Cezary4514 65 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 65 2346 nie ogarniam tego podczas dużej predkosci normalnie biegi jak na loteri Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3280 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 3280 13993 Jakąś inną skrzynie masz bo ja mam 2,4,6 razem i 1,3,5 też razem a ty masz 1 i 2 razem i 3 i 4 razem. A widzę że też masz rewersona. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawel807 102 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 102 1392 Jakąś inną skrzynie masz bo ja mam 2,4,6 razem i 1,3,5 też razem a ty masz 1 i 2 razem i 3 i 4 razem. A widzę że też masz rewersona. Ja też mam taka skrzynie jak Ty. A co do zdjęcia. Byczo wygląda ten Twój Władek Miałeś tyle śniegu, a jakoś na zdjęciu mało jest 5/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malopolanin64 421 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 421 2909 Taką skrzynie to tylko mogli wymyślić radzieccy uczoni Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursuskinek 4 Napisano Styczeń 15, 2013 Użytkownik 4 77 z tego co wiem to t-25 miały jakieś półbiegi czy coś w tym stylu i moze to to Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
t25aaa 9 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 9 261 hehe teraz spoko film profesjonalnie zrobiony;) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Styczeń 15, 2013 Zaawansowany 33 1474 @Piotruniu25 Tak ty masz tą drugą może i lepszą bo nie ma takich przeskoków jak np. u mnie z 2 na 5. Twoja była pewnie to transportu A rewerson to podstawa @pawel807 Odwilż przyszła i śnieg poleciał na plusie 5 jest. @malopolanin64 Dokładnie tylko oni są do tego zdolni. @ursuskinek No to te biegi 1 zwolniony i 2 zwolniony. Pół biegu na przycisk żadnego nie ma @t25aaa No teraz nazwy książkowe są przynajmniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1024 22 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 22 486 Ja mam inny układ biegów, z którego roku Władimirec?? 5 za filmik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
akadaka 0 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 0 226 A mnie sie wydaje że taka sama jak wszystkie, tylko schemat ktoś pohrzanił. Te z jedną wajchą to przecież też to samo tylko więcej machania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaWeL07 351 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 351 7516 Te z jedną wajchą mają nieco inny układ biegów od tych z dwoma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 33 1474 Jest jeszcze inaczej niż piszecie. Jedna wajcha a dwie nie robi różnicy (oprócz tych najstarszych dwóch dużych wajch) . Tutaj też była jedna wajcha tylko przerobiłem. Różnica jest taka że jedni mają biegi na 1 podwajaczu 1 2 i 5 a drudzy na 1 podwajaczu 1 3 i 5 . tak samo dalej na 2 podwajaczu jedni mają 3 4 i 6 a drudzy 2 4 i 6. Chyba nic nie namieszałem. Jedna skrzynia: Druga skrzynia: I II I II 2 4 1 wolny 2 wolny 3 4 1 wolny 2 wolny 5 6 1 3 5 6 1 2 Chyba już innej skrzynie nie ma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 33 1474 Ja mam inny układ biegów, z którego roku Władimirec?? 5 za filmik Z 80 roku. Twój jest z którego napisz jak masz biegi w swoim. Nie pasuje żaden schemat z tych co napisałem powyżej? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kuki1997t25 0 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 0 113 To jak chcesz zmieniać z 1 na 2 i z 2 na 3 i z 3 na 4 i z 4 na 5 i z 5 na 6 to trzeba się namęczyć . WITEK ta twoja skrzynia do transportu się nie nadaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3280 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 3280 13993 Jeśli 89r to masz tak skrzynie jak ja i @pawel807 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 33 1474 Różnica jest niewielka zamieniona jest tylko 3 z 2 i to ta cała różnica tych skrzyń. Da wasza nie ma takiego przeskoku jak z 2 na 5. @kuki1997t25 Wajchować trzeba w obydwu skrzyniach a jak ma się ją opanowaną to przecież nawet nie patrzy się na tę osłonkę biegów bez niej można jeździć ale na początku koszmar pewnie. Mi pasuje właśnie, że mam 1 i 2 na jednym zakresie a nie 1 i 3 bo przy rotacyjnej po górkach przeważnie trzeba 1 i 2 a 3 i 4 to już rzadziej na równych polach i wtedy też pasuje mi że jest 3 i 4 na jednym zakresie bo pod małe górki 3 wyjedzie a 4 zjedzie bez wajchowania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlatcakomaruf 19 Napisano Styczeń 16, 2013 Zaawansowany 19 644 Bardzo ładny filmik Mój jest z `84 a biegi ma następująco: I (1zwolniona/1/3/5) II (2zwolniona/2/4/6) no i do rewersu przerobiona- osobna dźwignia jak u Witka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pablo21 29 Napisano Styczeń 18, 2013 Zaawansowany 29 3270 Dziwna ta skrzynia i głupi układ biegów dla mnie bez sensu ja u siebie we władku z 93 roku mam tak jak kolega wyzej Zakres 1: 3 1 redukcyj wolny 5 1 Zakres 2 4 2 redukcyjny wolny 6 2 I jak dla mnie ta skrzynia jest ok dobrze zestopniowana nieporównywalnie do C-330 a z zakresu 1 na drugi przerzuca sie pieknie podczas jazdy wiec chwila i zredukowane jest. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlatcakomaruf 19 Napisano Styczeń 18, 2013 Zaawansowany 19 644 Nie mogę się zgodzić, że jest dziwna skrzynia i głupi układ biegów. Ktoś to tak zaprojektował, bo na pewno miało to jakiś głębszy sens. Nie wiemy tylko jaki. Wiemy natomiast, że koledze Witkowi ten układ bardzo odpowiada, więc coś na rzeczy jest. Moim zdaniem to kwestia wprawy i przyzwyczajenia... Posadź kogoś, kto przez pół życia jeździł 330 do T-25, to jest dopiero magia (luz wzdłuż osi a nie w poprzek). Poza tym przełożenia chyba się niczym nie różnią (koła zębate mają tyle samo zębów i w tej skrzyni i w tamtej), jak to było np w zetorach K-25 (z różnych wersji miały różne przełożenia skrzyni). Faktem natomiast jest, że na logikę w naszych skrzyniach biegi ułożone są bardziej równomiernie niż w tych drugich, co nie znaczy że któraś ze skrzyń jest gorsza. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawnic4 0 Napisano Styczeń 19, 2013 Użytkownik 0 95 mi leje sie z kolumny wymieniłem wszystko idalej to samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prorok 2242 Napisano Styczeń 19, 2013 Zaawansowany 2242 11968 Po oglądnięciu takiej instrukcji na pewno było by mi się łatwiej połapać jak bym wsiadł do Władzia..Trzeba się trochę namachać ale myślę trochę wprawy i można się przyzwyczaić Czyli do przodu jest tyle samo biegów co do tyłu tak?Bardzo fajna sprawa... Bardzo jest to wygodne bo nie trzeba dwoma wajchami machać tylko wystarczy podczas uwrocia jedną wajchą machnąć i już jedziemy na tym samym biegu do tyłu do tyłu:) Fajne masz góreczki już by na nartach pojechał To pole orne czy łąka? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Styczeń 20, 2013 Zaawansowany 33 1474 @wlatcakomaruf No właśnie najgorzej z innego ciągnika zacząć jeździć innym zawsze jest na początku dziwnie nie ma się wprawy. Z c-360 czy c-330 do t-25 może być trochę magia świąt ale jak dla mnie odwrotnie też. Biegi pewnie są normalniejsze w c-360 czy c-330 tylko pewnie wszystko ciężej chodzi sprzęgło biegi. W t-25 przy dobrym sprzęgle i w prawie do jazdy nic nie zgrzytnie przy każdym przełożeniu zresztą w tamtych pewnie też tylko wprawa się liczy. @pawnic4 A dokładnie w którym miejscu się wylewa? Może masz za dużo oleju zalane? Cieknie od góry czy tutaj gdzie wychodzi wałek z kolumny. Najszybciej zalewasz za dużo oleju wycieknie i będzie po problemie @prorok No wiadomo można się przyzwyczaić jak do wszystkiego. Te wajchowanie po dłuższym czasie jest fajne Kto ma tą skrzynię co na filmiku to np. gdy jedziemy do tyłu na 2 potem chcemy jechać do przodu na 3 to trzeba pomachać fajnie dwoma lewarkami. Problem byłby może jakby to ciężko chodziło wtedy by to pewnie było uciążliwe. Tak do przodu jest 6 biegów i do tyłu czyli można na 6 jechać do tyłu 25 km/ h dodatkowo są jeszcze 2 biegi do przodu - tylko do przodu takie żółwie do glebogryzarki dobre. Ten drugi lewarek musi być dobry do tura jak ktoś ma tak samo do pługa do śniegu szybko zmienia się bieg i jedzie taką samą prędkością do przodu i do tyłu. Te pola kiedyś były orne teraz tylko łąka z drugiej strony góry jest taka skarpa, że ciągnikiem się tam nie da wjechać a zjechać latem to bezpieczniej na łańcuchach bo tylko pisk jest nawet jak nie ma rosy Na nartach można jeździć skocznie tam były już nie raz nawet nikt się nie połamał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się