przybyslawice5211 532 Napisano Wrzesień 30, 2012 Zaawansowany 532 4602 nie jes najgorzej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 141 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 141 2002 może mi sie wydaje, ale to tej mniejszej wajchy trzeba sie schylać ? Bo wygląda na strasznie krótką Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 141 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 141 2002 *do a nie to. Czemu nie moge edytować posta ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotreq8011 93 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 93 1542 @rafal chyba że masz ręce szympansa to nie musisz się schylać bo inaczej nie sposób ;P Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetor14 34 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 34 394 Nawet dziady na oryginalne zetorowskie siedzenie pożałowali..... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Newholland15 6 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 6 607 Tak samo krótka chyba jest w Farmtrackach i ludziom to nie przeszkadza. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1562 Napisano Październik 1, 2012 Zaawansowany 1562 6607 Bo to nie przeszkadza, tą dźwignie mało co się używa. No ale ludzie nie mają się do czego doczepić więc wiesz... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 141 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 141 2002 ja sie nie czepiam Mi sie ten traktor podoba Wiem że rzadko sie używa tej dźwigni bo to od zmiany grup biegów Wydawało mi sie że w Farmtracach jest dłuższa, ale jeśli jest podobna to faktycznie nie jest źle tylko pewnie wina perspektywy zdjęcia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 22 296 Bez przesady,czy na forum nie można zjechać zetora ,bo zaraz jest szum.Sam mam zetora i sobie chwalę,ale ten major to chłam i lipa.Już to pisałem ,żeby kabina była czeska to ok. ale ta to naprawdę odstaje od oryginalnej zetorowskiej.W tym ciągniku zetorowski jest tylko silnik, reszta to składak o niewiadomej jakości.Za jakiś czas okaże się ,że składają go w kaliszu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1562 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 1562 6607 Chłam ? Nawet nie pracowałeś w tej kabinie a już piszesz takie opinie... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
danielhaker 6863 Napisano Październik 2, 2012 MODERATOR FORUM 6863 21445 @ZF- to miał być taszy ciągnik więc nie oczekuj w nim czeskiej kabiny. No niestety. Jeśli chcesz czeską to masz Proximę i sprawa załatwiona, tyle że nie w tej cenie. Coś za coś. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 22 296 Tylko kabina od starego majora utrzymana w fajnym stanie ,jest ładniejsza i bardziej funkcjonalna.Majory słynęły z tego że jak zasypało w zimę ,to do kabiny można było zmieścić dziciaki z całej wioski i zawieść do szkoły.Odnośnie taniości to cenowo zbliżony do zielonego jelenia z serii E,a zgadnijcie który zrobi na znajomych lepsze wrażenie jak sobie kupicie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1562 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 1562 6607 Jeszcze napisz, że kupujesz ciągnik po to żeby zrobić wrażenie na sąsiadach... Mnie osobiście nie obchodzi co sąsiedzi/znajomi myślą, jak kupuje ciągnik to ma spełniać moje kryteria a nie podobać się sąsiadom/znajomym. Co do tego JD to porównaj sobie ceny części tego oto Zetora i ceny części JD - jakby po gwarancji coś się sypnęło. Wiele osób na to zwraca szczególną uwagę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 22 296 Jeszcze raz zwracam uwagę ,że on ma mało z zetora ,a cen włoskiego carrero nie zam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Październik 2, 2012 Never Cut My Wings 154 3746 No niewiemczy do Zetora bedą tańsze części ni do Indo-Chińskiego Jelenia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 2, 2012 Zaawansowany 22 296 Serie E jelenia jest meksykańska z kabiną naglaka.Odnośnie nowego majora,naprawdę zastanawia mnie sens zakładania polskiej kabiny,ile się da na tym zarobić[zaoszczędzić].Były przecieki w prasie ze strony zetora że powrócą do małych ciągników ,ale wynikało z nich że kupią małe silniki i zamontują do swoich ciągników .Wyszlo odwrotnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Październik 3, 2012 Never Cut My Wings 154 3746 Seria E jest produkowana w INDIACH (do modelu 5075E) dopiero większe modele (5083E i 5093E) są produkowane w całości w meksyku, mniejsze mają faktycznie naglakowskie kabiny ale tak czy siak wolałbym tego Zetora przynajmniej skrzynie ma jakąś normalniejszą niz te małe 5E(9/3) Większe modele to bardziej do Proximy należy porównywac niz do Majora Swoją droga ciekawi mnie gdzie sa produkowane podzespoły do tego Zetora oraz Farmtraca w Makaronlandzie czy gdzieś u Azjatów? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 3, 2012 Zaawansowany 22 296 Carrero ma kilka fabryk w chinach ,może wszystko przypływa w kontenerach i wciskają kit ,że europejskie podzespoły. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Październik 3, 2012 Never Cut My Wings 154 3746 Carraro!!! Niewiem właśnie pytam na moim bo Zetorze(5340) jest Italia a jak jest w tych nowych z niższej półki cenowej? Bo np. z tego co pamiętam Pronar P5 jeździ na podzespołach niemieckiego producenta ZF ale wyprodukowanych w Brazylii JD z serii 5E ma przedni most marki DANA (też chyba włoski producent) ale wyprodukowany w chinach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 3, 2012 Zaawansowany 22 296 Producenci maszyn obniżają koszty szukając tańszych podzespołów ,niestety produkt finalny czyli sprzedawana maszyna jest coraz droższa-magia czy wyzysk? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Październik 5, 2012 Never Cut My Wings 154 3746 Dla odbiorców programu emitowanego o 19:00 na TVP1 można by było tłumaczyc to magia ale dla mnie bardziej realna jest opcja 2 Tą "magię' zapewne zawdzięczamy po części programom Unijnym typu PROW Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 5, 2012 Zaawansowany 257 4524 Pronar P5 ma skrzynię i tylny most ZF-Steyr taką samą jak w serii Steyr M 9000 i raczej produkowana jest w Austrii. Przedni most to ZF do Brasil choć sporadycznie występowała Dana Italia a obecnie chyba przeszli na most turecki Hema. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZF9641 22 Napisano Październik 5, 2012 Zaawansowany 22 296 To znaczy że w obecnych '' ciekawych'' czasach rolnik poza wszystkimi specjalnościami wykorzystywanymi w gospodarstwie,powinien być detektywem aby wyśledzić skąd pochodzi jego maszyna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Październik 6, 2012 Zaawansowany 365 767 Jak szuka dziury w całym to tak... Najlepsze jest to że na stronie Zetora na FB nie ma nic o Majorze. Jedynie na Zetor Polska jest kilka fot, co można zrozumieć że ten ciągnik jest przeznaczony na takie kraje jak Polska, gdzie może być następcą starych 5211-7745. A to czy to od razu chłam to bym się wstrzymał z wypowiadaniem dopóki nie znajdą się pierwsi odbiorcy na AF którzy będą mogli się wypowiedzieć na ten temat. Jednak jakby nie patrzeć Zetor jest coraz mniej Zetorowy- prototyp Maxterry to jedynie silnik, maska i błotniki, a reszta to nic innego jak Agrotron M.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 6, 2012 Zaawansowany 257 4524 Szkoda, że Zetor zaczyna iść tą drogą co inni producenci kupując gotowe podzespoły od innych producentów przez co będą mieć mniejsza kontrolę nad ich jakością . Ta seria nie powinna nosić nazwy Major bo to wręcz zerwanie z tradycją montowania ciągników z podstawowych podzespołów własnej produkcji jak to dotychczas miało miejsce. Brak tu nawiązania do dawnych Majorów Moim zdaniem seria Major powinna mieć skrzynię z reweresem i tylny most z URI model 92 oraz silnik 3-cylindrowy (pomniejszony o 1 cylinder silnik z proxy) o mocach od 55 do 70 koni i legendarną kabinę BK Jeśli chodzi o Maxterrę to w 2011 został zbudowany 4 prototyp, a główne prace czescy inzynierowie skupiają nad Forterrą M2013 i Forterrą HD Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się