Napęd pompy od tura
 

Napęd pompy od tura

  • 8506 wyświetleń

napęd pompy rozłączony


Informacje o zdjęciu Napęd pompy od tura

Informacje o kamerze


Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • okocza1989
  • 0 84

na tym nowym kole pasowym będzie chodziła druga pompa od wspomagania już prawie skączyłem :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlatcakomaruf
  • 19 644

Czyli miałem racje, wielowypust jest elementem ruchomym :) Zablokowany za pomocą śruby ustalającej położenie łożyska?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz0209
  • 22 338

Dlaczego zdecydowałeś się na zamontowanie drugiej pompy do wspomagania? Zasilanie z powrotu rozdzielacza się nie sprawdziło?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • okocza1989
  • 0 84

to jest orginalny rozdzielacz od tego tura ale planuje go zmienić na więkrzy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz0209
  • 22 338

no to może to jest przyczyną. Wykorzystam rozdzielacz o przepustowości 50 l na minutę i orbitrol z kombajnu E512. Mam nadzieję że będzie ok chociaż mam obawy bo chcę wykorzystać dzielnik strumienia od bizona a on ma przepustowość 25l :/ ale myślę żeby przed dzielnikiem wpiąć trójnik tak żeby puścić część oleju do rozdzielacza bezpośrednio a resztę na dzielnik żeby zapewnić stały wydatek na orbitrol. Drugie wyjście dzielnika planuję podłączyć również do rozdzielacza . Tak więc zastosowane będą 2 trójniki i zaworek kierunkowy. Nie wiem czy zadziała ale będę próbował.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • okocza1989
  • 0 84

ja i tak do tej pompy przy turzenzałożyłem dodatkowo zawór przelewowy i to samo zrobie przy pompie od wspomagania ona będzie 10l 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz0209
  • 22 338

Tak ale zawór przelewowy służy głównie do utrzymania prawidłowego ciśnienia w układzie a nie tyle do ograniczenia przepływu cieczy.


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • okocza1989
  • 0 84

no tak ale przy skrajnych położeniach siłownika nie dusi ciągnika jak w cześniej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz0209
  • 22 338

Nad napędem pompy musiałem się trochę nakombinować. Dokręcenie flanszy do koła nie wchodziło w grę gdyż zamocowane jest tylko na wpuście o szerokości 5 mm. Dlatego zamiast wyciągać wał z silnika i go frezować po prostu naciąłem rowek pod wpust na powierzchni czołowej wału na 14 mm, potem dorobiłem z pręta 40 mm utwardzanego podkładkę z pasującymi w rowki wypustami, do niej przyspawałem rurę o średnicy pozwalającej na zmieszczenie się nasadki od klucza a ja jej końcu jest przyspawana tarcza z 3 otworami gwintowanymi i z 3 nie gwintowanymi. całość jest dokręcona śrubą do wału i jednocześnie dociska koło pasowe. potem jest gumowa przekładka i bliźniacza tarcza w którą jest wspawany tuleja napędu pompy. W gwintowane otwory są wkręcone kołki ze śrub utwardzanych i wchodzą w niegwintowane otwory drugiej tarczy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj