jacus57 2 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 2 102 Mógłbyś to dokładniej opisać? Co zmieniłeś w silniku, ile pali? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seba-gajwer 1 Napisano Maj 8, 2013 Nowicjusz 1 4 Załozono parownik 2 generacji i zamontowano wlacznik na ciegnie gazu . aby po zdjenciu nogi z gazu lpg sie wylaczalo .Przybytek mocy bardzo zauważalny . Spalanie ,dopiero faza testow ,ale juz pedal gazu nie jest mocno wciskany jak wczesniej . Mniej dymu z komina . W tej chwili jestem zadowolony i myśle ze będę bardziej . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 21 540 Zmniejaszałeś dawke oleju napędowego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seba-gajwer 1 Napisano Maj 8, 2013 Nowicjusz 1 4 Obrót wkręciłem , ale przydalo by sie więcej bo silnik i tak zadobrze chodzi ,lecz gdy więcej wkręce musze juz pare razy okrecic silnikiem z rana do zapalania , a tak to od strzalu . Dodatkowo spadla temperatura silnika, wiec raczej same plusy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Maj 8, 2013 raz na próbę puściłem w kolektor ssący trochę gazu propan butan to dostawał większych obrotów i silnik zaczął twardziej pracować Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 2650 10451 Sprawdza sie to co wczoraj przeczytałem w nonsenspedii że Polacy nawet diesla zagazują :lol:A za robote szaczun Polak potrafi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kuba1993 8 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 8 500 twardziej? co masz na myśli @gintek? bardziej stukotowo? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 21 540 Ostatnio na stacji benzynowej widziałek jak tankowali LPG do ciężarówki Scania. LPG wspomaga spalanie. Było to tez opisane w którymś wydaniu RPT. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 108 919 Czy to prawda ze takie silniki szybciej się psują niż na samym ON? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotr119 49 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 49 954 chyba szybciej nie po prostu spalanie jest skuteczniejsze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
4718zetor 46 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 46 1342 @Michaufarmer Tak, zgadza sie, w ciezarowkach rowniez jest stosowany LPG. jest wtedy ok 70% oleju napedowago i 30% gazu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jendrek 124 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 124 1268 Tutaj macie więcej opisane o LPG w ciągnikach http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/instalacja-dwupaliwowa-on-lpg-w-ciagniku-rolniczym,41139.html Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LUSI 2 Napisano Maj 8, 2013 Nowicjusz 2 46 Problem pojawi się jak pojedziesz na badanie techniczne, no chyba, że ciągnik nie jest rejestrowany Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 1123 9680 Czy to prawda ze takie silniki szybciej się psują niż na samym ON? Jak się nie mylę to w Holandi już ciężarówki kilka lat jeżdżą na LPG , w Polsce też już spotykane. Takie same opinie pojawiały się jak montowano LPG do samochodów z silnikami benzynowymi i jakoś do dziś instalacje LPG cieszą się dużym powodzeniem. Swego czasu na LPG Polonezem (gaźnikowym) zrobiliśmy ok 110 000 km bez większych problemów to auto chodziło tylko na gazie gdyż zbiornik paliwa był dziurawy i nie było problemów z paleniem przy mrozie -20 st.C, w dniu kasacji miał ok. 230 000 km łącznie (przy 100 000 km remont silnia - pęknięty blok). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arturo 36 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 36 756 poprawie was na zachodzie czy norwegia i teraz już częściej w polsce ciężarówki jeżdzą ale na czystym CNG co jest kłopotliwe w tankowaniu bo naprzykład na pomorzu są chyba 2 stacje i jak znajomi jeżdzą w trase nabijają butle do pełna bo nastepna stacja dopiero we warszawie na bazie MPO bo tam mają 30 aut w CNG nie spotkałem się jeszcze z lpg w ciężarówkach a tym bardziej w mieszance z ON ale osobowe diesle zagazowane już widziałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
uglibugli 75 Napisano Maj 8, 2013 Zaawansowany 75 831 W końcu silniki od ciapka w rakach przerabiali na lpg i jakoś to chodziło ale z tego co wiem to nie wychodziło to za oszczędnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Maj 9, 2013 głośniej zaczął silnik chodzić i jagby coś stukało w środku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
look19 30 Napisano Maj 9, 2013 Zaawansowany 30 1069 głośniej zaczął silnik chodzić i jagby coś stukało w środku Tzn, że silnik jest w niezbyt dobrym stanie technicznym, po prostu na ON nie było to słyszalne, a teraz przynajmniej wiadomo, że silnik nie jest w 100% sprawny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Maj 10, 2013 Zaawansowany 373 3991 To wcale nie oznacza kiepskiej kondycji silnika tylko tyle że jest za dużo LPG w stosunku do ON. Przy odpowiednim dobraniu proporcji silnikowi nic się nie stanie. Nie trzeba też kręcić dawką ON na pompie bo regulator obrotów sam ją zmniejszy. Gdy dodaje się LPG obroty silnika będą wzrastać więc regulator ujmie ON żeby je utrzymać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Maj 10, 2013 na pewno nie jest w 100% sprawny bo już swoje przepracował ale nie jest jeszcze tak źle Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Maj 17, 2013 Zaawansowany 1 149 kolego mógłbyś wstawić foto, jak to jest doprowadzone do kolektora ssącego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bzykuu 5 Napisano Czerwiec 16, 2013 Zaawansowany 5 216 Zrobił byś filmik jak chodzi silnik na LPG i przedstawił byś lepiej tą instalacje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Październik 31, 2013 Zaawansowany 365 767 W widlakach RAK w miejscu wtrysków wstawiali świece zapłonowe... Czyli z diesla robili gazowca. A tu zasada jest inna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LEX266 250 Napisano Lipiec 10, 2016 Zaawansowany 250 808 Zastanawia mnie sens inwestycji i pewnego ryzyka (robota garażowa na czuja). Jeżeli ciągnik dużo pracuje to może i OK.? ale: Wystarczy wyjechać na drogę publiczną i jak "miśki " to zobaczą, to dowód rej. do odzysku i koszty związane z tym do pokrycia oraz demontaż instalacji przed badaniem technicznym. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukbold 1054 Napisano Lipiec 10, 2016 Zaawansowany 1054 5840 masz problem.. butli nie może zdemontować przed badaniem? a miśki to tak samo ciekawe będą patentu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się