wsk125ccm 11 Napisano Październik 14, 2007 Zaawansowany 11 2791 a gdzie tu wajcha od biegów?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukotek 4 Napisano Październik 14, 2007 Zaawansowany 4 788 jaka wajcha? tutaj zmienia się wajchą tylko zakres z biegów "polowych" na "szosowe" z niskiego na wysoki zakres - wajcha po prawej od wyświetlacza - reszta biegów załączana jest poprzez przycisk lub automatycznie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wsk125ccm 11 Napisano Październik 14, 2007 Zaawansowany 11 2791 a ile czasu zajeło ci nauczenie się wszystkiego co do czego służy?? na pierwszy rzut oka potrafiłbym włączyć wom i przedni napęd Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
oki39 2 Napisano Październik 14, 2007 Zaawansowany 2 2432 Co do mnie to hm... Na powaznie to nigdy sie niebawilem az takimi bajerami ale mniej wiecej wiem co i od czego B) W podlokietniku jest wszystko od podnosnika i przycisk do uwroci. Pierwsza dzwignia od lewej to pewnie gaz reczny. Pod wyswietlaczem jest chyba sprzeglo. Nizej sa 3 guziki dwa chyba od biegow i sprzeglo. Pozniej 4 dzwignie od hydrauliki a dalej zoltw od WOM-u. Nie wiem do czego jest taki "przycisk" w podlokietniku na tym wzniesieniu z 3 bialymi kreskami. I jesli mozesz to objasnij troche bardziej o co biega dokladnie z pokretlami od podnosnika. I poprawcie mnie jesli cos zle napisalem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
TumeK 11 Napisano Październik 14, 2007 Zaawansowany 11 2240 tn power shift czy bezstopniowa|\;p Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukotek 4 Napisano Październik 15, 2007 Zaawansowany 4 788 tn power shift czy bezstopniowa|\;p power shift dwa zakresy niskie 1-4 5-8 i dwa zakresy wysokie 9-12 13-16 automat działa na 5-8 oraz 9-12 13-16 albo 9-16 - idealna sprawa a ile czasu zajeło ci nauczenie się wszystkiego co do czego służy??na pierwszy rzut oka potrafiłbym włączyć wom i przedni napęd co do czego służy to wiedziałem jak przeczytałem instrukcję ale jeśli chodzi o programowanie to wszystkiego jeszcze nie umiem na pamięć i czasami trzeba zajrzeć do lektury Co do mnie to hm... Na powaznie to nigdy sie niebawilem az takimi bajerami ale mniej wiecej wiem co i od czego B) W podlokietniku jest wszystko od podnosnika i przycisk do uwroci. Pierwsza dzwignia od lewej to pewnie gaz reczny. Pod wyswietlaczem jest chyba sprzeglo. Nizej sa 3 guziki dwa chyba od biegow i sprzeglo. Pozniej 4 dzwignie od hydrauliki a dalej zoltw od WOM-u. Nie wiem do czego jest taki "przycisk" w podlokietniku na tym wzniesieniu z 3 bialymi kreskami. I jesli mozesz to objasnij troche bardziej o co biega dokladnie z pokretlami od podnosnika. I poprawcie mnie jesli cos zle napisalem. "przycisk" w podlokietniku na tym wzniesieniu z 3 bialymi kreskami - regulacja siłowa - pokrętło nastawienia siły uciągu 3 pokrętła w podłokietniku to: 1 - amplituda działania płynności regulacji siłowej 2 - szybkość podnoszenia i opuszczania TUZ oraz blokada na czas transportu z sterowaniem dynamiką jazdy - gdy prędkość ciągnika przekroczy 8 km/h narzędzie zostanie opuszczone o 4-5 punktów w ramach korekty układu hydraulicznego w celu przeciwdziałania podskokom narzędzia 3 - ogranicznik wysokości to największe pokrętło służy do regulacji pozycyjnej oraz do regulacji wysokości opuszczania Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się