Belarus 1025.2 + Akpil KM80 3+1+
 

Belarus 1025.2 + Akpil KM80 3+1+

  • 6765 wyświetleń

"Nowy Nabytek" wink.png
Pierwsza inwestycja na MR ;)


Informacje o zdjęciu Belarus 1025.2 + Akpil KM80 3+1+




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

@emulegator   oczywiście, juz 4ha zaorał, orze tak jak inni mówią, bardzo dobrze a jeszcze idealniej orałby jakby koń był większy (ok 120KM) ;)


 


@barthez96     cena taka jak wszędzie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzychu95
  • 8 308

To teraz ja śpiesze z gratulacjami do Ciebie. :) Tylko pozazdrościć takiego sprzętu. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • walkol
  • 34 921

Z pługiem to chyba trochę przegiąłeś ,ale bardzo ładny i jaka cena


?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Nie wiele ponad 25tyś. brutto.


Ale czemu przegiąłem?....owszem na nasze tutejsze ziemie to zeby pracować rozstawionym na maxa to trzeba 130-140KM., ale ja sugerowałem sie filmikami na YT i danymi producenta, a on określa zapotrzebowanie na moc na 100KM( chyba na lekkich glebach:P)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • walkol
  • 34 921

Przegiąłeś bo masz za mały i za lekki ciągnik- do niego to 120 KM i masa ciągnika około 5,5 t ,ja też mam akpila ale MIX 40 ,4+ i orze na 40

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Haha....mniejsze widziałem na YT i robiły :) Moj lekko dociążyć i też bedzie miał 5t masy. Na lekkiej ziemi idzie orać spokojnie 10km/h przy 28cm głębokości, tyle że ja mam mało lekkich, a na najcięższych kawałkach te 130-140KM musi być.


A wogole chciałem czwórki obrotowe wiec kupiłem, czy to te czy Ibisy praktycznie ten sam ciężar, wiec nie miałem duzego wyboru...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • walkol
  • 34 921

Na ciężkiej ziemi to jest mordowanie nie oranie takim pługiem ciągnikiem 100km ,a na youtubie to jest różnie z tą prawdą

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 1516 31998

prawda prawdą ale też i gleby są bardzo różne. Jedni orzą i spalają 20-25l na ha orki i 200km zapinają do 4skib, inni do tego samego pługa 120km i maja zużycie na poziomie 15-17l/ha a jeszcze inni 100km i beda mieli 12-13l/ha


 


Mieliśmy ibisa xxl 3 skiby i wał cambella - u nas zetor 100km ledwo pierdział i nie szło orać takim zestawem.


Kupił to od nas facet, zapiął do pronara 82sa i orze 7 na godzine.


Ale u niego to prawie można dębową gałęzią uprawiać :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Otóż to, rolnik 4 domy dalej ma Claasa 140KM i 4 zagonowe jakies wieksze, zachodnie, i naprawde szaleństwa w tej orce nie widać też 4-5km/h jezdzi praktycznie tyle co u mnie na jacieższych kawałkach.


On 140KM i 4x45 chyba, ja 105KM i 4x36, zwęziłbym go na 4x32 ale szkoda mi b teraz bierze akurat praktycznie za ciagnikiem i bez zadnej uwagi pięknie odorze od miedzy bez kombinowania i zatrzymywania sie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gumaa87
  • 84 224

Widzę kolega zdecydował sie na akpila...a co do dyskusji na temat mocy i gabarytów ciagnika: ja posiadam ibisa M ( czyli cos w podobie jak kolega prezentuje) i orzę na najwiekszym rozstawie( 42 cm) 100 konnym ciagnikiem, klasa ziemi 1-2 i ciagnik daje rade bezproblemu. Uprzedzam komentarze- orka na głebokosci 30 cm, a do połowy pola górka. istotne jest ustawienie pługa. W tym tygodniu pobawiłem sie ustawieniami pługa i po przestawieniu z jednej pozycji w inną mogłem wrzucić wyższy bieg przy tych samych obrotach silnika i orałem bez duszenia silnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Owszem, masz racje ale mój przypadek nie jest odosobniony w moim regionie, np U1224 i pług 5x35 zagonowy to kolejny przypadek, ze gdy chce jakoś zmeczyć to 20cm nie moze przekroczyć, głębiej by tylko kołami mielił. A teren równina dokąd wzrokiem siegnąć. Także regulacja regulacją ale jak ziemia ciężka to nie naszalejesz i tyle.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Jak już pisałem pod którymś zdjęciem Belarus kupiony w ROL-MECH Radymno, o. Szczucin.


Sprawuje sie nawet dobrze, wiadomo troszke malutkich przeróbek, poprawek i w polu sprawdza sie w robocie napewno nie gorzej niż JD czy NH podobnej mocy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

Prawdopodobnie tak, ale skoro masz traktor żeby ciągnąć 5 skib, to lepiej do takiego wziąć KM180, ktory jest idealny do traktorów 6 cylindrowych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gumis567
  • 10 229

Wąski ten Belarus jak 4x36 i pokrywa za ciągnikiem. Ja mam 40x4 akpila rozstawionego i jeszcze brakuje żeby pokrywało za ciągnikiem...:(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

No nie jest za szeroki, jak mierzyłem zaraz po kupnie to wyszło 205cm po krawędziach tylnich opon. On na kieszeniach jest ustawiony na 4x36 ale rzeczywiście jest tak skręcony że zabiera 150cm, czyli jakies 4x37,5cm :) No i brakuje mu jakies 5-10cm zeby zabrał za całym traktorem :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 363 2123

1025 belarus ma z 110km bardzo dobry sprzęt jak za te pieniądze i iech nikt nie gada że nie pójdzie jeszcze z wałami pług na max się nie rozstawia bo lemiesz nie docina tylko odkładnia musi wyrwać glebe, już lepiej 4 skiby rozstawione średnio idą lekko bardzo 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 2434 10013

ibis M to dużo lżejszy pług od tego. To to jest kawał pluga na cięzkiej glebie to i 3 skiby miałby co robić...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj