III nagroda w konkursie - chwytak do bel
 

III nagroda w konkursie - chwytak do bel

  • 10753 wyświetleń

Wręczenie nagrody. AgroFoto.pl i Pan Marek.
Dziękujemy firmie POL-MOT Warfama SA za dostarczenie nagrody.


Informacje o zdjęciu III nagroda w konkursie - chwytak do bel

Informacje o kamerze


Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • narewski1988
  • 0 66

Ja myślę że ten PAN se poradzi dorobi tura do tego chwytaka. :D

 

 

ja myśle, że nie bedzie sie pie.... i dorobi sobie ciągnik z turem do tego chwytaka :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3313 12254

jakby miał sobie dorobić ciągnik z turem to i chwytak by po swojemu zrobił bardziej wypasiony :D

2 pozostałe nagrody mi sie bardzo podobają ale ta to porażka B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koses
  • 13 505

Nagrodami powinny być zestawy narzędzi i elektro-narzędzi warsztatowych co dzięki nim powstają takie cuda ,a tak to nie zawsze można trafić w oczekiwania a wiem coś o tym.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel20
  • 49 1836

Na te wybory trochę późno, ale za 4 lata albo i szybciej <_< ja bym głosował na @yacentego jakby startował z mojego okręgu wyborczego :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • rufik2
  • 1 81

No a mnie wysłali powiadomienie że zostałem nagrodzony i że mam być na bednarach. Pojechałem i co?? i żadnej nagrody dla mnie nie było...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3186 44276

rufik - co Ty opowiadasz? jakies bzdury na biegunach.

Pan Marek ma ładowarkę własnej produkcji i podobno ze miał w planach własnie robić chwytak więc był zadowolony z nagrody.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel20
  • 49 1836

Może nie do końca bzdury, coś podobnego dostałem i ja tyle, ze ze zaraz za chwile dzwoniła miła Pani z Poradnika Rolniczego i wyjasniała cała sytuacje, ze zaszła mała pomyłka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • rufik2
  • 1 81

No a do mnie właśnie nikt nie zadzwonił i nikt nie powiadomił że to jakaś pomyłka. Dopiero o tym dowiedziałem się po rozdaniu nagród.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SZYMANOX
  • 475 2014

Ja też dostałem list z powiadomieniem że wygrałem :o .Na szczęście wszystko się wyjaśniło bo bym pojechał po nic ;) A już myślałem że coś wygrałem..

..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • rufik2
  • 1 81

Nie no po nic to może nie. Wystawa jak co roku bardzo dobrze przygotowana. I ja na szczęście nie miałem tak daleko. Można powiedzieć że 40 km.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • WETERAN
  • przemrolnik
  • 14 2747

Może nie do końca bzdury, coś podobnego dostałem i ja tyle, ze ze zaraz za chwile dzwoniła miała Pani z Poradnika Rolniczego i wyjasniała cała sytuacje, ze zaszła mała pomyłka.

 

U mnie to samo, ale nie mam pretensji - powiedziała, dzwoniła dwa dni naprzód (bodajże) I sie dobijała 3razy jak nie odbierałem. :)

Spoko była. biggrin.gif

 

Co jak co, Ale ja zapytałem o nagrode pocieszenia tą panią zza telefonu. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj