Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Pronar 82 TSA II


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Maniekk
  • 4 206

tylko drobne zmiany w porównaniu do roku ok 2000. a rok 2000 to to samo co 1980 haha :lol:

kurde kiedy te ok.100-konne pronary ruszą do przodu?

ja muszę się swojego pozbyc :huh:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pronarek
  • 2 799

jak on ma biegi rozwiązane bo z tego co kojarze to starsze pronary miały dwie dzwignie od zmiany biegów ???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • niepokorny
  • gregorius
  • 123 1130

a ten nie ma 14/4 skrzynia jak w I serii 82TSA, albo 952 lub 920

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bilon
  • 0 49

skrzynia jest 14/4, są 2 dźwignie, trzeba się dobrze przyjrzeć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris19911
  • 9 673

Reduktor zlał się z tłem i jest pod kierownicą :)

@maniekk technicznie to samo, ale już jest skrzynia synchro, trochę ciszej w kabinie i pracować można :) No i uczą się na błędach poprawiając niedociągnięcia :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pronarek
  • 2 799

zastanawiam się tylko jak ten ciągnik sprawował by się w turze bo chętnie bym go kupił tylko ta skrzynia bez rewersu odstrasza :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • swat24
  • 63 723

Dużo lepiej jak w 1 generacji, mi tam się podoba i gratuluje zakupu :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

tylko drobne zmiany w porównaniu do roku ok 2000. a rok 2000 to to samo co 1980 haha :lol:

kurde kiedy te ok.100-konne pronary ruszą do przodu?

ja muszę się swojego pozbyc :huh:

 

No tobie sie chyba coś porypało. Nie ma zmian? Hydraulika inna juz widze, kierownica przeniesiona na środek, kabina przeszklona. Bym go obejrzał na zywo to bym ci wymienił ich jeszcze więcej. No i najwazniejsze to nie jest 100KM :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XXL
  • 42 831

Intercooler co za tym idzie EuroII, wszystkie modele 82 A, SA, TSA II generacji mają turbiny,4 świece żarowe, dość wysokie momenty obr., sprzęgła wspomagane hydraulicznie, WOM włączany elektrohydraulicznie w tym i z błotnika, no i na duży plus kabina i co za tym idzie komfort pracy ;) zbiornik pod schodkami = mniej problemów z tankowaniem, wydech przy prawym słupku kabiny= dużo lepsza widoczność,oświetlenie niczego sobie, obciążniki w standardzie czyli masa ciągnika zadowalająca w stosunku do mocy silnika itp. także w tej cenie dość prosty konstrukcyjnie ciągnik , który na pewno w latach po gwarancyjnych nie doprowadzi właściciela do chwytania się za głowę dowiedziawszy się o ceny części zamiennych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bilon
  • 0 49

dodatkowo pneumatyka dwuobwodowa w standardzie, 2 pary i wolny powrót z tyłu i 1 para z przodu wyjść hydraulicznych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maniekk
  • 4 206

@UrsusCzesio napisałem ok 100konne.

Fakt, w kabinie troche się zmieniło, niewiem jak z komfortem. Z tego co wiem 82a jest bez turbiny. A co do skrzyni, w swoim też mam synchronizowaną, ale reduktor już niestety nie i jeszcze to przełączanie z szybkiej na wolną i odwotnie. To jest porażka, szczególnie w transporcie. Tutaj jedna dźwignia jest między nogami w moim 1025a są dwie obok siebie, na targach widziałem że identyczna skrzynia nadal jest montowana. No i te części zamienne, tu bezapelacyjnie cena bije na głowę zachodnie marki. Aha i jeszcze ten zbiornik pod schodkami, niedawno byłem u dilera i na placu lezy chyba z pięc i nie wyglądały na nowe ;) Za co mogę pochwalic swojego pronara? Właściwie to chyba tylko za silnik, jest bardzo mocny, żywotny a co najważniejsze oszczędny. A że się poci przy pracy to inna sprawa :lol:

niewiem Panowie jak jest z hydrauliką, u mnie zalany jest tak jak podaje instrukcja czyli superolem(bardzo gęsty w porównaniu do hydraulicznego) i to jest najprawdopodobniej przyczyną tego że dośc ciężko kręci się kierownicą. Boję się swojego zalewac hydraulicznym, bo kiedys na AF było że komuś puścił symering na pompie od wspomagania i olej hydrauliczny dostał sie do układu smarowania silnika. W nowszych pewnie(mam nadzieję) jest to jakos inaczej rozwiazane i można bez obaw lac rzadszy olej.

Tak czy owak moje wypowiedzi i zarzuty co do pronarów nie sa bezpodstawne bo używam tego ciągnika już 10 lat i wiem na czym stoję i naprawdę dziwię się osobom które zachwalają swoje pronary. Osobiście pracowałem na kilku ciągnikach zachodnich, starszych nowszych i robi się o niebo lepiej niż pronarem. Ale co kto lubi i uważa, ja tylko wyrażam swoją opinie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • krowa6
  • 3 99

Fajna maszyna!!! :) Z tego co się orientuję to ten ciągnik ma 14 biegów do jazdy w przód. Czy taka liczba jest wystarczająca?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.