jackokun 1 Napisano Grudzień 3, 2012 Nowicjusz 1 24 Założyłem identyczną w zeszłym tygodniu-było troche problemu z tą przetyczką z tyłu co się ją na śrube zciąga ale siedzi.Jak Ci grzeje blok?Bo mi ok.1,5 do 2 godzin i jest ciepło przy wtryskach tylko-ale pali troche lepiej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursusc914 56 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 56 334 Powodem słabego grzania może być otwarty termostat lub jego brak.Warto to sprawdzić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 3, 2012 gdzie masz to uziemienie podłączone? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 9 451 Założyłem identyczną w zeszłym tygodniu-było troche problemu z tą przetyczką z tyłu co się ją na śrube zciąga ale siedzi.Jak Ci grzeje blok?Bo mi ok.1,5 do 2 godzin i jest ciepło przy wtryskach tylko-ale pali troche lepiej. Jeszcze w mrozy nie próbowałem bo dopiero co założyłem i podłączyłem na próbę to w godzinę mi nagrzało na 40*C na zegarze ale też nie mam termostatu i muszę założyć bo tak to idzie wszystko na chłodnicę i wychładza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 9 451 gdzie masz to uziemienie podłączone? Nie mam podłączonego tego uziemienia w ogóle bo to głupota i tak z drugiej strony bloku dotyka ta poprzeczka. A na fotce to żyłka od kosiarki jest zaciśnięta i dana do tej przykrywki na wtyk- widać dobrze to na zdjęciu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 3, 2012 nie wiem czy to głupota raz słyszałem w sklepire zczesciami rolniczymi jak gosciu kupował taką grzałkę to sprzedawca mówił żeby koniecznie podłączyć uziemienie grzałki do bloku silnika bo już jednego faceta zabiło jak dotkną bloku silnika Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Karol323 104 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 104 1784 Gintek dobrze Gada. W Agromie też Mówili dla mnie żeby lepiej uziemienie dać bo zabiło pare mężczyzn.. Jeźli życie Ci miłe to podłącz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 9 451 To mnie wystraszyliście src="http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.png"> Tylko jak te uziemienie zrobić, jakiegoś pala trzeba będzie wbijać, a jak w zimę wszystko zamarznięte to weź to wetknij w ziemię. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 3, 2012 zrób w tym miejscu gdzie stoji ciągnik gniaztko z uziemieniem podłączonym do jakiegoś drutu w ziemi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sznajdik 573 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 573 4767 Po prostu przed wsiadaniem do ciągnika trzeba odłączać grzałkę i życie stanie się dłuższe:lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Grudzień 12, 2012 Zaawansowany 33 1474 Nie zawsze zapamiętasz, że grzałka jest włączona i czasem przypadkiem możesz się dotknąć albo zaczepić o coś, wypadki chodzą po ludziach tego nie przewidzisz. Lepiej zrobić te uziemienie i mieć spokój żeby nie mieć świętego spokoju Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursus1991 10 Napisano Kwiecień 2, 2013 Zaawansowany 10 981 A gdzie kupiłes ta grzałke, i mógłbys dac linka ze zdjeciem takiej grzałki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Kwiecień 2, 2013 Zaawansowany 9 451 A gdzie kupiłes ta grzałke, i mógłbys dac linka ze zdjeciem takiej grzałki. Grzałka link To jest grzałka od zetora typu 5211 i pochodne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursus1991 10 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zaawansowany 10 981 Ok dzieki. Tylko słyszałem ze taka wygieta grzałka nie podejdzie do c-385, musi byc prosta. A ta w 5211 jest własnie wygieta. Są robione grzałki niby pisze do c-385 i pochodne, ale tak naprawde to sa do nowego typu silnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zaawansowany 9 451 Ok dzieki. Tylko słyszałem ze taka wygieta grzałka nie podejdzie do c-385, musi byc prosta. A ta w 5211 jest własnie wygieta. Są robione grzałki niby pisze do c-385 i pochodne, ale tak naprawde to sa do nowego typu silnika. te grzałki na śrubki to do nowego typu bloku a ta z zetora wygienta pasuje właśnie do c-385 ze starym blokiem tylko trzeba troche pokombinować żeby dokręcić tą śrubę ale jak widać na foto da się i pasuje bez przeróbek Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursus1991 10 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zaawansowany 10 981 To juz wiem. A jak ten otwór zrobiłes, bo on zaslepiony jest. Chodzi mi zeby nic do srodka nie naleciało, żadne opiłki, bo to chyba trzeba rozwiercic. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Vektor 9 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zaawansowany 9 451 To juz wiem. A jak ten otwór zrobiłes, bo on zaslepiony jest. Chodzi mi zeby nic do srodka nie naleciało, żadne opiłki, bo to chyba trzeba rozwiercic. ten otwór to zrobiłem tak, że nawierciłem małą dziurkę i wypchałem zaślepkę śrubokrętem, jeśli coś wpadnie do środka to bez problemu wyjmiesz bo jest tak ten blok zrobiony że tylko w lewo i w prawo dziury a do dołu nie ma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursus1991 10 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zaawansowany 10 981 To dzieki za wszystko. Napewno zamontuje, ale pewnie dopiero jesienia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się