Samochód dla farmera
 

Samochód dla farmera

  • 4280 wyświetleń

idealny do gospodarstwa :D


Z albumu:

Różne zdjęcia

  • 12 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 106 komentarzy obrazka


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pronarek
  • 2 799

i jak się to L200 sprawuje ??? bo mój znajomy ma to więcej go naprawia niż jeździ chociaż może ten jego egzemplarz jest tylko taki wadliwy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 9 4212

ogólnie spoko tylko ostatnio jakieś tulejki w zawieszeniu trzeba było pozmieniać ale nie ma się co dziwić drogi są jakie są a jeździć trzeba. Najbardziej jestem zadowolony ze spalania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 9 4212

7.4 w lato a w zimę tak 8.4 wiadomo im gorsze warunki w jakich jedzie tym więcej. Ale to nie navara że 11 pali przy muskaniu gazu :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

a jakie masz w nim przebieg???

 

u mnie w Fordzie Rangerze spalanie takie samo, do tego silnik bardzo ładnie ciągnie, a na długie trasy przydała by się automatyczna skrzynia biegów.

w L200 jest sporo miejsca dla pasażerów z tyłu, bo Fordzie to lepiej z tyłu nie jeździć.

 

jak mocno możesz obciążyć klapę gdy jest otwarta ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Nie wiem czemu ale mi takie auta kojarzą się ze snobami, adwokatami i innymi "biznesmenami" którzy skusili się na picupa żeby odliczać Vat.

T5 4x4 jest chyba bardziej wszechstronnym samochodem, no ale szpanować już się nie da.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

czyli od trzech lat jestem snobem, bo kupiłem pickupa i odliczam Vat :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 9 4212

a jakie masz w nim przebieg???

 

u mnie w Fordzie Rangerze spalanie takie samo, do tego silnik bardzo ładnie ciągnie, a na długie trasy przydała by się automatyczna skrzynia biegów.

w L200 jest sporo miejsca dla pasażerów z tyłu, bo Fordzie to lepiej z tyłu nie jeździć.

 

jak mocno możesz obciążyć klapę gdy jest otwarta ??

 

przebieg 112 tys a klapę hmm nie wiem ale spokojnie ponad 150 kg wytrzymywała ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Jak jesteś zadowolony to dobrze.

Chodzi mi o to, że w ludzie, którzy naprawdę potrzebują samochodu użytkowego(np. budowlańcy) jeżdżą LT, T4, T5, Sprinterami.

Pickupami jeżdżą adwokaci, lekarze, ew. kierownicy budów. Pick-up ma być samochodem użytkowym, ale dostawczaki biją go na głowę jeśli chodzi o ładowność i praktyczność.

 

Mój komentarz odnosi się do opisu pod zdjęciem. Napisałem, bo wg. mnie są dużo lepsze samochody dla rolników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 351 7516

Popieram Mariusza, żaden pickup nie przebije funkcjonalnością dostawczaka ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawidg2
  • 31 3531

Zaraz będą normalne kupować jak będzie można znów odliczać pełen Vat. Od np RAV4, itp

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Marsen
  • 58 41

właśnie dla większego gospodarstwa nie ma chyba lepszego auta do codziennej pracy

wszędzie wjedziesz,to prawdziwa terenówka ma ramę prawdziwy blokator i reduktor, duży prześwit i kąt natarcia (bez porównania nawet np z navarą a co dopiero z jakimiś dostawczakami),

na pakę wrzucisz widlakiem bigbaga nawozu albo siewu, beczkę paliwa, opryski, części itd

błyskawicznie objedziesz wszystkie pola

dodatkowo można tym jeździć porównywalnie do średniej klasy osobówki (na trasy do 100km może być)

porównywanie do jakiegoś dostawczaka nie ma żadnego sensu bo te auta służą do czegoś innego

 

u nas pracuje taki od prawie roku i jest praktycznie niezastąpiony

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Jak dla mnie to do jazdy co dzień normalna osobówka, a jako drugie auto używany pick-up do rycia w polu i jazdy po towar gospodarski. Są specjalnie pokrowce serwisowe na siedzenia, więc przy jeździe rolniczej fotele się nie upaprają.

 

Jakoś nie wyobrażam sobie jechania "starem" w daleką podróż. biggrin.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

właśnie dla większego gospodarstwa nie ma chyba lepszego auta do codziennej pracy

wszędzie wjedziesz,to prawdziwa terenówka ma ramę prawdziwy blokator i reduktor, duży prześwit i kąt natarcia (bez porównania nawet np z navarą a co dopiero z jakimiś dostawczakami),

na pakę wrzucisz widlakiem bigbaga nawozu albo siewu, beczkę paliwa, opryski, części itd

błyskawicznie objedziesz wszystkie pola

dodatkowo można tym jeździć porównywalnie do średniej klasy osobówki (na trasy do 100km może być)

porównywanie do jakiegoś dostawczaka nie ma żadnego sensu bo te auta służą do czegoś innego

 

u nas pracuje taki od prawie roku i jest praktycznie niezastąpiony

Dlatego pisałem o dostawczaku 4x4. Taki już praktycznie wszędzie dojedzie(w warunkach gospodarstwa-polne drogi, pola), ładowność sporo większa,duża paka, komfort np. w T5 całkiem znośny-lepszy niż w najdroższym JD.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CzarnyBrat1
  • 0 337

Pytanie do użytkowników tego typu samochodów. Tylne zawieszenie jest na resorach, tak?? Czy nie obniża to komfortu jazdy? Ogólnie ten typ samochodu nie jest mi potrzebny, ponieważ mam samochód dostawczy, ale kupując auto jestem w stanie zaprzedać swoją dusze za zwrócony VAT;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Red Power
  • Avendrion
  • 40 1143

Źle się jeździ tym samochodem jak nic na pace nie ma. Jak jest już 300-400kg to jest super ale na pusto skacze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

@Czarny na przednim fotelu jest ok nawet na bardzo długich trasach, ale na tylnym jest tragedia na wybojach, na równej drodze jest lepiej.

 

kiedy ja szukałem samochodu przy którym można by odliczyć Vat obowiązywał warunek, ze przestrzeń ładunkowa musi być dłuższa, niż przestrzeń pasażerska, czyli zwykła osobówka musiała mieć kratkę za fotelem kierowcy. Pickup to była jedyna możliwość samochodu pięcioosobowego.

 

Ranger robi rocznie 18 tyś km, Polo nie całe 10 tyś km, a w domu 4 kierowców, wiec wymagania mam niskie co do funkcjonalności :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Marsen
  • 58 41

tylne zawieszenie na resorach - oczywiście obniża komfort

bez porównania lepiej się jeździ jak L200 ma napęd 4x4 do jazdy po szosie (SuperSelect ) i kontrolę trakcji ale za to trzeba dopłacić

znośnie jeździ się tylko do 120 km\h

komfort bez porównania gorszy niż w dobrych osobówkach

 

ale ma też spore zalety:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 9 4212

nie wydaje mi się żeby w moim przypadku dostawczak był lepszy choćby ze względu na to że ten samochód jeździ codziennie i robi też pewnie z 18 tys w roku nawet więcej, i do jeżdżenia z niewielkimi ładunkami do niedzielnego objazdu pól czy przywiezienia paliwa na pole części itp, obiadu lepszego nie ma. Ogólnie do jazdy w dłuższe trasy się nie nadaje ale póki co się jeździ bo samochód na dłuższe trasy jakiś lepszy jest w planach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamieniak89
  • 31 2667

To ja dorzucę swoje 5 groszy, mam w planach zakupić L200 ale tak 2003-2005 bo niestety dostawczakiem, nawet 4x4 nie zrobię tego co L200 bo głównie chodzi mi o pracę na łąkach gdzie czasami trzeba po mokrych torfach itp jeździć. A paka dobra do przewozu części, palików, czasami braknie nawozu czy tam materiału siewnego to można dowieść, a jak coś większego trzeba przewieść to i dobra przyczepka z hakiem się nada. W sumie komfort jest dobry gdy się siedzi z przodu, no bo z tyłu to gorzej szczególnie jak się ma rozmiar buta 48 i wzwyż, to przekładanie nogi między siedzeniem a słupkiem nie jest za wygodne, szczególnie jak 3 z tyłu siedzi, wiem z doświadczenie, bo wujek ma nawarę, a tam jest podobnie, chociaż to już rzadkość żeby w 5 jechać, ale zdarza się. Bo zastanawiałem się jeszcze na czymś pokroju starsze pajero, albo terano czy patrol, tylko tam jest bagażnik zamiast paki i tu jest dylemat. Jedno jest pewne jak coś będzie to od razu dostaje porządną kostkę terenową żeby wszędzie wjechało, bo ma to być samochód w teren, a nie wozidło dla "snoba"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek2800
  • 0 104

@kamieniak89 jeśli jesteś zainteresowany jakimkolwiek autkiem Mitsubishi to polecam Tobie i innym forum http://forum.mitsumaniaki.pl/

 

Ogromna baza wiedzy odnośnie każdego "miśka". Sam używam w dużych ilościach :rolleyes: tego forum.

Służę pomocą odnośnie Pajero bo sam posiadam B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ChiquitaB
  • 754 5980

porządnym pickapem można nazwać auta typu Ford serii F albo raptor czy też Dodge RAM albo Chevrolet Silverado. To są samochody dla farmera pełną gębą z tym że jest jeden minus w tych autach - spalanie. No chyba że ktoś nie patrzy tym kątem tylko kątem funkcjonalności no to bez różnicy. Sam jestem w trakcie poszukiwań takie samochodu i zapewne będzie to Ford f250

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj