Kółko podporowe
 

Kółko podporowe

  • 10034 wyświetleń

Kółko podporowe do Pottingera Mex II R. Polecam każdemu kto nie ma, z takim kółkiem koszenie to bajka cool.png


Informacje o zdjęciu Kółko podporowe


Rekomendowane komentarze

  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2291 14937

Nie mam doświadczenia w koszeniu (wogóle mam małe) bez kółka , ale z kółkiem w standardzie umieszczonym od wewnątrz całego układu ścinajaco-siekającego po opuszczeniu do końca przechyla sieczkarnię aż za bardzo na lewą stronę , znowu gdy wyreguluję to długością wieszaków to podczas podniesienia i transportu prawa strona jest za nisko a w położeniu roboczym jest ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Ile ha kosisz ta sieczkarnia. Ja zakupilem w tym roku taka i kosze MFem 78konnym i za bardzo duzych predkosci nie idzie tym wyciagnac. 2km/h bo przy wiekszej to zatyka mi gardlo. Kukurydza miala wysokosci 3m gdzieniegdzie wieksza.


 


Mam pytanie odnosnie tej maszyny, czy wciaga ci dobrze kukurydze? Bo u mnie utnie kukurydze ale nie zawsze ja wciagnie w gardlo i zauwazylem ze trzeba bardzo dokladnie jechac bo jezeli sie troche przestawie do rzadka kukurydzy to ja gubi i nie wciagnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 419 5152

Nie mam doświadczenia w koszeniu (wogóle mam małe) bez kółka , ale z kółkiem w standardzie umieszczonym od wewnątrz całego układu ścinajaco-siekającego po opuszczeniu do końca przechyla sieczkarnię aż za bardzo na lewą stronę , znowu gdy wyreguluję to długością wieszaków to podczas podniesienia i transportu prawa strona jest za nisko a w położeniu roboczym jest ok.

 

tak jest najlepiej z kólkiem bo sieczkarnia jedzie na kółku a traktor ją ciągnie a cięgnem ją tylko ustawiam

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 419 5152

Ile ha kosisz ta sieczkarnia. Ja zakupilem w tym roku taka i kosze MFem 78konnym i za bardzo duzych predkosci nie idzie tym wyciagnac. 2km/h bo przy wiekszej to zatyka mi gardlo. Kukurydza miala wysokosci 3m gdzieniegdzie wieksza.

 

Mam pytanie odnosnie tej maszyny, czy wciaga ci dobrze kukurydze? Bo u mnie utnie kukurydze ale nie zawsze ja wciagnie w gardlo i zauwazylem ze trzeba bardzo dokladnie jechac bo jezeli sie troche przestawie do rzadka kukurydzy to ja gubi i nie wciagnie.

 

ja kosze nia na kisznke ponad 0.5 ha a i tak z 15 aró na wcześniejsz ezjedzienei kupiłem ja bardziej po to aby codziennie umielic świżej dla byków niz na kosznei a le i kosiłem w ty roku bo to nowy zakup ile ty dałeś za swoją? Mi szło dobrze kosznie tylko jak zstało juz z 6 rządkó to popadło z godzine i potem już troche słabo wciagało raz jak sie zapchało i popchalem ręcznei to tyle poszło że myslałem ze traktor udusze a tak to dobrze idzie a może masz słąbe gumy wciagające te nad talerzem tnącym? a masz taką drabinke z rurki żeby kłądła kukurydze? zobacz u mnie na innym zdjęciu.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Ja mam troche innej konstrukcji. Tutaj masz filmik z mojego koszenia.


Gumy sa dobre sa nic nie zniszczone, a dalem za nia 3500zl, tak ze to nie sa duze pieniadze. A maszyna na prawde zadbana kosila a nie stala. Noze w bardzo dobrym stanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 419 5152

ja twój film widziałem wcześniej bo subskrybowani go komentowali bo ta kukuydza zniszczona przez dziki. Ja za swoją daęłm 990zł + jechałem po nią 190km ale warto było bo śmeiszna cena

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Obecnie kosze jeszcze na zielono krowom kukurydze i jest prawie na pol sucha i ziarno twarde. Duzo lzej sie kosi i mozna szybciej jechac. Wybieram duzo ziaren i jak na razie nie spotkalem sie z takim ktore nie bylo by przetracone. A dodam ze sieczkarnia nie ma tarki ani cepow.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

A w jaki sposob chcesz to tam zamontowac? I jak zamontujesz tarke aby to mialo sens.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 419 5152

na tych lopatach co wyżucaja wywierce otwory do tych cepó poprzyspawuje płaskownik z otworami aby mozna było przykręcić a tarke to jescz zobacze z czego będzei luknij temat kóry założyłem to tam jest opisane i sa linki do pewnych rzeczy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel101210
  • 1 743

mój wujek w jednorzędówce kemper ma takie kółko :) fajna sprawa takie kółko i dużo niżej kosi praktycznie bliżej ziemi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnikzmalopolski
  • 32 583

panowie a może ma inny problem poprostu za pomału jezdzi ! przeciem w dużym stopniu za dobre zabieranie teżodpowiedzialna jest jazda przeciez kukurydza jedna drugą popycha  sprubuj jechac szybciej i bedziesz widzial  ja jezdze z predkoscią okolo 7-9 km na godzine i pieknie zabiera i tez niemam rewelacyjnych gum zabierajacych! tu jest link

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Sieczkarnie tego nie przelkie, przy wiekszej predkosci niz 2,5km/h zatyka mi gardlo. Chodzi mi o te walce poziome, tam mi zatyka.

 

 

 

 

A i jeszcze jaka ty masz ta sieczkarnie. Podaj symbol :D

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnikzmalopolski
  • 32 583

pottinger mex II S  z tymi walcami to dziwne bo mnie sie nie  zapychaja no chyba zebym nie umiejetnie jechał najlepiej jechać i czymac sie jakies 5 cm od wewnetrznego dziuba wtedy ładnie zabiera ,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

A tutaj jest Pottinger mex 2 rotation. Zapycha mi sie, i nie idzie tego wyrwac potem. A w sieczkarni cos strzela, w tym momecie co sie ten walec unosia do gory.


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 419 5152

a strzela to może łańcuch przeskakuje a może musisz dokręcic dociska walca pociągajacego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SZYMANOX
  • 468 1972

Tez mam rotationa i tam nie idzie  jechać szybciej  jak max 3 km/h ;) Tak jak pisze sterydek zapycha się i tyle...w skrajnych wypadkach można rozdwoić  przekładnie  napędową( ojciec to  już dokonał raz :P )  A patent fajny ,za rok  też dorobię do swojej może  :) 5/5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Czyli jednak nie mam wadliwej sieczkarni, tylko po prostu one takie sa. Mam w planach siec 4ha kukurydzy wiec chyba zaczne sie rozgladac za Mex OK :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnikzmalopolski
  • 32 583

jak masz zmieniać na ok ejke to polecam Gt jest duzo wydajniejsza jest całkiem podobna do mex2 S  tylko jeszcze dodatkowo maja tzwn. cepy co przecieraja ziarno a jeśli chodzi o te wasze sieczkarnie może żeczywiście walce wciagajace macie na nich za słabe spręzyny lub trza je bardziej dociagnąć !

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 404 2818

Tylko do GT musisz podpiąć 120 koni zeby zrobić jaką taką wydajność, znajomy ma GT a ja OK i ciagniki po 90 koni, jego dymi i powoli jeździ z tą sieczkarnią a OK sie goni i nawet zbytnio oporu nie ma takiego na ciagniku. Jest wiele ok które mają również tarke i cepy a nawet wersja Progres która ma w róże wylotowej gniotownik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnikzmalopolski
  • 32 583

chłopy noto niewiem ja bym obstawiał za  Gt napewno ona nie jest większa od mojej  mex2 s ona tylko jest z wyglądu ładniejsza bo nowsza a tak to jest to samo co moja a ja sieke nią również  zetorem 62 km i niema tragedi  pewnie że ma nie lekko ale idzie   można se oglądnąć na moim kanale na yutube  polecam!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj