Skocz do zawartości

Orurowanie

W końcu udało mi się zaleźć takie orurowanie jakie chciałem, czyli wersja Czeska dla C355, czyli idealnie pasuje z tyłu do C-4011. Pojechałem po to 80km w jedna stronę. Brakuje mi tylko mocowań przy błotnikach. Może ktoś ma ładne zdjęcia mocowań na błotnikach, a może chce sprzedać takowe mocowania? Pozostało dospawać brakującą rurkę z przodu, jak myślicie w kolorze czerwonym na moim Ursusie będzie ładnie wyglądało?

Dodatkowe fotki:

FOTKA 1

FOTKA 2


Informacje o zdjęciu Orurowanie


7 komentarzy

Rekomendowane komentarze

U sąsiada kilka lat temu leżało kilka takich "orurowań" ale pewnie już poszło na żyletki.

asasinator666 zakładam to w celach hobbistycznych.


 


Sadek Mógłbyś się zapytać, czy nieostały mu się mocowania do błotników, albo chociaż zrobić mi ładne zdjęcie?


 


izydor6280 Przyczepa D44A, pozostało na wiosnę zamontować nowe deski no i elektryka i pneumatyka.

oryginalne orurowanie do c-4011 wygląda podobnie ale jest inaczej mocowane, z przodu z lewej strony twoja rama jest krótsza (ze względu na drążek kierowniczy) rama do c-4011 miała tak samo po obu stronach mocowanie, natomiast z tyłu twoja rama jest mocowana do bocznych otworów korpusu tylnego mostu (tam gdzie się przekręca mocowanie nowszych kabin albo sanki tura starego typu) a oryginalną ramę do c-4011 przykręcało się do otworów tylnego zaczepu tzn najpierw szła rama a na to zaczep (ale to nie było dobre rozwiązanie - może dlatego później to zmienili), boczne mocowania do zwolnic były bardzo podobne we wszystkich typach ram

Ale prawa jest dłuższa ze względu na rozrusznik, bo on przeszkadza w mocowaniu. Do otworów tylnego dolnego zaczepu (obok WOM) to przykręcało się wersje orurowania do 360, bo sześćdziesiątka ma bardziej wystający WOM i jest na to miejsce. Dlatego ja szukałem wersje z mocowaniem do boku mostu aby mi podeszła do 4011. Ja w bocznych otworach korpusu mostu mam jeszcze oryginalne zaślepki z 1969r. Gwint pomiędzy blokiem silnika a skrzynią biegów jest zwykły czy drobny? Muszę dokupić dłuższe śruby.

 

PS kolego posiadasz takie orurowanie, rysunki, plany itp??

Ale prawa jest dłuższa ze względu na rozrusznik, bo on przeszkadza w mocowaniu. Do otworów tylnego dolnego zaczepu (obok WOM) to przykręcało się wersje orurowania do 360, bo sześćdziesiątka ma bardziej wystający WOM i jest na to miejsce. Dlatego ja szukałem wersje z mocowaniem do boku mostu aby mi podeszła do 4011. Ja w bocznych otworach korpusu mostu mam jeszcze oryginalne zaślepki z 1969r. Gwint pomiędzy blokiem silnika a skrzynią biegów jest zwykły czy drobny? Muszę dokupić dłuższe śruby.

 

PS kolego posiadasz takie orurowanie, rysunki, plany itp??

 

posiadam ursusa C-4011 zachowany 100% w oryginale z oryginalną ramą do tego ciągnika (brakuje tylko mocowania z prawej strony do zwolnicy), przez zimę ciągnik jest schowany w garażu bo się go nie używa i ze zdjęciami będzie kłopot, dopiero na wiosnę jak sie go uruchomi i wyjedzie to będzie można zrobić jakieś foto, ale posiadam gdzieś na komputerze zdjęcie innego ursusa c-4011 z ramą, kiedyś był taki na allegro na sprzedaż i sobie zapisałem zdjęcie bo było dobrze widać to mocowanie którego u mnie brakuje, może kiedyś sobie takie dorobie, chętnie się podziele zdjęciami, wieczorem poszukam

 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×