pawelll48 278 Opublikowano 24 Listopada 2012 Według teorii powinno być na odwrót A praktyka mówi sama za siebie... I tak wolę C-360 Odnośnik do komentarza
konrad3p 3 Opublikowano 24 Listopada 2012 360 pali dużo w porównaniu do 3p a zrobi tą samą robotę a te 5 koni niema różnicy 3p gorą Odnośnik do komentarza
bartkujelen 2 Opublikowano 24 Listopada 2012 Według teorii powinno być na odwrót A praktyka mówi sama za siebie... I tak wolę C-360 niby czemu powinno byc na odwrót? znam bardzo dobrze c360 i 3p i moim zdaniem 3p jest o wiele wiele trwalszy i wytrzymalszy od c 360 trzeba tylko o niego odpowiednio dbać a napewno posłuży dłużej niż nie jedna c360... Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Listopada 2012 Według teorii powinno być na odwrót A praktyka mówi sama za siebie... I tak wolę C-360 niby czemu powinno byc na odwrót? znam bardzo dobrze c360 i 3p i moim zdaniem 3p jest o wiele wiele trwalszy i wytrzymalszy od c 360 trzeba tylko o niego odpowiednio dbać a napewno posłuży dłużej niż nie jedna c360... Tak sie składa że tu 3P ma delikatniejszy silnik niestety olej wymieniać wmiare dobre paliwo Odnośnik do komentarza
pablo3p 23 Opublikowano 25 Listopada 2012 też pracowałem w polu dwoma innymi c 360 i zdecydowanie wole swoje 3p. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Listopada 2012 360 pali dużo w porównaniu do 3p a zrobi tą samą robotę a te 5 koni niema różnicy 3p gorą Ile ci spali różnicy? 2 litr 2,5 nie więcej kiedyś sie nie liczyło spalanie bo 1 litr mleka 1 litr ropy wiec lało sie do woli.Ojciec orał 60-tka 1,5 hektara spaliła mi 12 czy 13 litrów 3P by spalil 10,5 cos takiego 10 l,11l jak dajesz 2200 tys.Skąd u mnie taki wynik?Bo my z ojcem dajemy maks 2000 obr dalej sie nie oplaca bo wiecej zre ,prędkości nie ma prawie różnicy chodzi mi o obroty 2200.Co 2 twojej teorii to fakt 5 km nie ma różnicy ale nie wziąłeś jednego pod uwagę 3P 3 gary 60-tka 4 gary wiadomo co daje ,60-tka troszeczke jest mocniejsza na wolniejszych obrotach ma większy moment obroty pod górke z pługiem c-360 bd lepiej szła taka jest prawda.3P dobry bo wiadomo mało spali do sianokosów idealny do oprysków czy innych prac.Ponadto w 3P tylko nie wiem czy odpoczątku czy od któregoś roku zmodyfikowali wom troche szybciej sie wkręca.Bo wujek ma aktualnie 60-tke i 3P to mowił że kosiarce 3P sie wkręca szybciej.Jeżeli chodzi o awaryjność to sie trafia dobre 3P i felerne ,mój wujo o tym który cały czas mówie kupil 3P uzywanego za 17,500 to wsadził 5 czy 6 tys.Cos poszło z podnośnikiem to skrzynia padła obudowa do wymiany, rok temu uszczelka z pod głowicy a tym roku przełom normalnie blok pękł prawdobnie gdzieś ten 3P nie mocno był uderzony to tyle Przepraszam że tak duzo napisałem ale mam jakoś dzisiaj wene do tego:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Listopada 2012 A jeszcze jedno jeżeli 60-tka chodzi 200 mth albo kupujesz chińskie częsci z niżej półki albo Nie umiesz dobrze złożyc tzn wszystkiego nie pomierzasz.Bo moja miała kapitalke jak miała 400 mth i to nówka 5,6 lat cos zaczeło pukać stukać ojciec kupił nowy wał na czeski bo kiedyś sie opłacało nowy i tłoki uszczelki i chodzi bezawaryjnie 4200 mtg przez 22 lata juz nie chodzi jak nówka ale jeszcze dobrze.Ja kapitalki się nie boje bo mam częsci 15 lat temu kupione tłoki tuleje uszczelki itp itd wiec by tylko poszedł wał do regenaracji i głowica to wszystko Odnośnik do komentarza
pawelll48 278 Opublikowano 25 Listopada 2012 360 pali dużo w porównaniu do 3p a zrobi tą samą robotę a te 5 koni niema różnicy 3p gorą 3P by spalil 10,5 cos takiego 10 l,11l jak dajesz 2200 tys.Skąd u mnie taki wynik? A co to odrzutowiec? Że tak wysoko się wkręca? Odnośnik do komentarza
pablo3p 23 Opublikowano 25 Listopada 2012 @adi jak się dba tak się ma. U nas jest od nowości 3p i żadnych problemów nie bylo, a jak wójek kupił używanego niewiadomo po jakich przejściach to jest inna sprawa Odnośnik do komentarza
Alamo 1514 Opublikowano 25 Listopada 2012 Przyczyn pęknięcia wału może być kilka,graniczne zużycie silnika albo wina konstrukcyjna na co kładłbym nacisk,czasem wał po czwartym szlifie nie da się wykończyć a nowy pęknie Odnośnik do komentarza
Dykon 73 Opublikowano 25 Listopada 2012 wały w 60tkach pękają głównie ze złego wykonania , wystarczy mała niedoskonałość i wał owiele krócej nam wytrzyma Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Listopada 2012 Ta dokładnie niska.Trzeba kupować części od zetora.Ci którzy mają 60-tki to troche lepiej czesci od zetka jezeli chodzi o silnik.3P nie wiem jak z czesciami Odnośnik do komentarza
adamc330 142 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jeden woli 3p drugi 360 znowu trzeci ani tego ani tego tak świat jest urządzony i każdy będzie miał swoje upodobania Odnośnik do komentarza
pioter1222 156 Opublikowano 25 Listopada 2012 A jeszcze inny woli ruska:D I nikomu nie dogodzisz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się