Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Dodatkowe halogeny przy Ursusie 4514

No to teraz robota idzie zupełnie inaczej :)



7 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Hmm, masz na myśli model ciągnika?

Ani nie jest to 4 [914, 1014 itd] ani 6 [1224, 1634 itd] tylko jest to Ursus 4514 B)

Hmm, tak jak mam teraz je zamontowane to ładnie oświetlają mi obszar od niemalże moich pleców [światło wpada do kabiny] do tak ok. 1m za pług [mi to wystarcza], a dotego mam jeszcze jeden halogen na błotniku [standardowy], który jest właśnie skierowany, aby oświetlał dalej, ale coś słabo świeci z porównaniu z tymi nowymi :)

 

A dalekosiężne to może sobie z przodu zamontuję :)

Ja ten z tylu slabo swieci to sprawdz jakie napiecie jest n azarowce. stawiam na zbyt duze opornosci. Przeczyszczenie polaczen lub zasilenie przez przekaznik prosto z akumulatora na 90% pomoze.

Ja tak mialem w 2 60tkach. Duze spadki napiec na drodze akumulator zarowki w reflektorach. Napoiecie na zarowce nie bylo wieksze jak 11V. Odrazu dalem przekazniki i teraz mam 14V jak alternator siekreci. Wzrost jasnosci i mocy swiatla znaczacy.

Zarowka samochodowa halogenowa 12V powinna byc zasilana napieciem ok 13-14V. Bo na alternatorach takie napiecia sa normalne, tak tez sa liczone zarowki. Wtedy ma odpowiednia moc i barwe swiatala.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×