Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 5519 wyświetleń

Brak słów... Nie życzę tego nikomu nigdy... kiedy zdemontowałem jedną ze stóp głównych wału korbowego w celu sprawdzenia stanu panewek ( dwa lata temu były zmieniane wszystkie ) okazało się że wał do szlifu a panewki do wyrzucenia. Wtedy zastanowienie co spowodowało takie szybkie zużycie tych elementów... po oględzinach bloku okazała się że w skrzynia korbowa nie jest dokładnie oczyszczona z piasku od formy odlewniczej i ziarenka piasku odpadające od tej reszty formy dostawały się między wał a panewki... o to fotka sad.pngsad.pngsad.pngsad.pngsad.png



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pioter1222
  • 156 1124

U wuja tak wyglądały ale po 20 paru latach. No to narobiło roboty...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafto
  • 32 1999

Co było powodem że zaglądałeś do panewek ??? tracił ciśnienie ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bezeta10
  • 11 321

Trochę dziwne , ze tych ziarenek piasku nie wychwycił filtr oleju , przecież wał nie jest smarowany rozbryzgowo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcincc360
  • 70 1654

Ja też remontuje :) osiowanie bloku szlif wału korby po regeneracji zestawy naprawcze nowe .. podnośnik przód 


A teraz mam pytanie do was koledzy 


wiecie może z jaką siłą się dokręca panewki główne i korbowodowe  ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

 rafto nie tracił ciśnienia po prostu zajrzałem tam z czystej ciekawości, miałem zdemontowana miskę wiec mówię sobie że nie szkodzi zajrzeć...


bezeta1najwidoczniej musiały się dostawać gdzieś bokiem bo panewki korbowodowe były nie ruszone a główne do wyrzucenia...


szubinska  silnik jest z 88 roku a na wale korbowym jest 2006 więc był zmieniany i ciekawe który to już wał bo w oryginalnym chyba możliwość szlifów się skończyła :)


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość lukasz25sl

Napisano

  • Gość lukasz25sl

Mam pytanie ile kosztuje profesjonalny remont silnika w c360,taki żeby wystarczył na następne 32 lata? :)

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

taki fest remont na dobrych częściach to bez 2500 zł nie zrobisz :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

ja do swojej 60 za remont silnika dałem 3tyś już kilka lat temu a teraz wszystko droższe.


z wałami po szlifie też jest ciekawie bo niektóre nie są czyszczone tylko odrazu zakładane. taki jest  urok niewiedzy.


ale nowy to już powinien być gotowy do montażu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

czystość składania to jest pierwsza i najważniejsza zasada mechaniki a silnika to jeszcze 10 razy ważniejsza... 


szkoda że poprzedni właściciele tego nie wiedzieli :( 


 


Mnie na razie wyniosło 2442 zł dlatego że głowice sam sobie regeneruje bo mam do tego warunki i rzecz jasna doświadczenie dlatego też i taniej... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1947 4265

taka niepewna diagnoza - jak masz odpowietrzenie? Co z ciśnieniem oleju? co to za olej? czy układ tłokowy szczelny? Jak tam układ paliwowy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj