Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Traktory Deutz-Fahr

46 komentarzy



Rekomendowane komentarze

witam!!! Jak sobie radzi traktor z tym pługiem na ciężkich ziemiach i z jaka szerokościa orzesz i jak znosi ciągnik obrót pługa. pozdro:)

te pługi chyba sporo zajmują? wyglądaja jakby były złożone do transportu a skiby na wprost robiacego zdjecie (ale to tylko moje odczucie)

a co niby oprogramowanie da na zwiększenie mocy?

 

oj da Panie da i to odczuwalnie :D

taki tuning traktora he he

a co niby oprogramowanie da na zwiększenie mocy?

jeżeli wgram oprogramowanie od większego modelu (z większą ilością koni) to będę miał tych koni więcej to chyba logiczne

na chlopski rozum tak - ale większy model inne rozwiązania techniczne.... kurcze nie wiem z czym by Ci to porównać... ale tak logiczne jak myślisz wcale to nie jest.

na chlopski rozum tak - ale większy model inne rozwiązania techniczne.... kurcze nie wiem z czym by Ci to porównać... ale tak logiczne jak myślisz wcale to nie jest.

tez sie pod tym podpisze, wiekszy model napewno nie rozni sie tylko oprogramowaniem (w zasadzie nie wiadomo nawet o czym mowisz, czy o programie czy o kompie bo moze sie zdazyc ze jest inny)

@Agrotron155 - jeżeli uważasz że to takie logiczne, to spróbuj proszę nam to jakoś logicznie wytłumaczyć ;] pewno nie tylko ja i @brzozak2 jesteśmy bardzo ciekawi....;]

wiem, że miedzy pompa paliwa, a komputerem montuje sie takie czipy. Czytałem jakiś artykuł, ale nie widziałem ;) zmieniają ładunek paliwo-powietrze w komorze spalania i tam coś. Może tu poprzez kompiuter "oprogramowanie"da sie ustawić :lol:

 

dlaczego john deere osiąga na silniku 6.8l różne moce 120-220km?

Agrotron 130 , 150 ,165 maja silniki te same 6057cm3 i przykładowo jak masz agrotron 130 to możesz wgrac softa od 165 i masz moc 160km

130 może miec mniejszą chłodnice i wentylator ale niekoniecznie .

 

W przypadku serii 7" czyli 150.7 , 165.7 , 180.7 jest tak samo ta seria ma tesame silniki czyli 7146cm3

jedynie 180.7 ma mocniejszy podnosnik .

 

a jakby ktoś chciał ZCIPSOWAĆ swojego Deutza to tu kupi odpowiednia kostke

Agrotron 130 , 150 ,165 maja silniki te same 6057cm3 i przykładowo jak masz agrotron 130 to możesz wgrac softa od 165 i masz moc 160km

130 może miec mniejszą chłodnice i wentylator ale niekoniecznie .

 

W przypadku serii 7" czyli 150.7 , 165.7 , 180.7 jest tak samo ta seria ma tesame silniki czyli 7146cm3

jedynie 180.7 ma mocniejszy podnosnik .

 

a jakby ktoś chciał ZCIPSOWAĆ swojego Deutza to tu kupi odpowiednia kostke

no niestety nie jest tak jak myslisz, ze silniki o tej samej pojemnosci roznia sie tylko chipem :P im szybciej to sobie uswiadomisz tym lepiej dla ciebie, ja nie polecam stosowania "samego" chip tuningu, a juz napewno nie w traktorach

Silniki z tej samej serii, o różnych mocach, mogą mieć pewne różnice (ale nie zawsze) w układzie zasilania -np.inne końcówki wtryskiwaczy,turbosprężarkę.Układ chłodzenia o większej wydajności itp. itd.

 

Moim zdaniem Chip-tuning jak najbardziej, ale w granicach rozsądku ;)

też kiedyś czytałem i nawet rozmawiałem z serwisantem na temat zwiększania mocy w moim MXU 110 i się okazało że można go podkręcić do mocy 140 -163 KM tylko co za tym idzie - zużycie paliwa podobno jest większe o 15-20 % od ciągnika o takiej samej mocy ale bez chipa!! nie wiem na ile to jest prawdziwe bo nigdy nie stosowałem takiego chipa

Agrotron 130 , 150 ,165 maja silniki te same 6057cm3 i przykładowo jak masz agrotron 130 to możesz wgrac softa od 165 i masz moc 160km

130 może miec mniejszą chłodnice i wentylator ale niekoniecznie .

 

W przypadku serii 7" czyli 150.7 , 165.7 , 180.7 jest tak samo ta seria ma tesame silniki czyli 7146cm3

jedynie 180.7 ma mocniejszy podnosnik .

 

a jakby ktoś chciał ZCIPSOWAĆ swojego Deutza to tu kupi odpowiednia kostke

no niestety nie jest tak jak myslisz, ze silniki o tej samej pojemnosci roznia sie tylko chipem :P im szybciej to sobie uswiadomisz tym lepiej dla ciebie, ja nie polecam stosowania "samego" chip tuningu, a juz napewno nie w traktorach

czy ja napisałem ,ze sie roznia tylko chipem??

jest to ten sam model silnika

owszem moga być inne podzespoły takie jak chłodnica intercoolera , zwęzka na turbinie

nie wiem jak jest w 130 ,150 ,165 bo nie przyglądałem sie tym silnikom

porównywałem k120 z moim k100 PL

i okazuje sie ,że jest to samo róznica jest tylko w skrzyni biegów w wersji standard PL ma taką samą

 

producen zostawia 10-20% rezerwy lub też jest do tego zmuszany normami

i tak więc jak ze 130 zrobisz 160 to nic nie bedzie przeszkadzać

i tak więc jak ze 130 zrobisz 160 to nic nie bedzie przeszkadzać

no to rob i zobaczysz po 5 tys mth czy nie przeszkadza, zrob sobie nawet 300 KM, zycze udanej eksploatacji

i tak więc jak ze 130 zrobisz 160 to nic nie bedzie przeszkadzać

no to rob i zobaczysz po 5 tys mth czy nie przeszkadza, zrob sobie nawet 300 KM, zycze udanej eksploatacji

 

Wyluzuj cycuszki kto tu mówi o 300hp

nie będe tak naciągał jak Ty majtki w awatarze :P

Wyluzuj cycuszki kto tu mówi o 300hp

nie będe tak naciągał jak Ty majtki w awatarze :P

 

a nie stringi <_<

 

no tak stringi :P

zmienie troszke dziedzine ale sytuacja podobna

mam silnik JTD czyli common raila - fabrycznie bylo to 105km, po chip tuningu i tylko chipie mam 136KM, jesli bym dolozyl teraz inny przeplywomierz plus inny intercooler to mozna by dojsc do 145 - przy tej samej turbinie i reszcie osprzetu. Problem jest tego typu ze wtedy bym potrzebowal juz lepsze hamulce, zawieszenie, wieksza chlodnice itd.

z kilku rozmow wynika ze 20% mocy na dieslach z niskiej serii mozna spokojnie uzyskac za darmo.

wiadomo jak tu ktos pisal - jest sobie seria ciagniczkow ktore maja ten sam motor, ktory tylko jest inaczej sterowany - czasem ten sam chip tym steruje tylko z innym oprogramowaniem a czasem to juz inny procek.

Wiadomo ze wiekszy traktor pociaga za soba czasem inna skrzynie, inna os, inny uklad zawieszenia itp ale zostajac przy samym silniku ja uwazam ze to jest bardzo mozliwe zeby po "szCHEpieniu" uzyskac 20-25% mocy wiecej.

 

u mnie nawet o dziwo delikatnie spadlo zuzycie paliwa a jak teraz auto idzie to bajka :)

zmienie troszke dziedzine ale sytuacja podobna

mam silnik JTD czyli common raila - fabrycznie bylo to 105km, po chip tuningu i tylko chipie mam 136KM, jesli bym dolozyl teraz inny przeplywomierz plus inny intercooler to mozna by dojsc do 145 - przy tej samej turbinie i reszcie osprzetu. Problem jest tego typu ze wtedy bym potrzebowal juz lepsze hamulce, zawieszenie, wieksza chlodnice itd.

z kilku rozmow wynika ze 20% mocy na dieslach z niskiej serii mozna spokojnie uzyskac za darmo.

wiadomo jak tu ktos pisal - jest sobie seria ciagniczkow ktore maja ten sam motor, ktory tylko jest inaczej sterowany - czasem ten sam chip tym steruje tylko z innym oprogramowaniem a czasem to juz inny procek.

Wiadomo ze wiekszy traktor pociaga za soba czasem inna skrzynie, inna os, inny uklad zawieszenia itp ale zostajac przy samym silniku ja uwazam ze to jest bardzo mozliwe zeby po "szCHEpieniu" uzyskac 20-25% mocy wiecej.

 

u mnie nawet o dziwo delikatnie spadlo zuzycie paliwa a jak teraz auto idzie to bajka :)

 

AMEN

@Agrotron155 - jeżeli uważasz że to takie logiczne, to spróbuj proszę nam to jakoś logicznie wytłumaczyć ;] pewno nie tylko ja i @brzozak2 jesteśmy bardzo ciekawi....;]

agrotron 155 od agrotrona 165.7 niczym się nie różni oprócz mocą orazrozmiarem opon wiem to bo chłopaki z serwisu to nawet mi mówili mają tą samą kabinę tą samą wysokość długość a agrotron jest niewiele szerszy na swoich podstawowych oponach o 2cm a mają udżwig ten sam mase ma większą 165.7 przez opony i pare obciążników więcej oraz mają inne oprogramowania


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.