Informacje o zdjęciu Ursus 2812 z KUHN GF 3500


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 393 2737

Kolego jak widać, pokosy ogrom a lekko sobie je rozrzuca ale w takiej traawie 2812 czuje ze coś kręci ;) Wczesniej pasówką była masakra trzeba było jeździć 2 biegi niżej i to po jedyn pokosie i nie było mowy zeby ładnie rozrzuciła a teraz szybko i 3 pokosy na raz no i ma to wygląd ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2023

Jak to nie da sie poznać ? Tego delikwenta :) nie poznajesz (na poprawienie wzroku proponuje c2h5oh w roztworze 40%) a widzi sie wszystko (u nas facet nawet w nocy maluchem bez swiateł jezdził )

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2023

Jak to nie da sie poznać ? Tego delikwenta :) nie poznajesz (na poprawienie wzroku proponuje c2h5oh w roztworze 40%) a widzi sie wszystko (u nas facet nawet w nocy maluchem bez swiateł jezdził )

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 393 2737

No dokłądnie Mario mnie i nie rozpoznać ;) Kurde u Was to wogóle powinni ogrodzić i strefe zakazaną zrobić ;)

A rozczepywać ze nawet se radzi ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2023
:) Myślisz nad tym abyśmy w parku za jaskiniowców robili :) Park nam sie sypie i drzewa walą do tego jeszcze maszt nam telefoni komórkowej chcą zrobić PRZEKICHANE

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 393 2737

Nie no tak żartuje oczywiscie ale jest u Was sporo takich agentów ;) a no drzewa na dzieci spadają a i o tym maszcie słyszałem jak tam C-330 czy 7011 był na blokadzie??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2023

Mi tam maszt nie przeszkadza więc nie fikam (bo jeszcze zrezygnują z niego i gdzieś bliżej mnie zrobią a wtedy to by był problem) a co do drzew to już dawno powinien sie ktoś tym zająć bo OSP już dawno jezdzi zbierać drzewa z drogi i to bardzo często i z tego co wiem to sąsiadowi na auto spadło i auto poszło do kasacji bo lampy maska szyby i dach poszedł A co najlepsze to zero odszkodowania (Jedynie do sądu a to ciągło by sie latami ) Są u nas popaprańce i teraz w telewizji będą jak z kosami widłami młotykami i pieron wie z czym jeszcze na auta wyskoczyli KABARET

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 393 2737

Ale ciekawe jakby tym ludzią na tydzień włączyli okoliczne maszty i zasięgu nie mieli to inaczej by gadali ;)

A z tymi drzewami to już był problem jak te szrony były, wtedy te afery ze strażami były, bo Oni cieli a zarząd Parku ich karał i groził im to teraz zaświecili, kurde niby chcą żeby dzicz w parku była ale i atrakcja turystyczna a jedno z drugim nie współgra.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2023

Niema dziczy (zjedliśmy :)) Porucz żab i węży Karać to nie karali ale straż drzewa wycieła a w nocy coś drzewa kradło :) Ciekawe jaja z tym masztem :) Już pare dni auta stoją po betonie i blokade mają :) Pewnie jak by im komurki niedziałały to by było nie dobrze Ale gdyby to było blisko mnie albo Ciebie to byśmy też protestowali :) I pewnie też by było z osiem radjowozów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.