kevin25 185 Napisano Styczeń 9, 2012 Zaawansowany 185 2255 ale usiadł moze pytanie nie na miejscu dla czego turem się nie wypchał ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prasaz562 2 Napisano Styczeń 9, 2012 Zaawansowany 2 105 Witaj sąsiad, ja jestem z rogaszyna:-) ale wtopa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kowal34 1 Napisano Styczeń 9, 2012 Użytkownik 1 88 kevin czy ty wogóle masz pojęcie co piszesz ? Jakie wypychanie się turem . Czas ci rozum Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MiRol 53 Napisano Styczeń 10, 2012 Zaawansowany 53 1341 jak sie sprawuje ltz? jaki tur jest na nim? i czy te opony byly w oryginale? bo widze ze na tyle szersze i na przodzie tez... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamill 4 Napisano Styczeń 10, 2012 Użytkownik 4 56 Szczerze powiem że ten ciągnik to porażka, dużo rzeczy trzeba było w nim poprawić/udoskonalić zwłaszcza sprzęgło w którym cały czas sie zrywały sruby. Tur jest mały 3a miał być wiekszy ale przód jest bardzo słaby To są opony nowe kupione 2 lata temu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MiRol 53 Napisano Styczeń 10, 2012 Zaawansowany 53 1341 a ile ma mth i jak rozwiazales sprawe sprzegła? a z przodem co sie dzialo? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamill 4 Napisano Styczeń 10, 2012 Użytkownik 4 56 mth ok 3000 śruby z innych metali zrobione i jest narazie dobrze a przód to kiedyś się całkowicie oderwał i prawie został na polu Do tura nie polecam co jakiś czas trzeba dokręcać śruby prawie wszędzie ;[ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MiRol 53 Napisano Styczeń 10, 2012 Zaawansowany 53 1341 a sam je dorabiales czy jak? takiej samej srednicy czy calkiem inne? bo te orginalne to maja zbyt gesty gwint i dlatego zrywa...;/ no przodek to ja u siebie co jakis czas dokrecam. a ktore sruby Ci sie tak odkrecaja? a i jeszcze powiedz mi ile placiles za komplet tylnych opon i jaka one maja szerokość.. 15.5? jeszcze jedno pyt... a jak z silnikiem? nie narzekasz na niego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ole 0 Napisano Styczeń 11, 2012 Nowicjusz 0 45 mnie zastanawia możliwość zastosowania szerszych opon z przodu pozostając przy standardowych z tyłu, czy ktoś coś takiego już próbował?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ole 0 Napisano Styczeń 11, 2012 Nowicjusz 0 45 http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/334525-steyr-4110-profi-i-ltz-55a/ hehe dziwić się czemu poczciwy ltz się zakopał, trochę nie te siły na zamiary hehe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamill 4 Napisano Styczeń 12, 2012 Użytkownik 4 56 Sruby z tego co pamiętam to z innego stopu zrobine, najczęściej dokręcam sruby łączące blok z silnikiem i tura na ramie. Opny na tyle to 15.5 BELSHINA ,za cztery opony zapłaciłem dokładnie nie pamiętam coś w granicach 2500zł. Silnik jak jest ciepło to jak by wcale nie chłodził gozina pracy z ładowaczem i już jest prawie 100 C , nie wiem co jest tego przyczyną. Cały układ był czyszczony, nowe paski klinowe. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kevin25 185 Napisano Styczeń 18, 2012 Zaawansowany 185 2255 dzieci nie znaja sie na żartach z AF Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
beorn 1 Napisano Luty 7, 2012 Zaawansowany 1 319 100 C to przeciez optymalna temperatura pracy, jak przekracza 120 no to juz gorzej. Ale w lekkiej pracy to rzeczywiscie kapeczke za duzo. U mnie z kolei bardzo ciezko go zagrzac, w najwieksze upaly w ciezkiej robocie do 95 - 100 dobija. Jak patrze na to zdjecie + szerokie opony + tur to jakos nie dziwi mnie ze sprzegło robisz co troche hehe Pozdr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się