Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w John Deere 6x30

John Deere 6230 Comfort

Wnętrze ;) Na prośbę użytkownika @mac
Nie najlepza jakość bo zrobione przez szybę ale innego obecnie nie mam.



32 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Tylko pozazdrości danielowi, ale wkońcu sam na ten luksus zapracował, dzięki za fote!

tak jak pisze @mikic360 w 6020 premium były tam chyba przyciski i kontrolki związane z WOMem, blokadą mechanizmu różnicowego, załączaniem przedniego napędu itp. itd.

Michał, to centrum dowodzenia to tylko tak strasznie wygląda. Wszystko jest do opanowania. Tylko EHR nieco inaczej niż w Forterze. Najlepsze jest to że nie mogę się przyzwyczaić do rewersów laugh.gif Jak nakładam rozrzutnik to przyzwyczaję się do EH a potem jak się przesiadam do Zetora to kierunkowskazem chcę cofnąć laugh.gif Potem jak wsiadam z powrotem do JD to szukam dźwigni od rewersu z prawej strony laugh.gif

To ja kiedyś w NH zrobiłem coś zupełnie odwrotnego - włączając się do ruchu na zatłoczonej drodze tak energicznie przebiłem "kierunkowskaz" że zwolnił i już zaczynał ruszać do tyłu :blink: dobrze że auto było dość daleko.

Jak chcesz mogę sprzedać CI patent, żeby zmiana półbiegów na joysticku od ładowacza była przyjemniejsza :P Bo w oryginale za dużo siły trzeba użyć... przynajmniej u mnie tak było. Po przeróbce leciutko się wciska :)

Tak tak, ale mi chodziło o to, że te przyciski na dżoju strasznie ciężko się wciska. Sporo ciężej niż te na dźwigni. Na tyle mnie to irytowało, że rozebrałem dżoj (dwie śrubki z prawej i dwie z lewej pod naklejką!) Usunąłem plastikową płytkę pod gumowąosłonką(tą pomarańczową, na której narysowane są żółwik z zajączkiem) i złożyłem z powrotem :)

W katalogu części strona 80-102 masz ładnie pokazane co i jak, usuwasz płytkę o nr 8 :)

 

Zadowolony jesteś ze skrzyni biegów? Wg mnie jest to najgorszy element w tym ciągniku. Strasznie opornie zmienia się biegi, a przy redukcji czasami nawet na 3 razy trzeba wbijać...masakra

Podczas jazdy próbnej to właśnie to zauważyłem wrzucając zakres A. Jak mówił diler i kilka osób na AF- jak się olej rozgrzeje to już jest ok i tak właśnie jest. Jak się zapali ciągnik to ciężko tylko A wbić- na resztę nie narzekam. Ale uwierz mi że w Zetorze mało dźwigni nie ułamiesz jak jest zimny. Przez jakiś czas (pewnie z rok) było dobrze a teraz znowu biegi coś zaczynają ciężko wchodzić.

A od czego jest ta kartka co wisi na uchwycie od otwierania drzwi? Bo nie za bardzo rozumiem co ona mówi?

Na zimnym to wiadomo, ale na rozgrzanym wg mnie też płynnie nie wchodzą.

Nie wiem, nie miałem tej kartki...A masz możliwość zeskanowania jej?


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×