Tym T603
 

Tym T603

  • 4489 wyświetleń

Tym odjazd do serwisu . Po powrocie z serwisu i uszczelnieniu kabiny z powrotem jest kupę kurzu a serwis twierdzi że nie da się nic zrobić ale to nie jedyna wada bo są jeszcze krzywe felgi z którymi serwis też nie zamierza nic zrobić . I co mam z nim zrobić ?unsure.png



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adatan
  • 97 1031

My tez chcielismy kupic Tym-a takiego samego 1,5 roku temu ale zdecydowalimy sie na Farmtraca 555DT;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JohnDeereMistrzunio
  • 3 132

@Adatan-No wiem ale w sąsiedniej wsi też ma Farmatraca i też sporo miał kłopotów z nim więc zdecydowałem się na TYM-a                        


slawek3220-stale naciska ale główny serwisant powiedział że w 200 ciągnikach tak jest i tak ma być ale TYM wrócił od nich i po tygodniu się to samo robi .                                                                                                                                                                                                 


@krzysiu36012-Ja dałem 120 tyś z ładowaczem czołowym ale pytałem ostatnio to 116 tyś bez ładowacza kosztuje .                                          


@Matey-O co ci chodzi ? bo jakoś nie rozumiem ?                                                                                                                                              


@Rolnik1973-Posłuchaj ja nie po to płaciłem 120 tyś za traktor żeby mieć dziurawą  kabinę . Ale jak się okazuje to nie jest tylko jedna dziura . Płace ciężkie pieniądze za to więc wymagam proste .                        

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Matey
  • 895 7239

Chodzi mi o to, ze te ciagniki maja opinie taka jaka maja. Ja w zyciu bym go nie kupil, a Ty wydales na niego taka kase, podejrzewam ze 90% rolnikow wolaloby jaka kolwiek uzywke. Teraz cóz, mam nadzieje ze wiecej problemow z nim nie bedziesz mial

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JohnDeereMistrzunio
  • 3 132

Powiem ci tak że to nie jest pierwszy nowy traktor który mam ze stajni 60 km i poprzednikiem TYM-a był New Holland td 5010 . Też kupując NH parzyłem na opinię użytkowników i okazało się że to była jeszcze większa porażka niż TYM . Serwis to co 2 tygodnie u mnie był i wymienili 3 razy zwolnice , 8 sprężarek rdza się lała z niego strumieniami a o braku mocy to już nie wspomnę bo Nh chodził z bronami piątkami na 1 polowej a TYM chodzi na 1 szosowej więc jest różnica . Spalanie tak samo w New Hollandzie to dochodziło do jak się cięższą prace dawało to do 12 l  na mth a tym to do 8 max jak spali . Więc ja jestem zdaniem że czasem trzeba dać szansę nowym firmom  ale tym razem zawiodłem się na nich . A co do nh poszliśmy na ugodę oni oddali mi pieniądze za traktor i zabrali go sobie i jak nie usuną w Tymie tych usterek to pewnie tak samo będzie i z nim .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JohnDeereMistrzunio
  • 3 132

@koper1990 kupił bym owszem ale rozmawiałem z kolesiem co ma proxime 65 i wcale nie jest z niej zadowolony użytkuje ją 3 lata i jeszcze jak gwarancja była to jeszcze jakoś szło ale po gwarancji jak mu się zaczął psuć to złapał się za głowe i powiedział że nigdy więcej nowego zetora na podwórku . No i zetor był by w takim średnim wyposażeniu i na pewno bez ładowacza . Jeszcze nie podobało mi sie że zetor był na zwolnicach zwykłych bo w poprzednim moim ciągniku Nh td5010 leciały nagminnie i serwis nie nadążał ich wymieniać z resztą jak i innych części w tym ciągniku . Natomiast w Tym-ie mam już zwolnice planetarne i się nie martwie  że mi pójda zaraz . 


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

bo te nowe ciągniki o mocy poniżej 80kM to są ogrodnicze, do opryskiwacza i innych lekkich zabawek, bo jak ktoś chce orać to z założenia powinien mieć ze 100kM, to tylko stare 60, mając 50kM były jakoś przewidziane pod orke i odporne na przeciążenia... a niech by ktoś spróbował tym w lesie poszaleć... :D  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maks603
  • 0 94

Mój tym również miał problemy z kurzem w kabinie. podczas przeglądu powiedziałem że mam taki problem. serwisanci uszczelnili kabinę a dziury były pod zegarami gdzie wchodzą przewodu są dziury i było dużo pustych wiec je zatkali. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj