Fendt 312 TMS + Lemken
 

Fendt 312 TMS + Lemken

  • 7455 wyświetleń

Sprawdziełem spalanie :D
Komputer pokazał 9,6l/h
predkość 10km/h
wydajność 2ha zrobione przez około 56min
ogolnie ciagnik miał lekko jedynie chwilami obroty szły ostro do góry w mokrych miejscach





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

normalnie około 1300obr chwilami obroty szły w góre ale max 1700

Jak sie warunki poprawia to wpadne @Olejniczek w Twoje okolice i zobacze jaki bedzie wynik na cieższych i zakamienionych glebach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rom19
  • 0 111

wszystko ok z ryglowaniem sprzętu przy ładowaczu czołowym?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

normalny 4 cylindrowy ciagniczek, do 150km w moich warunkach nie widze logiki zakupu 6

też na poczatku myślałem o JD ale szybko odpadł z rywalizacji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

wszystkie palą za duzo xD

z tych właścicieli JD co znam to jednak wiekszość zadowolona ze spalanie nie jest ale na sam ciagnik nikt nie narzeka

a powodów było kilka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Johny66
  • 2 713

Jeżeli spalił ci tyle co napisaleś to pali tylko 0,5l mniej od mojego JD tylko że ja robie 3ha/godz z predkoscia 10-12km/h.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

i bardzo dobrze, mnie do niczego przekonywać nie musisz i tak JD nie kupie :D

dziwna sprawa że jest sporo użytkowników JD którzy mówią że JD pali normalnie a jak czytam jakiś test to JD w spalaniu jest pod koniec stawki ale osobiście nie stać mnie na sprawdzenie tego xD za duze ryzyko ze testy moga być prawdziwe a wyższe spalanie o ileś tam x 1000godz x 5 a moze 7zł...wole nie liczyć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 180 2184

@kamil41 pokaz mi jakiś test - daj linka - gdzie JD jest ze spalaniem powyżej średniej dla testu.

 

Przeglądałem dużo testów, i jeśli chodzi o moc przekazywaną na koła - 90% prac w rolnictwie - to zmartwię Cię, Jd to jeden z najoszczędniejszych ciągników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

w ostatnim top agrarze było porównanie ciagników 80km, JD za dobrze nie wypadł żeby nie mówić że wypadł tragicznie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 180 2184

Tylko że test robili niemcy :). Pomiar był na WOM. Ile masz prac w rolnictwie - gospodarstwie gdzie wykorzystujesz 100% mocy na WOM ??

 

NIemcy mają sprzęt do sprawdzenia mocy na kołach, jednak wtedy wychodzi ile tracimy mocy na skrzyni biegów, i tu już wyniki fendta nie były by tak dobre.

 

Proszę tu masz test przeprowadzony przez DLG, mocy na kołach Fendta 412 http://tractortestlab.unl.edu/Misc-tests/Fendt412.pdf a tu test JD 6620 przez NTTL http://tractortestlab.unl.edu/Deere/JD_7220.pdf

 

U fendta najmniejsze zużycie paliwa przy maksymalnej mocy 68,9kW wynosi 289 g/kWh a JD przy tych samych założeniach 68,6 wynosi 270 g/kWh.

1,3 l na godzinę na niekorzyść fendta. Przy obecnej cenie ON i 10000 godzinach pracy jest to 65 tys PLN OSZCZĘDNOŚCI.

 

Dodam że JD ma 6 cylindrów a fendt 4 - czyli według teoretyków tego forum 6 cylindrowy zawsze pali więcej niż 4.

 

Więc przestańcie mi tu pieprzyć o oszczędności fendtów bo na wymioty mi się zbiera :D;).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

tracimy bo jest bezstopniówka-lepszej skrzyni nie ma, taka moja opinia

 

masz racje na wom 540obr JD spalił od Fendta wiecej o 22%

ale w transporcie sytuacja sie drastycznie odwraca i JD znów spala 22% wiecej

 

u mnie jakieś 40% pracuje na wom

 

uważaj na kompa jak bedziesz wymiotował :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 180 2184

Najlepsza skrzynia jaka jest i z tego powodu tracimy paliwo - to w czym ona jest najlepsza ??

 

40% prac na WOM i napisz jeszcze że te 40% czasu pracy ciągnika przy 100% obciążeniu silnika :).

 

Co do zużycia paliwa podczas transportu - nie podano warunków testu, sposobu jego przeprowadzenia - wyniki można rozbić o kant d..y . W transporcie najwięcej zależy od operatora. Nie podano czasu przejazdu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • b0gdan
  • 90 4162

wg testu DLG 5100R spalił 313g/kWh a Vario 310 270g/kWh (pomiar z 6 punktów)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 180 2184

@bOgdan z tymi testami power mix - pomiar z 6 punktów - jest jak z kościołem katolickim i interpretacją Biblii - księża tak interpretują jak im pasuje ;).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj