Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Dodatkowa pompa do tura i wspomagania. C-360

Dodatkowa pompa do tura i wspomagania C-360


Informacje o zdjęciu Dodatkowa pompa do tura i wspomagania. C-360


36 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Gość e1leex

To jest jakiś gotowy zestaw, czy sam kompletujesz?

ja robie tak samo jak ty tzn 1 pompa i dzielnik strumienia tylko ze ja wszystkie podzespoły daje od bizona i mysle ze bedzie ok


 


 


a tlok od wspomagania jak bedziesz mial zamontowany?

Za mały wydatek ma ta pompa, jak dasz dzielnik strumienia to na wolnych obrotach (800-1100) nie będziesz miał tura. Wujek ma na pompie od bizona o wydztku 25l/min i żeby normalnie przacować turem musi trzymać na wyższych obrotach. Ja mam na pompie od cyklopa 40l/min i tur pracuje szybko i nie trzeba dużo gazu dawać.

Gość Profil usunięty

też mam instalacje hydrauliczną od bizona i faktycznie na wolnych obrotach trochę wolno podnosi dlatego też mam zamiar zamontować taką pompę bo jeśli się nie mylę to jest pompa NSZ 32 to znaczy 32cm3 na jeden obrót pompy a pompa od bizona daje tylko 26 cm3 więc różnica powinna byc

rafik1808 a jak rozwiazales problem obrotow bo bizon ma lewe obroty i one pasuja do 360 a pompa cyklopa ma prawe:( czy masz na to jakis patent? a regulator przeplywu oleju od czego dales od bizona czy tez od cyklopa? musiales go jakos wyregulowac? wiem ze ten od bizona jest ustawiony jakos ze na wspomaganie podaje 7-9l

 

 

 

 

gintek pompa nsz 32 ma chyba ok 50l wydajnosci zobacz dokladnie na jej oryginalnej stronie

Są pompy z lewymi obrotami i z prawymi. Ja mam na ten przykład pompę od trolla. Na wolnych obrotach też podnosi zarypiście. Miałem to wszystko na dzielniku od wózka widłowego, ale chyba przez ten dzielnik 3 pompy rozwaliłem. Teraz mam bez dzielnika a wspomaganie puściłem z pompy ze skrzyni ciągnika, na razie jest dobrze.

Gość Profil usunięty

 nie wiem czemu wy liczycie wydajność pompy w litrach na minutę przecież im większe obroty tym wydajność rośnie a na prawie każdej pompie jest podana wydajność w cm3 na obrót pompy i wtedy łatwo można policzyć wydajność np. obroty silnika 1000obr/min x 32cm3=32000cm3/1000=32 litry na minutę a już przy obrotach 2000 wydajność będzie 64 litry proste, co mi da jak ja będę wiedział wydajność pomy w litrach na minutę jak ja nie wiem przy jakich obrotach ona tą wydajność uzyska

na pompie podane są dwie wielkości wyrażone w np.litrach .pierwsza podaje wydatek przy max ciśnieniu a druga przy wylewie bezciśnieniowym i jest około 2x większa

Pompa od cyklopa to PZ2 KZ 40. Żeby zmienić obroty trzeba tylko odwrócić tylny dekiel (o 180 stopni). Dzielnik strumienia jest nieregulowany i ja mam od cyklopa (ma większą przepustowość).

 

Pozdrawiam.

 

 

Mam orbitrol 100 w zupełności wystarczy, pod orbitrol wyjście z dzielnika opisane 02 czyli najdalsze od zasilania.


Pompa bez obciążenia wytrzyma do 3000obr ale z dużym obciążeniem nie radzę przekraczać nominalnych (1600), na wyższych tur fruwa.


Śruby mocujące powinny być przelotowe najlepiej utwardzane

Śruby na przelot mogą rozłupać to koło, i wtedy może byc dośc ciekawie. Jak dla mnie ten sposób z tymi trzema śrubami to pomyłka. Czyli pompa w swoich parametrach ma 3000 obr katalogowo?

Gość Profil usunięty

ja mam przykręcone do koła pasowego na 2 śruby i już ładnych parę lat i trzyma

dokladnie,ja to tylko boje sie tego miejsca gdzie jest klin...

 

angry.pngw tamtym roku mialem zamontowana pompe od bizona tylko do tura i jak nie uzywalem tura to odkrecilem kardan z ta flansza od kola i odsunalem na bok.. i przywiazalem sznurkiem tongue.png kardan do chlodnicy zeby mi nie uderzyl w kolo pasowe...jezdzilem tak z tydzien...az sznurek sie przetarl i kardan z flansza zaczepil o kolo pasowe...zgadnijcie w ktorym miejscu kolo pasowe sie rozj***lo?wybaczcie mi slownictwo cool.png

Powiedzcie mi co w tym przypadku ten kardan daje? Raczej na pewno nie likwiduje niewspółosiowości tych wałków, które łączy. Chyba że służy do szybkiego rozłączania napędu?

Przykręcajcie na śruby jak nikomu nie zabraniam, tylko żeby później nie było płaczu że coś się urwało lub połamało.W moim przypadku flansz  z blachy posiada zamek po obwodzie jest nałożona na fabryczne koło pasowe. Fabryczne koło pasowe posiada takie 2 ala nadlewy w środku, w tym miejscu są nawiercone 2 otwory, a flansz posiada tam kołki które wchodzą w otwory w kole pasowym. wszystko jest skręcone za pomocą śruby m 10, która jest wkręcona w nakrętkę koła na wale korbowym. Patent działa już około 3 lat i nic się złego nie dzieje.


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×