Skocz do zawartości

Pronar 82 TSA II

Mikołaj postarał się w tym roku.


Informacje o zdjęciu Pronar 82 TSA II


18 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Jaka różnica ceny między nim a jego oryginalnym odpowiednikiem z Białorusi? Czemu Pronar a nie oryginał? Czyzby przez wzgląd którego ukryc się nie da, lepsza kabina? Tutaj chyle czoła dla Pronaru za labine. Ursus takich inżynierów do kabin nie miał :lol:

Przepraszam teraz jak sprawdzałem to Belarusa z tym silnikiem u nas się nie dostanie taka to polityka <_< Ale kabine ma już tą lepszą całą oszkloną.

@XXL zamawiany był we wrześniu w agromie kielce, brutto wyszło 119 tyś.

@kris19911 z dodatkowego wyposażenia wziąłem monoblock i uparłem się żeby diler dorzucił koguta (jeszcze nie założony). Oglądeliśmy pare Pronarów z serii I i nowsza seria ma sporo lepsze oświetlenie.

@adikpl1 tak, silnik spełnia normy euro 2

@UrsusCzesio jak go zamawialiśmy to różnica między nim a Belarusem wynosiła coś koło 19 tyś. Jest sporo różnic wg mnie między Belarusem a Pronarem na korzyść Pronara i to przeważyło przy wyborze. Kabina rzeczywiście robi wrażenie, jest wyciszona i widoczność jest lepsza niż w I serii.

To dobra cena ;), bo w Pronarze ostatnio kosztował ok. 125brutto, od kilku tygodni nie ma już tych 90KM ciągników rozeszły się <_< Według I generacji ma wiele więcej zalet, sama kabina i komfort według Belarusów i Pronarów I gen. bez porównania( kiera na środku jak w ciągniku z XXI wieku)to już duży + . A długo go masz? Ile za 1 przegląd?

No właśnie jak to jest bo Unia narzuca producentom te normy emisji spalin. Niby obowiązuje teraz Euro 3, dla wielkich ciągników nawet 3b. A tu sprzedają ciągniki z wcześniejszymi normami, już nic nie rozumiem :blink:

Diler zapowiadał podwyżkę od początku października, możliwe, że te ciągniki mają branie bo też musieliśmy czekać na swojego. No kierownica na środku i podwieszane i wspomagane pedały to spory +. Przeglądu jeszcze nie miałem, dopiero 5 godzin ma nastukane.

Gratulacje i oby sprawowal sie jak najlepiej ;)

 

Ciagniki te zawsze mi sie podobaly, jestem tylko ciekaw jak one sie naprawde sprawuja... Ale to pokaze nam czas :)

@XXL zamawiany był we wrześniu w agromie kielce, brutto wyszło 119 tyś.

@kris19911 z dodatkowego wyposażenia wziąłem monoblock i uparłem się żeby diler dorzucił koguta (jeszcze nie założony). Oglądeliśmy pare Pronarów z serii I i nowsza seria ma sporo lepsze oświetlenie.

@adikpl1 tak, silnik spełnia normy euro 2

@UrsusCzesio jak go zamawialiśmy to różnica między nim a Belarusem wynosiła coś koło 19 tyś. Jest sporo różnic wg mnie między Belarusem a Pronarem na korzyść Pronara i to przeważyło przy wyborze. Kabina rzeczywiście robi wrażenie, jest wyciszona i widoczność jest lepsza niż w I serii.

 

Jest wiecej różnic miedzy Belarusem ale tymi starszymmi bo raczej między 923.3 tych różnic nie ma. Kierownica na środku, zmodernizowana hydraulika zewnętrzna. Tylko 923.3 u nas ciężko dostać

A no i bym zapomniał te 19 tys to droższy Pronar?

Pedały podwieszane? To już fajnie :) ciągnik o ile nie jest gorszy od I gen to wytrzyma sporo :) Czyli masz w nim monoblok, a chodnica oleju hydraulicznego jest już dostępna? Tylko ehr brakuje i można pracować :)

Chłodnicy oleju nie ma, ma większy zbiornik hydrauliki. Jak zajdzie potrzeba to się zrobi chłodnice. Byłem u Ciebie na jesieni i widziałem jaką Ty masz. Fajne rozwiązanie.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×