Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Pronar 82 TSA II


12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

tylko drobne zmiany w porównaniu do roku ok 2000. a rok 2000 to to samo co 1980 haha :lol:

kurde kiedy te ok.100-konne pronary ruszą do przodu?

ja muszę się swojego pozbyc :huh:

Reduktor zlał się z tłem i jest pod kierownicą :)

@maniekk technicznie to samo, ale już jest skrzynia synchro, trochę ciszej w kabinie i pracować można :) No i uczą się na błędach poprawiając niedociągnięcia :)

tylko drobne zmiany w porównaniu do roku ok 2000. a rok 2000 to to samo co 1980 haha :lol:

kurde kiedy te ok.100-konne pronary ruszą do przodu?

ja muszę się swojego pozbyc :huh:

 

No tobie sie chyba coś porypało. Nie ma zmian? Hydraulika inna juz widze, kierownica przeniesiona na środek, kabina przeszklona. Bym go obejrzał na zywo to bym ci wymienił ich jeszcze więcej. No i najwazniejsze to nie jest 100KM :D

Intercooler co za tym idzie EuroII, wszystkie modele 82 A, SA, TSA II generacji mają turbiny,4 świece żarowe, dość wysokie momenty obr., sprzęgła wspomagane hydraulicznie, WOM włączany elektrohydraulicznie w tym i z błotnika, no i na duży plus kabina i co za tym idzie komfort pracy ;) zbiornik pod schodkami = mniej problemów z tankowaniem, wydech przy prawym słupku kabiny= dużo lepsza widoczność,oświetlenie niczego sobie, obciążniki w standardzie czyli masa ciągnika zadowalająca w stosunku do mocy silnika itp. także w tej cenie dość prosty konstrukcyjnie ciągnik , który na pewno w latach po gwarancyjnych nie doprowadzi właściciela do chwytania się za głowę dowiedziawszy się o ceny części zamiennych.

dodatkowo pneumatyka dwuobwodowa w standardzie, 2 pary i wolny powrót z tyłu i 1 para z przodu wyjść hydraulicznych.

@UrsusCzesio napisałem ok 100konne.

Fakt, w kabinie troche się zmieniło, niewiem jak z komfortem. Z tego co wiem 82a jest bez turbiny. A co do skrzyni, w swoim też mam synchronizowaną, ale reduktor już niestety nie i jeszcze to przełączanie z szybkiej na wolną i odwotnie. To jest porażka, szczególnie w transporcie. Tutaj jedna dźwignia jest między nogami w moim 1025a są dwie obok siebie, na targach widziałem że identyczna skrzynia nadal jest montowana. No i te części zamienne, tu bezapelacyjnie cena bije na głowę zachodnie marki. Aha i jeszcze ten zbiornik pod schodkami, niedawno byłem u dilera i na placu lezy chyba z pięc i nie wyglądały na nowe ;) Za co mogę pochwalic swojego pronara? Właściwie to chyba tylko za silnik, jest bardzo mocny, żywotny a co najważniejsze oszczędny. A że się poci przy pracy to inna sprawa :lol:

niewiem Panowie jak jest z hydrauliką, u mnie zalany jest tak jak podaje instrukcja czyli superolem(bardzo gęsty w porównaniu do hydraulicznego) i to jest najprawdopodobniej przyczyną tego że dośc ciężko kręci się kierownicą. Boję się swojego zalewac hydraulicznym, bo kiedys na AF było że komuś puścił symering na pompie od wspomagania i olej hydrauliczny dostał sie do układu smarowania silnika. W nowszych pewnie(mam nadzieję) jest to jakos inaczej rozwiazane i można bez obaw lac rzadszy olej.

Tak czy owak moje wypowiedzi i zarzuty co do pronarów nie sa bezpodstawne bo używam tego ciągnika już 10 lat i wiem na czym stoję i naprawdę dziwię się osobom które zachwalają swoje pronary. Osobiście pracowałem na kilku ciągnikach zachodnich, starszych nowszych i robi się o niebo lepiej niż pronarem. Ale co kto lubi i uważa, ja tylko wyrażam swoją opinie.

Fajna maszyna!!! :) Z tego co się orientuję to ten ciągnik ma 14 biegów do jazdy w przód. Czy taka liczba jest wystarczająca?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×