Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Cyklop po przeróbkach

Zdjęcia wrzucone na prośbę kolegi paawlik227


Informacje o zdjęciu Cyklop po przeróbkach


11 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Powiedz kolego jak teraz pracuje się cyklopem i co ta przemiana dała i czy tylko oprócz wywalenia dzielnika strumienia i założenia tych 3 węży coś zmieniałeś tzn przekładałeś rurki itd. ????


 

Dobrze zrobił, ja skręciłem oba w jedną całość to za dużo przerabiania jest i kombinacji a tak to dwa wężyki i kolanka i wszystko.

<p>witam panowie. Kolego boku27 pracuje sie super c-360 800obr/min i wystarczy w zupełnosci;). nic wiecej nie robiłem poza przegeciem rurki od powrotu tak zeby mozna było przykrecic waz. Kolego damiandazo czy nie uwazasz ze tak jest szybciej i łatwiej przerobic:rolleyes: no moze nie taniej ale cos za cos...<_

U mnie po połączeniu rozdzielaczy można skręcać, nie wiem ja tutaj.

 

A nawet jeśli nie można skręcać i np. podnosić to co z tego,jak i tak robota idzie dużo szybciej.

 

Dzielnik to zło i przyczyna największych problemów w Cyklopie.

 

 

 

 <p>wstaw nową pompę i wyczyść filtry. a zobaczysz jak cyklop szybko smiga... jeszcze można inne rzeczy po przerabiać w rozdzielaczach ale to juz dla bardziej wtajemniczonych :) </p>

Tu napewno nie można skrecać i podnosić naraz. Olej z pompy leci prawym przewodem gumowym do rozdzielacza. Jak rozdzielacz jest otwarty to leci do lewego rozdzielacza i z niego zpowrotem do zbiornika. Czyli jak sie właczy którąs sekcje w prawym rozdzielaczu to lewy nie działa wogole. Ja bym to inaczej podłaczył. Do przewodu co podaje cisnienie z pompy wstawił normalny trójnik i z niego podłaczył oba rozdzilacze na zasilanie a potem pomiedzy nimi wstawic drugi trojnik i olej z obu odprowadzic do zbiornika jednym przewodem. Tyle ze to ma taką wade ze np podnoszac bardzo ciezki ładunek na tym pierwszym trojniku cisnienie poleci tam gdzie jest lżej czyli cyklop bedzie sie obracał szybciej a ramie bedzie podnosic sie wolniej. Po to jest dzielnik strumnienia. Zeby dawać stałe cisnienie na 2 sekcyjny niezaleznie od ciezaru podnoszonego ładunku. Dzisiaj go rozbierałem to to odkryłem :P

Ciśnienie jest ciśnieniem, które jest zależne tylko od zaworów. Dzielnik rozdziela strumień oleju czyli jego przepływ w l/mim, czyli mamy pompę w standardzie 40l/1000obr/min a dzielnik jest 30%/70% więc 30%z40l idzie na 2sekcyjny rozdzielacz a reszta na 3sekcyjny, tu chodzi jedynie o szybkość poruszania tłoków. Niestety dzielniki to bardzo awaryjne ustrojstwa i 30/70 to tylko fikcja <_< Proste.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×