Challengrer
 

Challengrer

  • 8381 wyświetleń


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • and
  • 1 426

Z Polski to zdjęcie? Bo rzadki to okaz... :) Ile siedzi pod maską? Jaki to model? MT565B? Bo jeśli tak, to "tylko" 145km... A jeśli 665 to "całe" 240 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • olwin
  • 0 54

wersja kolowa mnie urzekla :wub:

na gasienicach i sie nie podoba <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinPL
  • 0 572

zajebiaszczy :] one są na bazie mf robione? A cena? Silnik w nich to caterpillar?

 

5 B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michalk
  • 22 1175

oj ale bestia robi wrazenie ciekawe ile on ma km i ile kosztuje:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • brzozak2
  • 241 6092
ale kabina to prawie taka jak w gąsienicowych!!

raczej nie, to kabina skopiowana od MF, srodek tez :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skofo
  • 29 2291
raczej nie, to kabina skopiowana od MF, srodek tez :P

 

Hospodar by wsiadł i już by wiedział co i jak :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość hospodar

Napisano

  • Gość hospodar

Nie ma co się dziwić. w końcu i mf i challeneger należą do AGCO i po co robić dwie kabiny jak można jedną. Sądzę że jakieś pół traktora tego to to samo co mf. Poza tym jak się kupuje części firm należących do AGCO(oryginalne) nigdzie nie pisze że to jest do mfa czy do czego innego. Jest jedynie numer katalogowy i napis AGCO. Do spółki AGCO narazie należy z firm ciągnikowych valtra, mf, challenger i fendt. Nie jestem pewien czy claas należy ale możliwe że tak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • brzozak2
  • 241 6092

claas nie nalezy do agco, nie wiem czy tworzy z kims jakis koncern.

w AGCO jest jeszcze jeden producent ciagnikow - AGCO :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość hospodar

Napisano

  • Gość hospodar

Claas w obecnej chwili nie należy, ale należał do 2003 roku. tego jestem pewien. W 2003 roku się odłączył bo stwierdził że koncern nie kładzie na tą firmę nakładu tylko promuje fendta i valtrę i się odłączył i widać wzrost oferty claasa od tego momentu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Buntownik
  • krzysiek16m
  • 102 822

Jeżeli masz na myśli ciągniki to Claas od 2003 roku, dopiero zaczoł je produkować. W 2003 roku przejeli Renault.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MAGNUM
  • 4 51

Hej,

 

Z Tego co ja się orientuję, a raczej wiem dobrze to:

 - Nigdy Class do nikogo nie należał - firma rodzinna;

 - aby zaistnieć na rynku amerykańskim kombajny Claas Lexion były malowane na kolor Caterpillar i sprzedawane w ich sieci dystrybucji jako CAT; Claas jako Claas Challenger sprzedawał malowane na kolor Claas- a ciągniki gąsiennicowe w w Europie;

 - jak AGCO wykupiło część Caterpillara odpowiedzialną za produkcję ciągników Challenger to umowa wygasłą i Claas przestał sprzedawać ciągniki gąsiennicowe jako Claas Challenger w  Europie;

- AGCO stwierdziło, że Challengery (ciągniki gąsiennicowe) będą dobrze sprzedawać się w Europie, w amerykach też i stworzył markę Challenger i tak jest;

 - marka Massey Ferguson nie jest popularna, dobrze oceniana w amerykach Więc MF są Ciut tuningowane i sprzedawane w amerykach jako Challenger:)

 - Renault produkował ciągniki jako osobna firma od dawna. Claas - owi by byc firmą "full liner" brakowała ciągników. próbował kupić Valtrę, już nawet sprzedawali Valtry malowane w kolorach Claas - a ale Valtra za drogo ceniła się. Dogadali się z Renault i kupili ich dywizję produkującą ciągniki.

 - te na zdjęciu Challenger to nic innego jak MF po tuningu (kolor, szczegóły). Challenger (AGCO) wpadła na pomysł, że Challengery będą lepiej sprzedawać się w krajach Europy wschodniej, Ukrainie, Rosji. dlatego do oferty wprowadził stuningowane MF jako Challenger i TO efekt importu z krajów wschodnich.

 

Ogólnie i mi Bardziej podoba się MF jako Challenger:)

 

Dla sprostowania: nie jestem pracownikiem jakiegoś tam dilera - interesuję się tym trochę i tyle.

Pozdrawiam,

 

Magnum

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Atari
  • 12 359

złota łopata za wykopalisko roku dla ciebie MAGNUM.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 408 2951

Nie tylko roku, ale dziesięciolecia :) A Claas faktycznie wszedł kiedyś tam w spółkę joint venture z Catem, stąd te żółte Lexy firmowane CAT (nie Challenger) i ciągniki gąsienicowe CAT firmowane Claasem (ze skrzyniami biegów i kabiną rodem z serii 70 Forda New Hollanda).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MAGNUM
  • 4 51

Witam,

 

Panowie, spokojnie:) Jak widzę, że ludzie myślą, że firma X należała do firmy Y a tak nie było, to uznaję, że może człowiek po prostu nie wie i takie epopeje nieraz piszę:)

Zamiast łopatę browa byście zaproponowali:):) Jak Co to Poznań zaprasza:)

Miłego,

 

Magnum

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stuart
  • 121 313

Skrzynie w classach i w mf to są produktowe w tej samej fabryce w Francji.... (nie dotyczy bezstopniowych)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj