T-25
 

T-25

  • 3280 wyświetleń

Poniżej. Jak ogarnąć ruską skrzynie :)


Informacje o zdjęciu T-25

Informacje o kamerze


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3280 13993

Jakąś inną skrzynie masz bo ja mam 2,4,6 razem i 1,3,5 też razem a ty masz 1 i 2 razem i 3 i 4 razem.blink.png A widzę że też masz rewersona.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel807
  • 102 1392

Jakąś inną skrzynie masz bo ja mam 2,4,6 razem i 1,3,5 też razem a ty masz 1 i 2 razem i 3 i 4 razem.blink.png A widzę że też masz rewersona.

 

Ja też mam taka skrzynie jak Ty. 

 

A co do zdjęcia. Byczo wygląda ten Twój Władek :D Miałeś tyle śniegu, a jakoś na zdjęciu mało jest :) 5/5 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

@Piotruniu25

 

Tak ty masz tą drugą może i lepszą bo nie ma takich przeskoków jak np. u mnie z 2 na 5. Twoja była pewnie to transportu biggrin.png A rewerson to podstawa biggrin.png

 

@pawel807

 

Odwilż przyszła i śnieg poleciał na plusie 5 jest.

 

@malopolanin64

 

Dokładnie tylko oni są do tego zdolni.

 

@ursuskinek

No to te biegi 1 zwolniony i 2 zwolniony. Pół biegu na przycisk żadnego nie ma biggrin.png

 

@t25aaa

No teraz nazwy książkowe są przynajmniej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • akadaka
  • 0 226

A mnie sie wydaje że taka sama jak wszystkie, tylko schemat ktoś pohrzanił. Te z jedną wajchą to przecież też to samo tylko więcej machania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 351 7516

Te z jedną wajchą mają nieco inny układ biegów od tych z dwoma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

Jest jeszcze inaczej niż piszecie. Jedna wajcha a dwie nie robi różnicy (oprócz tych najstarszych dwóch dużych wajch) . Tutaj też była jedna wajcha tylko przerobiłem.  Różnica jest taka że jedni mają biegi na 1 podwajaczu 1 2 i 5 a drudzy na 1 podwajaczu 1 3 i 5 . tak samo dalej na 2 podwajaczu jedni mają 3 4 i 6 a drudzy 2 4 i 6. Chyba nic nie namieszałem. 


 


Jedna skrzynia:                                                          Druga skrzynia:


 


I                         II                                                 I                            II


2 4                  1 wolny 2 wolny                          3 4                         1 wolny 2 wolny


5 6                   1 3                                            5 6                          1 2 


 


Chyba już innej skrzynie nie ma. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

Ja mam inny układ biegów, z którego roku Władimirec?? 5 za filmik :)

 

Z 80 roku. Twój jest z którego napisz jak masz biegi w swoim. Nie pasuje żaden schemat z tych co napisałem powyżej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuki1997t25
  • 0 113

To jak chcesz zmieniać z 1 na 2 i z 2 na 3 i z 3 na 4 i z 4 na 5 i z 5 na 6 to trzeba się namęczyć laugh.png. WITEK ta twoja skrzynia do transportu się nie nadajesad.png.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

Różnica jest niewielka zamieniona jest tylko 3 z 2 i to ta cała różnica tych skrzyń. Da wasza nie ma takiego przeskoku jak z 2 na 5. 


 


@kuki1997t25


 


Wajchować trzeba w obydwu skrzyniach a jak ma się ją opanowaną to przecież nawet nie patrzy się na tę osłonkę biegów bez niej można jeździć ale na początku koszmar pewnie. Mi pasuje właśnie, że mam 1 i 2 na jednym zakresie a nie 1 i 3 bo przy rotacyjnej po górkach przeważnie trzeba 1 i 2 a 3 i 4 to już rzadziej na równych polach i wtedy też pasuje mi że jest 3 i 4 na jednym zakresie bo pod małe górki 3 wyjedzie a 4 zjedzie bez wajchowania.  


 


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlatcakomaruf
  • 19 644

Bardzo ładny filmik :) Mój jest z `84 a biegi ma następująco: I (1zwolniona/1/3/5) II (2zwolniona/2/4/6) no i do rewersu przerobiona- osobna dźwignia jak u Witka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pablo21
  • 29 3270

Dziwna ta skrzynia i głupi układ biegów dla mnie bez sensu ja u siebie we władku z 93 roku mam tak jak kolega wyzej Zakres 1:   3    1 redukcyj wolny


                                                                                                                                                                                                        5     1


                                                                                                                                                                                      Zakres 2


                                                                                                                                                                                                       4    2 redukcyjny wolny


                                                                                                                                                                                                       6    2


I jak dla mnie ta skrzynia jest ok dobrze zestopniowana nieporównywalnie do C-330 a z zakresu 1 na drugi przerzuca sie pieknie podczas jazdy wiec chwila i zredukowane jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlatcakomaruf
  • 19 644

Nie mogę się zgodzić, że jest dziwna skrzynia i głupi układ biegów.  Ktoś to tak zaprojektował, bo na pewno miało to jakiś głębszy sens. Nie wiemy tylko jaki. Wiemy natomiast, że koledze Witkowi ten układ bardzo odpowiada, więc coś na rzeczy jest. Moim zdaniem to kwestia wprawy i przyzwyczajenia... Posadź kogoś, kto przez pół życia jeździł 330 do T-25, to jest dopiero magia (luz wzdłuż osi a nie w poprzek). Poza tym przełożenia chyba się niczym nie różnią (koła zębate mają tyle samo zębów i w tej skrzyni i w tamtej), jak to było np w zetorach K-25 (z różnych wersji miały różne przełożenia skrzyni).


Faktem natomiast jest, że na logikę w naszych skrzyniach biegi ułożone są bardziej równomiernie niż w tych drugich, co nie znaczy że któraś ze skrzyń jest gorsza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2242 11968

Po oglądnięciu takiej instrukcji na pewno było by mi się łatwiej połapać jak bym wsiadł do Władzia..Trzeba się trochę namachać ale myślę trochę wprawy i można się przyzwyczaić:) Czyli do przodu  jest tyle samo biegów co do tyłu tak?Bardzo fajna sprawa...  Bardzo jest to wygodne bo nie trzeba dwoma wajchami machać tylko wystarczy podczas uwrocia jedną wajchą machnąć i już jedziemy na tym samym biegu do tyłu do tyłu:)


 


Fajne masz góreczki już by na nartach pojechał:) To pole orne czy łąka?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

@wlatcakomaruf


 


No właśnie najgorzej z innego ciągnika  zacząć jeździć innym zawsze jest na początku dziwnie nie ma się wprawy. Z c-360 czy c-330 do t-25 może być trochę magia świąt :D  ale jak dla mnie odwrotnie też.  Biegi pewnie są normalniejsze w c-360 czy c-330 tylko pewnie wszystko ciężej chodzi sprzęgło biegi. W t-25 przy dobrym sprzęgle i w prawie do jazdy  nic nie zgrzytnie przy każdym przełożeniu zresztą w tamtych pewnie też tylko wprawa się liczy. 


 


@pawnic4


 


A dokładnie w którym miejscu się wylewa? Może masz za dużo oleju zalane? Cieknie od góry czy tutaj gdzie wychodzi wałek z kolumny. Najszybciej zalewasz za dużo oleju wycieknie i będzie po problemie :D 


 


@prorok


 


No wiadomo można się przyzwyczaić jak do wszystkiego. Te wajchowanie po dłuższym czasie jest fajne :D Kto ma tą skrzynię co na filmiku to np. gdy jedziemy do tyłu na 2 potem chcemy jechać do przodu na 3 to  trzeba pomachać fajnie dwoma lewarkami.   Problem byłby może jakby to ciężko chodziło wtedy by to pewnie było uciążliwe.  


Tak do przodu jest 6 biegów i do tyłu czyli można na 6 jechać do tyłu 25 km/ h :)  dodatkowo są jeszcze 2 biegi do przodu - tylko do przodu takie żółwie do glebogryzarki dobre. 


Ten drugi lewarek musi być dobry do tura jak ktoś ma tak samo do pługa do śniegu szybko zmienia się bieg i jedzie taką samą prędkością do przodu i do tyłu. 


Te pola kiedyś były orne teraz tylko łąka z drugiej strony góry jest taka skarpa, że ciągnikiem się tam nie da wjechać a zjechać latem to bezpieczniej na łańcuchach bo tylko pisk jest nawet jak nie ma rosy :)    Na nartach można jeździć skocznie tam były już nie raz nawet nikt się nie połamał :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj