Skocz do zawartości

MTZ 82 i Kverneland Hydrein 4x40



2 usterki podczas dzisiejszej orki. Jedna nie kosztowna, zwykłe zapchanie węża od paliwa a druga troche droższa, rurka od podnośnika dostała szczeline i trzeba było ja wymienic oraz uzupełnic ubytek oleju


Rekomendowane komentarze

Jutro Ci powiem orientacyjną prędkość. Jade 4 zającem, troche słabo sobie radzi wtakich kawałkach jak tutajgdy wydrapuje gline z dolnych warstw,jaktego nie ma to jakoś idzie, coś mocy brak ale pompa regenerowana, wtryskiwacze pylą aż miło, zapłon ustawiony, czas zabierać sie za silnik, rozrząd na rozgrzewke. Oleju nie bierze, odma nie dmucha wiedz gary i głowica powinny być ok sprawdze jeszcze ciśnienie sprężania ale powinno być ok.

 

 

Kurde u mnie na najlżejszych kawałkach tak się pięknie nie rozsypuje ziemia na zime ;) Jak nie dymi i oleju nie bierze to poco w nim szukać problemu na siłe, to tylko 80 koni to w takim pługu nie poszaleje znowu. W moich okolicach jak MTZ utarga 120cm orki to wszystko a tutaj chyba masz ze 160 także jest co targać

Hm, jak ze spalaniem? Dawka na pompie może być zbyt niska. W starym mtz była regenerowana pompa, silnik bez zastrzeżeń, wtryski po wymianie i ustawieniu, mocy też brakowało, zawiezliśmy pompe do innego MAJSTRA i problem zniknął. Na III a, jak nie mieliśmy jeszcze belarusa obecny mtz ciągał UG 4x40 na szóstce na zającu, mocy nie brakowało tylko w momentach uciągu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v