Zetor Proxima 8441
 

Zetor Proxima 8441

  • 5909 wyświetleń

Zetor 8441 Proxima z pługiem obracalnym 3-skibowym Rabewerk ażurowy. W pewnym miejscu na polu było bardzo mokra no i usiadłem. Na pomoc przyjechał Zetor 10540 niestety juz bez fotek.



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mlody12
  • 2 464

Gdzies ty wjechal nie szkoda ci bylo ciagnika ? :o

Nie widziales ze tam bloto jest ? :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radson
  • 5 692

ładnie cię wciągneło. jak chodzi z pługiem ? podnosiło ci przodek że wysunołeś obciążniki jeszcze bardziej do przodu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • PokladWlkp
  • 0 16

witam. z tym pługiem radzi sobie bardzo dobrze.Na mocnej ziemi ma co robic, moc wykorzystana!Jesli chodzi o obciązniki przód to bardziej z mysla o agregacie uprowowym Unia 3,7 BH Kombi, który posiadam. Waży ponad tonę wiec musi tak być, a jeszcze przydałby sie dodatkowy obciążnik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • PokladWlkp
  • 0 16

Uprawa pod ziemniaki agregatem 3,7 BH uprawiam biegiem 1. Natomiast pod siew zboża 2 biegiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LeF
  • 35 1085

Ładnie go posadziles. lol. Szkoda tak topic maszynke.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • elmichalkw
  • 0 142

Czy przypadkiem nie zamieszczałeś w internecie filmiku z tego momentu keidy próbowałes wyjechać? Ostatnio zdaje sie widziałem łudząco podobny filmik do tego zdjęcia....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 69 7766
Na pomoc przyjechał kuzyn Zetorem 10540, zdjecie tego sprzętu także zamiesciłem.

Dużo się naszarpaliście zanim wyskoczył, kumpel jak tak wpadł lambo na wiosne to jezioro w koło ciągnika powstało i na 3 c360 nie dali rady

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JD5620
  • 10 751

kolego ale skoro widziales ze juz siada to po co bylo jeszcze bardziej go zagrzebywac. Ale ladnie ci siadł szacunek :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj