damianbizon 37 Napisano Styczeń 1, 2012 Zaawansowany 37 747 a alternator? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 1, 2012 Zaawansowany 3400 12531 teraz na słabym aku to nie zakręcisz silnikiem z tymi pompami :lol: po co ci 2 pompy dodatkowe jedna do wspomagania a druga? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek11 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Użytkownik 0 99 damianbizon właśnie myłem go do malowania i przy okazji zrobiłem parę fotek odkręcając wcześniej alternator czesio200 zakręce, zakręce druga pompa jest do tura... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Styczeń 2, 2012 ten pasek od napędu pompy nie buksuje jak się skręci max koła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek11 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Użytkownik 0 99 niestety lub "stety" boksuje się przy max skręconych kołach, powiedzmy że jest drugim zaworem bezpieczeństwa ale to nie stanowi żadnego problemu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
xsc 56 Napisano Styczeń 2, 2012 KPK Kumurun Team 56 2214 jakbys mial odpowiednie kolo pasowe, to nie byloby tego problemu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Styczeń 2, 2012 też tak myślałem ja w swojej ładowarce mam zamontowaną taką samą pompę do wspomagania i też się slizga ale u mnie jest wąski pasek a tutaj rzebyś dał większe i szersze koła to by było lepiej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek11 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Użytkownik 0 99 Dla mnie to nie ma znaczenia, śmiga elegancko. xsc no tak "jakbym miał odpowiednie koło pasowe" - jakbym miał tak wszystko kupować to bym wolał kupić za 2tys oryginalne wspomaganie i po problemie. gintek tam nie ma miejsca na większe koło bądź koło na dwa paski, wszystko robione na milimetry... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Dodi 517 Napisano Styczeń 2, 2012 Zaawansowany 517 3405 Zdało by egzamin zamontowanie pompy hydraulicznej do ładowacza na miejscu tej od wspomagania? Skąd kolego jesteś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek11 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Użytkownik 0 99 W tym miejscu nie da rade wstawić większej pompy a tym bardziej do tura, gdyż by się ślizgała na pasku a co najważniejsze by się nie zmieściła, szkoda że nie mam zdjęcia z alternatorem to byś zobaczył jak to na mm wyszło. Mieszkam na pograniczu mazowsza i podlasia... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prorok 2050 Napisano Styczeń 2, 2012 Zaawansowany 2050 11809 Bardzo fajnie to wszystko rozwiązałeś Jak przymocowałeś to dodatkowe koło pasowe do tego oryginalnego? Spaw? Śruby? czy jeszcze coś innego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek11 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Użytkownik 0 99 Na kole oryginalnym masz takie dwie "wypustki" w których wywierciłem dwie dziurki. Do nich przymocowałem koło(pierścień) metalowe z dziurą w środku o średnicy 6,4cm. W ten pierścień włożyłem rurę o śr. 6,4cm. W rurę włożyłem wałeczek na którym jest przymocowane kółko pasowe... I tak to by wyglądało. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się