JD 6620 SE
 

JD 6620 SE

  • 2130 wyświetleń

Mój nowy jelonek przed odjazdem:)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • DonPedro
  • 4 267

6620se dałem za niego 276 tysi z całym osprzętem do ładowacza :):) A na współprace z nimi narazie niemoge powiedziec złego słowa bo wszstkie papiery załatwiał Pan Sławek i mnie nic nie interesowało.Ciągnik jaki w umowie taki stoi na podwurku. JAk tylko pieniądze z banku wplyneły tak odrazu maszyna była w drodze do mnie:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal88
  • 13 632
6620se dałem za niego 276 tysi z całym osprzętem do ładowacza :):) A na współprace z nimi narazie niemoge powiedziec złego słowa bo wszstkie papiery załatwiał Pan Sławek i mnie nic nie interesowało.Ciągnik jaki w umowie taki stoi na podwurku. JAk tylko pieniądze z banku wplyneły tak odrazu maszyna była w drodze do mnie:)

z tego co wiem to z P. Slawkiem da sie dogadac i mysle ze nie bedziesz mial wiekszych problemow z BIS-em. Sam kilka razy korzystalem z ich uslug (niestety nie zakup ciagnika :mellow: ) i jestem zadowolony

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • johny64
  • 0 51

Coś tu ściemniasz. Ja jak kupowałem 6420 SE to dłem 190000. ZA ładowacz dopłata wynosiła 19000 w tym łyżka, widły i jeszcze coś, ale nie wziąłem bo mam ładowarke. Wieć jak za 10KM i 2 cylindry dałeś 80tys. więcej?????

 

P.S Mój dealer to Chempest Racibórz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DonPedro
  • 4 267

Zapewne dałem wiecej za swojego ze moj silnik będzie miał dłuzsza zywotnosc niz twoj jezeli bedziesz go uzywał tylko do najcieższych prac? mogłem wziąsc czworke ale poco kiedy według mnie 115 koni nominał a maks 121 to na 4 cylindry juz za duzo. Co z tego ze on ma maksymalnie 121 koni kiedy w polu nie bedziesz tego czuł i na dodatek bedziesz katował swoj silnik. NO chyba ze go uzywasz do lekkich prac to sie zgodze bo wiadomo oszczednosc paliwa.No ale wracajac do pytania to tak za te 80 tysi mam -2 cylindry 10 km więcej dłuzsza zywotnosc silnika, o soporo wieksza pojemnosc skokową noi oczywiscie szersze opony co w pracach polowych ma bardzo duze znaczenie. Napewno jest jeszcze wiele roznych czynnikow ktore roznia nasze ciagniki. A jeśli nie wierzysz to dzwon do Bisu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pitergasik
  • 0 2

Ja za swojego jelonka 6620 dalem 247 i jest bez tura.wiec jak ty dales tyle to wedlug mnie nie jest duzo za orginal.pozatym masz racje ze szersze opony i dodatkowy zapas mocy sie przyda.wtedy mniej skopci paliwa i silnik tak nie dostaje.pozdrawiam i popieram twoja wypowiedz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj