Valtra A83 Hi-Tech & tur stoll
 

Valtra A83 Hi-Tech & tur stoll

Zaloguj się, aby obserwować  

Moja nowa aśka Dodany obrazek
Pierwsze tankowanie Dodany obrazek


Zaloguj się, aby obserwować  



Rekomendowane komentarze

Gość guzik007

Napisano

  • Gość guzik007

Gratuluje zakupu bez awaryjnej pracy życzę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • HIlary
  • 4 767

Gratulacje ,bezawaryjności. ;)

można wiedzieć jaka cena??

Jaka skrzynia?? W Valtrach A jest tylko możliwość 12/12 z mechanicznym rewersem??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 55 2570

Zdradz ile kosztowała ta valterka :) sam sie troszke taka interesowałem lecz wyszlo inaczej

Co to za ładowacz i ile kosztował?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • FarmerF10244C1
  • 18 1960

Może być też rewers EH, a ta skoro HiTech powinna to mieć. :) Gratuluję! W jakim wyposażeniu brałeś i czemu 3 cyl?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sterydek
  • 23 634

Ten ładowacz to identyko jak Stoll.

Tylko gdzie naklejki :P

Gratuluje :)

 

Haha

Nie bede tego edytowac, ale teraz sie dopatrzylem ze w opisie jest napisane Stoll :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 145 3684

Bezawaryjności! :)

 

 

z rewersem eh też 12/12??

Dzięki za odp.

tak dalej tylko 12/12

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MrValterka
  • 4 370

Bezawaryjności życzę;) A o wyprzedaży turów quicke cie nie poinformowali? :blink: U nas w okolicy po kupili q35 do starych zetorów bo 2tyś. zł wiecej wychodził niż polski ale mówią ze sie opłacało ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kaczorek
  • 3 1164

Z tego co wiem, Valtra ta posiada na wyposazeniu elektrohuydrauliczny rewers, skrzynia 12/12 ze sprzegłem w przyciskudzwigni zmiany biegów, EHR, tempomat. I tego co pamietam kosztowala 140netto. Ale wiadomo pamieć potrafi być zawodna i mogęsie mylić co do ceny :)

 

@mrursus, Twój wujek szaleje z maszynkami :) Bezawaryjnośći :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursus95
  • 14 866

Gratulacje ,bezawaryjności. ;)

można wiedzieć jaka cena??

Jaka skrzynia?? W Valtrach A jest tylko możliwość 12/12 z mechanicznym rewersem??

cena bez tura 170 tyś. skrzynia 12/12 z rewersem elektro-hydraulicznym(opcja).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursus95
  • 14 866

Zdradz ile kosztowała ta valterka :) sam sie troszke taka interesowałem lecz wyszlo inaczej

Co to za ładowacz i ile kosztował?

valtra kosztowała 170 tyś.

Tur stolla i kosztował 25 tyś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursus95
  • 14 866

Może być też rewers EH, a ta skoro HiTech powinna to mieć. :) Gratuluję! W jakim wyposażeniu brałeś i czemu 3 cyl?

rewers eh ma a tak jakoś wyszło że 3 cyl.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursus95
  • 14 866

Bezawaryjności życzę;) A o wyprzedaży turów quicke cie nie poinformowali? :blink: U nas w okolicy po kupili q35 do starych zetorów bo 2tyś. zł wiecej wychodził niż polski ale mówią ze sie opłacało ;)

u mnie jest dealer stolla a quicka nie ma więc jest stoll.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursus95
  • 14 866

Z tego co wiem, Valtra ta posiada na wyposazeniu elektrohuydrauliczny rewers, skrzynia 12/12 ze sprzegłem w przyciskudzwigni zmiany biegów, EHR, tempomat. I tego co pamietam kosztowala 140netto. Ale wiadomo pamieć potrafi być zawodna i mogęsie mylić co do ceny :)

 

@mrursus, Twój wujek szaleje z maszynkami :) Bezawaryjnośći :)

wszystko tak jak mówisz a brutto 170 tyś.

Niech szaleje,bedzie czym jeździć.

I wam też się pomoże. :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj