Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

Mecząca robota z taką temperaturą na dworze

 

No niestety,  zrobić trzeba :mellow:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maciek1425
  • 3 116

wiesz coś o tej serii zetora bo ma taką pochyloną kabine i dlaczego takie wąskie koła z tyłu i takie pasy czerwone na kabinie jaki to rocznik ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

wiesz coś o tej serii zetora bo ma taką pochyloną kabine i dlaczego takie wąskie koła z tyłu i takie pasy czerwone na kabinie jaki to rocznik ?

 

 

Rocznik 1988

 

Sprowadzony z Danii w 2005

 

Koła takie miał jak go kupiłem.

 

Podobno ten model jest zaliczany już do serii "ciężkich zetorów" smile.png

 

A takie malowania ma prawdopodobnie od nowości, bo ma jeszcze oryginalny lakier.

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

A może by przy okazji wstawić "podwaliny" pod przedni napęd?

 

Po co? Wszystko jest dobrze zabezpieczone :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1046 4688

czy ktoś ma na sprzedanie komletną skrzynie do zetora7211 ;) bo z mojej tylko obudowa dobra 2koła zębate i 2 wałki...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

czy ktoś ma na sprzedanie komletną skrzynie do zetora7211 ;) bo z mojej tylko obudowa dobra 2koła zębate i 2 wałki...

 

Sieczkarnia się zrobiła?

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1046 4688

no prawie... nawet synchronizatory walnięte...  a same synchronizatory ok 1,5tyś...  a gdzie reszta trybó wałków łożysk??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

Ja taniej złożyłem synchronizator, no ale u mnie tylko jeden tryb do wymiany i 2 walki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1046 4688

jak bym miał tyle do wymiany to bym nawet nie zastanwiał się nad wymianą skrzyni... ;)


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

za ciężko noge miałeś ;)

No noga lekka nie jest. Gdybym zajrzał wcześniej jak zaczęły się problemy to koszty były by o wiele mniejsze i roboty by było mnie :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 196 4147

wiesz coś o tej serii zetora bo ma taką pochyloną kabine i dlaczego takie wąskie koła z tyłu i takie pasy czerwone na kabinie jaki to rocznik ?

Rocznik 1998

Sprowadzony z Danii w 2005

Koła takie miał jak go kupiłem.

Podobno ten model jest zaliczany już do serii "ciężkich zetorów" :)

A takie malowania ma prawdopodobnie od nowości, bo ma jeszcze oryginalny lakier.

Co do rocznika, to się przypadkiem nie pomyliłeś?

Żadna seria ciężka, jest to seria URI modernizacja6

 

 

W taki sposób były malowane przez duńskiego importera firma HCP (H.C. Petersen Danmark A/S.)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • proxima100
  • 70 1231

wiesz coś o tej serii zetora bo ma taką pochyloną kabine i dlaczego takie wąskie koła z tyłu i takie pasy czerwone na kabinie jaki to rocznik ?

Rocznik 1998

Sprowadzony z Danii w 2005

Koła takie miał jak go kupiłem.

Podobno ten model jest zaliczany już do serii "ciężkich zetorów" :)

A takie malowania ma prawdopodobnie od nowości, bo ma jeszcze oryginalny lakier.

Co do rocznika, to się przypadkiem nie pomyliłeś?

Żadna seria ciężka, jest to seria URI modernizacja6

 

 

W taki sposób były malowane przez duńskiego importera firma HCP (H.C. Petersen Danmark A/S.)

 

O kurcze już poprawiam, a co do malowania mogło byc i tak, nie bede się kłócił :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.