Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Traktory Deutz-Fahr

Deutz Fahr Agrotron 130 i Overum Tive Tronic 6018

Siew nawozów 2012 :)


Informacje o zdjęciu Deutz Fahr Agrotron 130 i Overum Tive Tronic 6018


42 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Wiesz że nie wolno do końca lutego wgl siać nawozów?? Jak masz jakiś życzliwych sąsiadów to mogą cię podkablować i dopłaty na 5 lat baj baj..

W tamtym roku sialem okolo 22 stycznia i nie narzekałem na to,bylo ok nawoz sie przyjął:)

Sieje sól na rzepak a potem bede sial na zboza jak skoncze. No ziemia zmarznieta ale jak sie zjedzie ze sciezki to nie wesolo :)

"Nie narzekalem"- pewnie nie narzekalbys tymbardziej gdyby 60% nawozu, ktory sie ulotnil zostal przyjety przez rosline. Tylko potas siejesz?

"Nie narzekalem"- pewnie nie narzekalbys tymbardziej gdyby 60% nawozu, ktory sie ulotnil zostal przyjety przez rosline. Tylko potas siejesz?

No niestety sie nie ulotnił:) bo było siane również na innym polu duzo pozniej zeby sprawdzic :). Może nie uwierzycie, ale na jednym kawałku pola co mialem 20 ha rzepaku plon przekroczyl 5ton z 1 ha:) i nawoz na nim byl siany 22 stycznia:)

co do tego ze nie wolno siac nawozów do poczatku marca , owszem ale tu chodzi o nawozy azotowe !!!! ale czasami nie mozna sobie pozwolic na czekanie do 1 marca , w tym roku caly azot w RSm i tez raczej bedzie trzeba pierwsza dawke na mrozik rozlac

 

 

co do zmarzniecia , u mnie mozna jezdzic po calym polu bez problemu w jednym miejscu sie pojawil duzy problem jak sie nie zauwazylo ze woda stoi w sciezce i sie zarwało ale ogolnie to kamień

tez wczoraj siałem :) Tylko ze ja Kizeryt , Korn kali od poniedzialku ruszamy jak sie warunki utrzymaja

No ja kizeryt i kornKali dzis sialem :P Ale dobrze ze ja sam nie sialem bo powiedza ze jakis glupi ze juz nawoz sieje, jestesmy razem hehe co siejemy juz :) Pozdrawiam

Wiesz że nie wolno do końca lutego wgl siać nawozów?? Jak masz jakiś życzliwych sąsiadów to mogą cię podkablować i dopłaty na 5 lat baj baj..

Azotowych nie wolno azotowych :) inne mozna:)

Miałeś mocne przebarwienia na rzepaku? Bo ja 2 miesiące temu to całe pole fioletowe a teraz o dziwo zielono ;)

No mialem na jednej sciezce gdzie nie byl lany RSM :)a reszta zielone do dzis

Co do tego mocznika w lutym to raczej bład duzo na mim starcisz mocznik dziala dopiero w temp powyzej 12 stopni bo potrzebuje do przemian ureazy a enzym ten aktywuje sie wlasnie w temp ok 12 stopni korzystniejszy na wczesne siewy jest saletrzak

 

 

Panowie a prkatykowal ktos RSm na zmarznieta glebe ????

 

 

A co do kizerytu juz czas najwyzszy !!!!! musi miec czas sie rozpuscic

Pieprzenie o szopenie. Ilu takich mądrych ktoś widział w styczniu z rozsiewaczem na polu? Tez mam sól do rozsypania ale nie wcześniej jak 10marca. Mocznik w lutych to super sprawa, dla zakładów azotowych. U nas dopiero w styczniu wegetacja się zatrzymała nie dawno, a wy juz chcecie pobudzać rzepak?

Co do rsmu to innego azotu nie stosuję i na zmarznięta ziemię jak najbardziej wskazane.

Gość Bobek_Farmer

Farmer my raz w lutym siali sól, ale taka pogoda była...


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×