Pompa wspomagania w C-360 zamontowana poprzecznie
 

Pompa wspomagania w C-360 zamontowana poprzecznie

  • 31599 wyświetleń

ręce ma się jedne :P



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

teraz na słabym aku to nie zakręcisz silnikiem z tymi pompami :lol:

po co ci 2 pompy dodatkowe jedna do wspomagania a druga?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Witek11
  • 0 99

damianbizon właśnie myłem go do malowania i przy okazji zrobiłem parę fotek odkręcając wcześniej alternator :)

 

czesio200 zakręce, zakręce :D druga pompa jest do tura...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

ten pasek od napędu pompy nie buksuje jak się skręci max koła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Witek11
  • 0 99

niestety lub "stety" boksuje się przy max skręconych kołach, powiedzmy że jest drugim zaworem bezpieczeństwa ale to nie stanowi żadnego problemu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • xsc
  • 56 2214

jakbys mial odpowiednie kolo pasowe, to nie byloby tego problemu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

też tak myślałem ja w swojej ładowarce mam zamontowaną taką samą pompę do wspomagania i też się slizga ale u mnie jest wąski pasek a tutaj rzebyś dał większe i szersze koła to by było lepiej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Witek11
  • 0 99

Dla mnie to nie ma znaczenia, śmiga elegancko.

 

xsc no tak "jakbym miał odpowiednie koło pasowe" - jakbym miał tak wszystko kupować to bym wolał kupić za 2tys oryginalne wspomaganie i po problemie.

 

gintek tam nie ma miejsca na większe koło bądź koło na dwa paski, wszystko robione na milimetry...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dodi
  • 517 3405

Zdało by egzamin zamontowanie pompy hydraulicznej do ładowacza na miejscu tej od wspomagania? Skąd kolego jesteś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Witek11
  • 0 99

W tym miejscu nie da rade wstawić większej pompy a tym bardziej do tura, gdyż by się ślizgała na pasku a co najważniejsze by się nie zmieściła, szkoda że nie mam zdjęcia z alternatorem to byś zobaczył jak to na mm wyszło. Mieszkam na pograniczu mazowsza i podlasia...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2050 11809

Bardzo fajnie to wszystko rozwiązałeśwink.gif

 

Jak przymocowałeś to dodatkowe koło pasowe do tego oryginalnego? Spaw? Śruby? czy jeszcze coś innego?biggrin.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Witek11
  • 0 99

Na kole oryginalnym masz takie dwie "wypustki" w których wywierciłem dwie dziurki. Do nich przymocowałem koło(pierścień) metalowe z dziurą w środku o średnicy 6,4cm. W ten pierścień włożyłem rurę o śr. 6,4cm. W rurę włożyłem wałeczek na którym jest przymocowane kółko pasowe... I tak to by wyglądało.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj