Serwomechanizm - gotowe półserwo
 

Serwomechanizm - gotowe półserwo

  • 14589 wyświetleń

Przeróbka na pół-serwo. Zanim rozebrałem to długo szukałem takich zdjęć w internecie, bez skutku. Teraz zamieszczam może komuś się przyda.





Rekomendowane komentarze

  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Czym się różni serwomechanizm od półserwa ?


 


  Dobrze rozumiem ,że tutaj usunięty jest drążek kierowniczy a wszystko działa na innej zasadzie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

zgadza się, do pół-serwa podłączamy tylko węzę od Orbitrola który trzeba dołożyć gdzieś na drążku lub bezpośrednio pod kierownica.


Pół-serwo spełnia rolę siłownika dwustronnego działania, tylko że nie trzeba nic przerabiać, żadnych uchwytów siłownika itp...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

100zł dekiel, 7 zł manszety tłoka. 410zł Orbitrol, plus chyba 150 dorobienie węży.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9675

W naszym 1004 wspomaganie też jest tak zrobione oryginalnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

w środku jest tylko tłok zazębiony z ramieniem... ale co tak jak ma być, bo nie rozumiem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Dnia 24.08.2012 o 21:46, Sadek napisał:

W naszym 1004 wspomaganie też jest tak zrobione oryginalnie.

Wiem należy mi się złota łopata, ale problem aktualny. Pamiętasz kolego jakieś pojemności miałeś orbitrol? Leci z serwomechanizmu i mam zamiar to uszczelnić, ale i przerobić jak kolega wyżej. Byłbym wdzięczny jakbyś sobie przypomniał, bo nie chcę na ślepo kupować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maverick
  • 127 978
Do siłowników zazwyczaj jest orbitrol 160, sam byłem ciekaw jaką pojemność ma serwo w lewo i w prawo, żeby wiedzieć czy siłownik dysponowałby większą siłą czy mniejszą niż serwo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Tutaj jest krótszy skok tłoka w serwie i trzeba pewnie mniejszy otbitrol. Nie wiem tylko 100 czy 125 wybrać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11936

Ja też tak przerabiałem i miałem orbitrol 160,  niestety padł mi po pół roku, był to ruski i dali mi 100 lub 120. Różnica tyła taka ze na 160 miałem 3,5 obrotu kierownicą a na 100 z 5-6 obrotów. Siła była taka sama. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

I przy którym lepiej się ciągnik prowadził? Przy 160 nie był zbyt czuły na ruchy kierownicą?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Tylko serwo wolno reaguje w porównaniu z orbitrolem. Sprawdzę ile jest obrotów kierownicy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DANDYS
  • 3228 3714
tez mi cieknie z tego , tam sa jakies simeringi czy uszczelki same?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Są oringi, manżety, simering chyba. Wszystko leży i czeka na demontaż i wymianę. W sklepie skompletują Ci z katalogu co potrzeba.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maverick
  • 127 978
Mam w ZTS'e orbitrol Danfoss 160 i siłownik z opryskiwacza samobieżnego na bazie Zetora. Siłownik ma mniejszą średnicę niż orginalny i trzeba się pilnować na drodze, bo jest bardzo czuły.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Przy siłowniku to wiem, że 160 potrzebna, ale przy serwie może być trudniej zapanować. Myślę, że 125 będzie odpowiedni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj