Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

To że Zetory spotyka się z wąskimi oponami to wina właścicieli że nie brali szerszych a nie firmy Zetor. Jeszcze nie dawno miałem cennik Zetora z listą wyposażenia ale nie mogę go znaleźć.

W zetorze sie nie wstawi szerszych bo ma za mały rozstaw kół i by zdarły farbe z silnika, druga sprawa trzebaby wtedy szerszy błotnik, ale nie produkują skrętnych i by się urwał o silnik lub obciążniki z przodu, a i skręt mają kiepściutki także przy orce obrotowym tylko współczuc manewrów na 3 razy, no i jeszcze zły rozkład masy sa za lekkie z przodu; możę coś i poprawią maskę już zerżneli z NH to i skręt poprawią bo poprzednie były beznadziejne

Dziwie sie koncernowi CNH żę ich nie podał do sądu za snobizm ;)

jak kończysz przy poprzeczniaku to można szybciej podnieść pług kierownica np w lewo, i juz jesteś bokiem, potem wsteczny, przód i jedziesz dalej, więc nie trzeba na 3. To zależy jak kto lubi orać, wiadomo ze chodzi o to aby sie nie grzebać przy nawrocie :P lekki zetor to jest, z bez obciążenia, po za tym zetory są za krótkie trochę :P a opony to max na przód w zetorze można chyba 380 a na tył 520 jak dobrze pamietam. Szerokość gumy musi być odpowiednia do mocy silnika i skrzyni :P po za tym zobaczcie na zdj. jakby bylo zrobione centralnie z przodu(na wprost) i DF miałby też koła 24 a nie 28 to już by to tak inaczej wyglądało, a zetor np szerokie 380, różnica nie byłaby aż tak widoczna :P


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v