katator 473 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 473 2930 bardzo ładny mf. długo go masz? miałeś z nim jakieś problemy?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
espar 19 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 19 103 Mam go juz 2 lata jak narazie bez problemów, kabina bardzo ciacha, rewers przełaczany elektrohydraulicznie ale z uzyciem sprzęgła i EHR super sprawa:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
nasil90 97 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 97 2925 ile ten mf kosztował ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
katator 473 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 473 2930 czysciutki. widać, że dbasz o niego. powiedz jeszcze z ,którego roku jest ta maszynka?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ovca 29 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 29 806 fajny ) niewykluczone ze cos takiego bede miał ) bo z nowego chyba zrezygnuje ...z czym pracuje u Ciebie ten MF ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waldek23 42 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 42 1358 Mi to wygląda na jakieś 98 rok i z 75 tyśi trzeba dać. Bardzo ładny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
newton1600 1 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 1 210 Mi to wygląda na jakieś 98 rok i z 75 tyśi trzeba dać. Bardzo ładny. z ta cena to chyba trochę przesadziłeś..........za tyle to można już kupić MF 6160 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waldek23 42 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 42 1358 75 tyś to może trochę dużo ale odwiedziłem nie jednego handlarza i jak jest coś ładniejszego i do tego ma ładne opony to mają kosmiczne ceny. Nie interesuje ich to że świnie znowu po 3.10 :angry: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter 46 Napisano Styczeń 14, 2008 Zaawansowany 46 4895 przecież to nie jest nowy ciągnik, że cena podyktowana jest mocą... w używkach cena zależy przede wszystkim o stanu. @espar skoro rewers masz elektrohydrauliczny to po co uzywasz sprzęgła???? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel3 0 Napisano Styczeń 15, 2008 Nowicjusz 0 44 pa nowie 6160 kupi taniej bo są to juz mniej chodliwe ciagniki a takim 80-90 km to wsztystko zrobi i mała robotę iu trochę większą . i do tego mało pali. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
espar 19 Napisano Styczeń 15, 2008 Zaawansowany 19 103 MF jest 95 roku, jak go kupiłem miał ok 4 000 mth, kosztował 70 tys. brutto, zadbany i 4 nowe opony Pirelli TM 600. Pracuje z pługiem Tur 120B 4+ 35x4, brona talerzowa CUT L 2,8m, agregat uprawowo siewny ARES L/S 2,7m łącznie z siewnikiem poznaniakiem 2,7 po renowacji (słabo wyglądał stary siewnik na nowym agregacie wiec dostał nowy lakier w kolorach unii ), teraz jest zamówiony rozsiewacz nawozów RAUCH 500 litrowy, może będzie jeszcze wał uprawowy 3m (zastanawiam się nad Brodnica) bo teraz używam wału gładkiego 2m średnicy 70 cm, własne dzieło , zrobiony był do 60-tki 3 P PS. Pioter. Rewers elektro hydrauliczny w tym modelu to taki gdzie dźwignia przy kierownicy załącza się cewki rozdzielacza który steruje siłowniczkiem do przesuwania kół zębatych przekładni nawrotnej. Takie samo jest rozwiązanie przy mechanicznym rewersie z ta różnica, że mechanicznego rewersy są dwie wersje: jedna z dźwignią koło kierownicy a druga z dźwignią koło głównej dźwigni zmiany biegów. Dźwignia na kokpicie połączona jest linkami z wodzikiem, który przesuwa koła zębate przekładni nawrotnej. Również tak samo działa rewers jak sa dwie dźwignie przekładni po prawej stronie kabiny jedna do zmiany biegów druga do przekładni nawrotnej. W moim modelu koła przekładni nawrotnej przesuwane są słowniczkiem hydraulicznym, dlatego też przy zmianie kierunku jazy trzeba używać sprzęgła. W nowszych modelach identycznych, a teraz jest to seria 5400 i modelach większych rewers jest elektrohydrauliczny ale tam przekładnia nawrotna załączana jest przy pomocy wielotarczowych sprzęgieł i w tedy nie potrzeba juz używać sprzęgła głównego. Obecnie wszystkie produkowane ciągniki przekładnie nawrotna maja zrobiona na wielotarczowych sprzęgłach i tama nie potrzeba używać zasadniczego sprzęgła do zmiany kierunku jazy. Mój model to mechaniczne przesuwanie kół zębatych przekładni ale nie dźwignią a siłownikiem hydraulicznym ;P Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się