Skocz do zawartości

Ursus 1674 & Kverneland ED100 5 korpusów (4+1)

karczes

nowy nabytek ;)
długo wyczekiwany ;p
piąty korpus będzie jutro bo nie chciało mi sie go dźwigać bez obciążnika z przodu ;p



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 8 4212

czemu nie fabryczna piątka ??? ile dodatkowa odkładnia ???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

@Damin180894 dlatego nie fabryczna na ciężkich ziemiach może 16 nie dać rady i tak kupiłem aby sprawdzić ; d ale mi sie zdaje ze Pojdzie 5x 50 kumpel case 150 konnym ciągną takiego kvernelanda

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

a dodatkowy korpus troche droga bo troche ponad 15 tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

dołóż do tego siłownik liniowania bo w 5 k musi byc kosztuje 4900 netto i +23% policz sobie ;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szczewko
  • 31 1990

Mi chodzilo bez siłownika sam piaty korpus.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

no piąty korpus sam to masz racje ja mówiłem o całości nie dogadaliśmy sie ;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursus1333
  • 5 58

witam kolego powiedz jak ci się ten ursus sprawuje co o nim możesz powiedziec też plenuje zakup takiego moze już bym go miał ale sie wstrzymałem od kupna bo ludzie mówią ze ursus to lipa. prosze o twoją wypowiedz czy polecasz ten traktor i czy są do niego części dostępne??????

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

O części robocze się nie martw bo jest ich tyle co do każdego ursusa

Ja osobiście bym ci go polecił bo nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ma już 240mtg praktycznie bezawaryjnie tylko z mojej winy był serwis raz ciegiełko od zaczepu dolnego się wygięło z mojej winy bo za bardzo prawe odkręciłem a lewego trochę mniej i się stało poza tym nic się nie dzieje z odpalaniem bez problemów posiada on 2 akumulatory 12V podłączone tak ze elektryka jest na 12V i w tym roku przy mrozie -17*C bez problemów odpalał po miesięcznym postoju

Moim zdaniem nie zastanawiaj się i nie słuchaj ludzi bo ludziom to tylko JD w głowach nie wiedza co dobre mają

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursus1333
  • 5 58

dokładnie jest tak jak mówisz kolego ludzie uwazają ze tylko zachodnie sa dobre a ja mam teraz dylemat jaki traktor kupić ursusa 1934 ze skrzynią 32/16 czy właśnie ursusa 1674 ze skrzynia16/8 1934 jest uzywany ale wygląda jak nowy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LowRider
  • 33 1338

rozrusznik 12 czy 24V??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

dokładnie jest tak jak mówisz kolego ludzie uwazają ze tylko zachodnie sa dobre a ja mam teraz dylemat jaki traktor kupić ursusa 1934 ze skrzynią 32/16 czy właśnie ursusa 1674 ze skrzynia16/8 1934 jest uzywany ale wygląda jak nowy

Ja na twoim miejscu bym wziął 1674 mam taką samo skrzynie w swoim i spisuje się Bardzo dobrze a tego 1674 nowego byś brał czy tez używkę??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

rozrusznik 12 czy 24V??

12V ale aku oba maja po 1000A wiec duże uderzenie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursus1333
  • 5 58

1674 brał bym nowego. jeżdziłem nim na agroshow 2011 i nie powiem bo fajnie się nim jechało w miare cicho i wygodnie było tylko jak myślisz nie zamoło biegów on ma??? a powiedz jak u ciebie biegi wchodzą bo tym co ja miałem przyjemność się karnąć to biegi bardzo lekko wchodziły mozna by powiedzieć ze palcem można było zmieniać biegi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

na początku nie za idealnie ale po jakiś 20MTH to juz leciutko biegów nie ma za mało jak dla mnie wystarcza jest wzmacniacz momentu to jak za szybko to sie włącza go 16/8 biegów w zupełności wystarcza

 

ps; moja rada nie zastanawiaj sie i nie słuchaj ludzi stare ursusy tyle chodziły i nie było problemów z częściami to i do tych nie bedzie

JESTEŚ POLAKIEM SZANUJ CO POLSKIE

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursus1333
  • 5 58

ja szanuje to co Polskie bo sam posiadam 2x ursus 1614 z 87 roku i nie mam do nich zastrzeżen a chcem kupić teraz młdszy traktor możę wezmę 1674 ale lepiej podchodzi mi 1934 a mam piekną na oku z 2005 roku możę już bym coś kupił ale się wystraszyłem opini ludzi ale wiem jadno zę napewno bedzie to ursus z ciężkiej serii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karczes
  • 8 196

to życzę ci udanego zakupu i wrzuć zdj nowego nabytku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.