Ursus C-360-3P
 

Ursus C-360-3P

  • 4053 wyświetleń

I przyszedł czas na remont wink.png Mam pytanie czy koło tależowe na ataku można przykręcić śrubami 8.8 czy trzeba jednak przenitować bo atak bedzie zmieniany? Z góry dzięki :)


Informacje o zdjęciu Ursus C-360-3P




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zet7340
  • 4 156

No moge czemu nie :D Na maske,dach i błotniki żółta autorenolak c-220,kabina czarny,a korpus jeszcze nie wiem albo orginalny lub szary jasny chlorokauczuk  :D


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zet7340
  • 4 156

Silnik zostaje bez remontu,ponieważ był remontowany 6 lat temu w zakładzie i w tym momencie o stanie 4868 Mtg jeszcze nie ma co go robić :) A tak po za nim głownie skrzynia,sprzęgło,przednia oś itp. I malowanie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354

raczej nity bo są innej twardości i nie radziłbym ryzykować ale gotowe nity można kupić i przyrząd do zaklepywania i nie jest to trudne tylko trzeba się pobawić ale efekt bez cenny 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS16
  • 278 1494

U mnie jest na śruby skręcone i nic się nie dzieje. Jak mało robisz to jeszcze pochodzi silnik,a jak dużo to za rok, dwa znowu będziesz go malował, bo silnik będzie po remoncie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zet7340
  • 4 156

Silnik ok dwóch lat powinien wytrzymać a robiony będzie nie w domu tylko w zakładzie to pomalują pod kolor jak coś żebym nie musiał całego korpusu znowu przemalowywać.
A ile taki przyrząd kosztuje?Bo nie wiem czy na jeden raz opłaca się kupować,czy szukać gdzieś żeby mi ktoś przenitował.
Opony będą nowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354

samemu można zrobić wystarczy twardy prę typu stary punktak albo coś takiego i delikatnie nawiercony otwór najlepiej w tokarce bo wiertłem będzie problem i wszystko

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1850 11300

Ja bym brał na nity ma się pewność i starczy na dłuższy okres czasu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2262 11984

Będziesz zakładał atak od zetora?


 


To co stoi po prawej stronie to wózek do rozjeżdżania?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • ***** ***
  • misio3p
  • 2219 4913

Ja mam nity, po roku użytkowania żadnych zmian ;) A przykręcanie na śruby to praktyki wprost z PGR...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zet7340
  • 4 156

prorok Atak będzie nowy od zetora.Tak  to co stoi po prawej stronie to zgadza się to jest wózek do rozjeżdżania


Jednak zostane przy nitach,bo najpewniejsze będą ;)



 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursus5
  • 15 64

A ta farba na silnik to jaka chlorokauczuk z nobilesa czy ze śnieżki i czy będziesz dawał utwardzacz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kobuz1233
  • 128 744

8.8 śruby są za słabe jak chcesz koniecznie skręcać na śruby to 10.0


ja osobiście bym na śruby tego nie robił tylko znitował

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zet7340
  • 4 156

Farba na korpus to z nobilesu chlorokauczuk+utwardzacz
Jak już coś będe nitował nie inaczej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2262 11984

Zrobił byś mi fotkę tego wózka? Masz do niego jakieś szyny czy on jeździ tylko na tych kółkach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

to waszym zdaniem śruba 8.8 jest słabsza od nita to spróbujcie tak taką śrubę zaklepać jak nit, ja miałem kiedyś na nity i się urwały i skręciłem na śruby i do tej pory trzyma i jeszcze słyszałem że nitować trzeba na gorąco

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kobuz1233
  • 128 744

nituje sie na zimno


bo jak na gorąco to zrobisz to nit po ostygnięciu sie obkurczy i dostanie luzu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj