Skocz do zawartości

Zetor 7745T- remont zwolnicy

Dokładnie rok temu wymienione łożysko na zwolnicy teraz znów sie rozsypało. Org trzyma do tego czasu. Może znacie jakieś firmy produkujące dobre łożyska?


Informacje o zdjęciu Zetor 7745T- remont zwolnicy


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 30 857

Skf było bo polecali takie w sklepie teraz postawiliśmy na Fag zobaczymy co wyniknie z tego. Miało być japońskie bo tez słyszałem dobre opinie o nich ale w sklepie akurat nie mieli a, że to było przed swiętami to braliśmy co było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bobytempelton
  • 160 2481

w 77xx łożyska zwolnic to słaby punkt, często się koronka rozlatuje, tzn jest rozrywana, za duże naciski, za małe łożysko

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 30 857

Z tym sie zgodze i właśnie dlatego wzięliśmy teraz forterre a nie proksime bo nie ma zwolnic. Z drugiej strony jest org i trzyma. Byc może nie było by tego problemu ale kiedyś wymieniałem uszczelniacz i nie mogłem zdjąć łożyska to je rozciąłem i wstawiłem nowe no i teraz jest jak jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

Polskie najlepsze :)

Ha ha ha takie posty zostaw na 1 kwietnia. Chińskie dłużej wytrzymało! W C-360 przerabiałem to co rok raz jedno raz drugie koło. Najpierw łozysko sie rozsypywało wtedy rozwaliło zabezpieczenie i koło wylatało :lol: Najlepsze łozyska to były kiedyś ,,Zdjełano w CCCP" Te to naprawde były świetne. Ale nie da nic choćby najlepsze łozysko skoro tutaj zwolnice są newralgicznym punktem. Nie wiem czy może lepszym rozwiązaniem nie było by rozwiązanie ruskich z T25 i podobnych. Tam powsadzali kulkowe i z tym problemów nie miałem. Nie wiem jak zwolnica wygląda :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • endriu007
  • 0 30

Bardzo dobre łożyska to NTN co do innych się nie wypowiem najwięcej takich zakładałem przy różnych sprzętach i dobrze to chodziło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmer7745
  • 19 929

A czy w symbolu łożyska które zakładałeś była litera E?

Ciekawe co piszecie o tych zwolnicach, czy ktoś jeszcze może to potwierdzić?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • igorass
  • 32 1062

Ja robiłem łożysko w swoim 7245 ale zazwyczaj we wszystkich ciągnikach pochodnych od Zetora 4011 leci łożysko lewe, a tutaj u kolegi prawe :huh: lewe rozpada się za sprawą różnych sił działających na nakrętkę i samo łożysko, występujących podczas jazdy traktoru.

@majsterpopsuj88 - a czy jak rozbieraliście to nakrętka nie była czasem bardzo mocno, wręcz na chama dokręcona?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 30 857

Nakrętka była dokręcona mocno aczyklowiek z umiarem w dodatku za jakiś czas profilaktycznie dokręcałem i poszła o 3/4 obrotu więc nie wiem co jest grane. Podczas dokręcania nakrętki obracaliśmy kołem więc mysle, że wszystko zrobiliśmy jak trzeba. Teraz udało się zjechać do garazu a poprzednio remont był na polu w nocy, padał śnieg wiało i było k**ew..... zimno .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.