Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

Ano fajnie sie pracuje:) orze na 4 polowej 4x40 czyli okolo 8 km/h przy normalnej orce nie ma problemow z przodem tylko jak sie uwrocia konczy trzeba troche delikatniej manewrowac..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Leniwiec
  • ahme999
  • 115 1093

masz materiały na jakiś filmik? jak działają ci w nim półbiegi? często z nich korzystasz w orce?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

na filnik jakos niebylo okazji zrobic. polbiegi dzialaja dobrze plynnie i wogole a korzystam raczej zadko chyba ze na uwrociu albo przy odorywaniu. rewers tez niczego sobie.... dziala dobrze


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Leniwiec
  • ahme999
  • 115 1093

masz tak równe ziemie że półbiegi są niekonieczne, czy starasz się je oszczędzać?


długo trzeba czekać na załączenie się półbiegu po naduszeniu guzika?


jakie obroty masz podczas orki na 8km/h na 4 biegu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

no w sumie raczej mam rowne pola tylko moze 2 kawalki sa troche pod gorke ale jakos specjalnie ich nie oszczedzam. najczesciej orze na 1800 obr... polbiegi zalanczaja sie praktycznie od razu po nacisnieciu przycisku nie dluzej niz w ciagu sekundy...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Leniwiec
  • ahme999
  • 115 1093

jak wg Ciebie proxa ma podobierane przełożenia? chodzi mi o zakres 6-13km/h.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

w tym zakresie sa 3 biego glowne czyli 3 i 4 polowa oraz 1 szosowa i do tego dochodza po 2 polbiegi na kazdym biegu no chyba ze na upartego bys doliczyl do tej predkosci 2 szosowa na 2 polbiegach:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Leniwiec
  • ahme999
  • 115 1093

orząc tu jedziesz na 4 biegu bez żółwi, tak? jaka jest max prędkość na 4 polowej i 2 szosowej bez żółwi?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

a no sory trocha niejasno napisalem 4 jest od 1 szosowej o 1km/h wolniejsza


tak jade na 4 polowej wciskajac gaz w podloge moze bys 10 przekroczyl ale nie probowalem jak mam kolo 2 tysi obr to jade 9 ale opor jest ponad 2200


na 2 szosowej full gaz to 15-16 km/h spokojnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PABLO555
  • 17 320

fajna proxa jaki mas zrozmiar opon  ,ja zamuwiłem pawer 100 i ma mieć 380/70-24 przód 460/85-34 ponoć tylko takie ogumienie jest dostępne na ten rok niewiem czy niezaszerokie te opony z przodu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 9 307

tyl mam taki jak ty a z przodu mam 340/70-24. wydaje mi sie ze nie beda za szerokie to zalezy co bedziesz nia robil czy do ladowacza czy tylko pole. tyl ci powiem mogl by byc szerszy bo jak z wiosny mokro to troche grzeźnie..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PABLO555
  • 17 320

umnie proxima będzie ciągnikiem pomocniczym na 80 ha czyli opryskiwacz ,rozsiewacz do nawozu,siewnik i jakiś transport w czasie żniw ,ale tak sobie myśle że przednie koła niewygniotą więcej niż tylne ,jaki by rozmiar mi niezałożyli  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.