Skocz do zawartości

Deutz-Fahr Agrostar 6.81


hksdam

Rocznik 93, ale silnik był wymieniany w 2000, bo szwabinsony zatarli. Ale zyskał na tym, bo jest o 20km mocniejszy niż normalnie [fabrycznie 180, obecnie 198]. Silnik rzeczywiście igła, turbo intercooler, jest nie do zatrzymania. Kabina super wyposażona, bardzo cicha, oczywiście klima. Skrzynia 9-stopniowy powershift z reduktorem. Waga 7ton, podnosi 10, rzecz jasna EHR. Obecnie borykamy się z problemami w skrzynie- a mianowicie 7 8 9 bieg wyskakują, gdzieś puszcza ciśnienie i nie załączy sprzęgła. Jest po 2 wymianach kolektora i zawsze było na 2 lata spokój, ale teraz chcemy zrobić porządnie, tak więc poszukuje jakiegoś szpeca, lub chociaż jakichś planów. Gdyby ktoś był w stanie pomóc, proszę o kontakt, będę zobowiązany ;]
Z oponkami jest straszna bieda, bo chodził w transporcie, a wiadomo 10 trzeba liczyć za mało wiele laczki. Wizualnie do zrobienia. Podejrzewam że na wiosnę ruszy wielki remont.


Rekomendowane komentarze

kolego mój tata kiedyś jezdził takim w pgr tamten miał jakieś 8 tys zrobione w ciągu 2 lat robili w nim skrzynie kilka razy wpakowali w niego około 200 tys zł a ciągnik dalej sie psuł lepiej go sprzedaj bo się nie opłaca go robić  

Odnośnik do komentarza

Kolego ja miałem takiego, kupił go znajomy i ciągnik smiga aż miło bez żadnych przestojów, a z tymi 200 tyś to leka przesada chyba

kolego mój tata kiedyś jezdził takim w pgr tamten miał jakieś 8 tys zrobione w ciągu 2 lat robili w nim skrzynie kilka razy wpakowali w niego około 200 tys zł a ciągnik dalej sie psuł lepiej go sprzedaj bo się nie opłaca go robić

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v