Skocz do zawartości

Pronar 82 TSA II

bilon

Mikołaj postarał się w tym roku.


Informacje o zdjęciu Pronar 82 TSA II


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • XXL
  • 42 831

Spoko maszynka 5 się należy ;) Ile dałeś i kiedy go zamówiłeś i skąd go brałeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris19911
  • 9 673

Brałeś jakieś dodatkowe wyposażenie? Wydaje się że światła lepsze niż w serii I :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 199 4158

Światła ma takie same jak w P5 czyli Hella.

Dlaczego właśnie postawiłeś na ten model? Jaki on ma silnik, Euro2?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

Jaka różnica ceny między nim a jego oryginalnym odpowiednikiem z Białorusi? Czemu Pronar a nie oryginał? Czyzby przez wzgląd którego ukryc się nie da, lepsza kabina? Tutaj chyle czoła dla Pronaru za labine. Ursus takich inżynierów do kabin nie miał :lol:

Przepraszam teraz jak sprawdzałem to Belarusa z tym silnikiem u nas się nie dostanie taka to polityka <_< Ale kabine ma już tą lepszą całą oszkloną.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bilon
  • 0 49

@XXL zamawiany był we wrześniu w agromie kielce, brutto wyszło 119 tyś.

@kris19911 z dodatkowego wyposażenia wziąłem monoblock i uparłem się żeby diler dorzucił koguta (jeszcze nie założony). Oglądeliśmy pare Pronarów z serii I i nowsza seria ma sporo lepsze oświetlenie.

@adikpl1 tak, silnik spełnia normy euro 2

@UrsusCzesio jak go zamawialiśmy to różnica między nim a Belarusem wynosiła coś koło 19 tyś. Jest sporo różnic wg mnie między Belarusem a Pronarem na korzyść Pronara i to przeważyło przy wyborze. Kabina rzeczywiście robi wrażenie, jest wyciszona i widoczność jest lepsza niż w I serii.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XXL
  • 42 831

To dobra cena ;), bo w Pronarze ostatnio kosztował ok. 125brutto, od kilku tygodni nie ma już tych 90KM ciągników rozeszły się <_< Według I generacji ma wiele więcej zalet, sama kabina i komfort według Belarusów i Pronarów I gen. bez porównania( kiera na środku jak w ciągniku z XXI wieku)to już duży + . A długo go masz? Ile za 1 przegląd?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 199 4158

No właśnie jak to jest bo Unia narzuca producentom te normy emisji spalin. Niby obowiązuje teraz Euro 3, dla wielkich ciągników nawet 3b. A tu sprzedają ciągniki z wcześniejszymi normami, już nic nie rozumiem :blink:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bilon
  • 0 49

Diler zapowiadał podwyżkę od początku października, możliwe, że te ciągniki mają branie bo też musieliśmy czekać na swojego. No kierownica na środku i podwieszane i wspomagane pedały to spory +. Przeglądu jeszcze nie miałem, dopiero 5 godzin ma nastukane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zajac1
  • 28 1276

Gratulacje i oby sprawowal sie jak najlepiej ;)

 

Ciagniki te zawsze mi sie podobaly, jestem tylko ciekaw jak one sie naprawde sprawuja... Ale to pokaze nam czas :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

@XXL zamawiany był we wrześniu w agromie kielce, brutto wyszło 119 tyś.

@kris19911 z dodatkowego wyposażenia wziąłem monoblock i uparłem się żeby diler dorzucił koguta (jeszcze nie założony). Oglądeliśmy pare Pronarów z serii I i nowsza seria ma sporo lepsze oświetlenie.

@adikpl1 tak, silnik spełnia normy euro 2

@UrsusCzesio jak go zamawialiśmy to różnica między nim a Belarusem wynosiła coś koło 19 tyś. Jest sporo różnic wg mnie między Belarusem a Pronarem na korzyść Pronara i to przeważyło przy wyborze. Kabina rzeczywiście robi wrażenie, jest wyciszona i widoczność jest lepsza niż w I serii.

 

Jest wiecej różnic miedzy Belarusem ale tymi starszymmi bo raczej między 923.3 tych różnic nie ma. Kierownica na środku, zmodernizowana hydraulika zewnętrzna. Tylko 923.3 u nas ciężko dostać

A no i bym zapomniał te 19 tys to droższy Pronar?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jakub16
  • 120 2121

Ciągniki powyżej bodajże 170 koni muszą spełniać Euro 3B od 1 stycznia 2011

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris19911
  • 9 673

Pedały podwieszane? To już fajnie :) ciągnik o ile nie jest gorszy od I gen to wytrzyma sporo :) Czyli masz w nim monoblok, a chodnica oleju hydraulicznego jest już dostępna? Tylko ehr brakuje i można pracować :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bilon
  • 0 49

Chłodnicy oleju nie ma, ma większy zbiornik hydrauliki. Jak zajdzie potrzeba to się zrobi chłodnice. Byłem u Ciebie na jesieni i widziałem jaką Ty masz. Fajne rozwiązanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.