nic nie rób , może pikać zawór przelewowy bo masz chydraulikę do układu kierowniczego ,pompa cały czas daje ciśnienie to zawór ci stuka jak ruszasz kierownicą to idzie ciśnienie na siłownik i nie stuka wtedy , gdyby coś było nie tak to już by się rozsypało. common rail wymaga dbałości filtry i paliwo dobrej jakości ,same filtry to pewnie już inna bajka jak na pompie rzędowej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 27, 2020 Nowicjusz 1 27 3 godziny temu, STANK napisał: nic nie rób , może pikać zawór przelewowy bo masz chydraulikę do układu kierowniczego ,pompa cały czas daje ciśnienie to zawór ci stuka jak ruszasz kierownicą to idzie ciśnienie na siłownik i nie stuka wtedy , gdyby coś było nie tak to już by się rozsypało. common rail wymaga dbałości filtry i paliwo dobrej jakości ,same filtry to pewnie już inna bajka jak na pompie rzędowej to czemu ten zawór pika? a w starym mtz nie pika?? moze olej nie taki czy co?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
STANK 15 Napisano Marzec 27, 2020 Zaawansowany 15 595 kto go tam wie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janosik15 1 Napisano Marzec 29, 2020 Nowicjusz 1 27 Dnia 27.03.2020 o 13:30, STANK napisał: kto go tam wie a gdzie on dokładnie jest?może da się wyregulować albo sprężyna pękła?? a mam jeszcze pytanie w 820 ubywa oleju hydraulicznego w zbiorniku a przybywa w skrzyni biegów. to do wymiany pompa czy jakiś tam uszczelniacz, bo napęd na pompa z skrzyni pośredniej.i jak ją wyjąć, tak da rady czy kabinę podnosić czy kokpit rozbierać?. wiesz jak w 820 taśmy od wom podregulować, bo w prasie po 12 latach już omyka przy dobijaniu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się