Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w New Holland

NH TL100A i T5040

schną i odpoczywają po wożeniu obornika


Informacje o zdjęciu NH TL100A i T5040


15 komentarzy

Rekomendowane komentarze

@mariusz90 - a jak jest z pracą silnika bo ja przesiadając się z mojej tl-ki na 5040 słyszę że silnik głośniej wyje co zmniejsza poziom wyciszenia kabiny :)

@szepi- z pracą silnika tak samo jak u Ciebie,ale to normalka,w Tl-ce jest silnik Iveco a w serii T5000 CNH.Sam myślałem ze coś jest nie tak z obrotami w T5040 ale to jest normalne,jest głośniejszy.a jak u Ciebie Tl-ka mocowo do T5060? ten drugi zwawszy co?

b0gdan- jak te same silniki,w TL-ce jest Iveco a w tym już new hollnada,różnią się nie tylko praca,ale i momentem obrotowym,w T5000 jest chłodnica bezstopniowa

a silnik New Holland czyli NEF to niby co jest SISU ? Perkins? Przecież silniki dla CNH robi właśnie IVECO które należy do tego koncernu :) A że te się trochę różnią to tylko kosmetyka ustawień pompy paliwa i paru innych szczegółów :)

A czy to nie jest przypadkiem silnik FTP. W nowych wszystkie NH mają FTP czyli silniki pochodzące z fabryki fiata

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×