grzepo 32 Napisano Styczeń 21, 2013 Zaawansowany 32 321 Mam pytanie czy po takiej przeróbce ciągnik jest sztywny na drodze na pełnej prędkości (czy trzeba korygować bo inaczej lata od lewej do prawej) i jakiej firmy to orbitrol ile kosztował? z góry dzięki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Styczeń 21, 2013 Zaawansowany 108 919 Też mam pytanie- czy nie lepszym roziązaniem jest założyć orbitrol tam gdzie serwo? Zawsze to mniej węży. Jak to jest w praktyce, czy ktoś tam już zakładał orbitrol? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
flatrone1940s 0 Napisano Styczeń 21, 2013 Nowicjusz 0 10 Jeździ się normalnie, nie lata od lewej do prawej. Nawet lepiej niż na serwie, a to za sprawą zastosowania tylko 1 krzyżaka na drążku kierowniczym. Po co się pchać z orbitrolem w miejsce serwa? Jak można wyeliminować większość luzów na drążku kierowniczym. Serwo pochodzi ze składnicy nie znam producenta koszt to ok 500 zł. Wiem że na allegro są tańsze, ale było potrzebne na gwałt i zostało zakupione z składnicy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal13113 144 Napisano Styczeń 21, 2013 Zaawansowany 144 2354 tu masz racje z krzyżakami bo ja miałem założony tam gdzie serwo i jest troche krzyżaków a one się zawsze wybijają, a ciągnik i tak będzie latał troche po drodze (kierownica po skręceniu i wyprostowaniu z powrotem nie wróci na to samo miejsce) orbitrole tego typu dość szybko zaczynają przepuszczać okej wewnątrz i trzeba w czasie jazdy korygować żeby nie trzeba było to trzeba dać kilka tysięcy za sam orbitrol a te puszczają ten typ tak ma Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się