Case 5150 Plus & Kverneland EG85
 

Case 5150 Plus & Kverneland EG85

  • 3276 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Case 5150 Plus & Kverneland EG85


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 94 930

Zadowolony jesteś z case'ya? W kabinie jest dużo ciszej niż w pronarze? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

@maciekx90 Zdjęcie jest z jesieni.

@piotttrek "Wstępnie" jestem zadowolony ale więcej będę mógł powiedzieć jak trochę więcej popracuje. W kabinie jest zdecydowanie ciszej. W Pronarze dodatkowo brak klimatyzacji negatywnie wpływa na hałas w kabinie, bo trzeba otwierać szyby. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • New1
  • 17 1473

Ładne zdjęcie :) Ja ostatnio w swoim wymieniałem pompkę paliwową, filtry powietrza, filtr hydrauliki ,termostat, 2 nowe akumulatory i jeszcze simering do wymiany co ciekawe ta cała impreza mnie kosztowała 1700 zł w tym aku za 900 zł :) Także pozytywnie zaskoczony ceną części a ciągnik wkońcu zaczął uzyskiwać odpowiednią temperature bo stary chyba został uszkodzony podczas mrozów :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

Ja myślałem, że też wymagana będzie wymiana akumulatorów. Okazało się jednak, że wymiana pękniętej klemy przy akumulatorze rozwiązała problem kiepskiego "kręcenia" podczas niskich temperatur. Filtry i oleje wymienione zostały od razu po zakupie, więc na jakiś czas mam z głowy. Swoją drogą kiedyś pytałem o świecę płomieniową - jest takowa i przy odrobinie czasu sprawdzę jej działanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • New1
  • 17 1473

Będe wdzieczny jak powiesz mi gdzie ona jest i kiedy ona właściwie sie załącza bo po przekreceniu kluczyka nic sie nie swieci także nie wiem .. A jak ci pali w zimę ? Ma też na początku takie dobre 10 s zawirowania aż dojdzie do siebie czy odrazu wchodzi na ustawione obroty ? :) Coś ostatnio mam problemy z 4 półbiegiem dziwna rzecz bo czasem załapie i chodzi a czasem tylko pomarańczowa zębatka i koniec jazdy .. co ciekawe że szarpnie lekko ale jednak nie pojedzie .. cały czas diagnozuje i myśle co to może być ..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

Jeśli chodzi o świecę płomieniową, to znajduje się ona na kolektorze dolotowym po lewej stronie silnika. Dochodzi do niej przewód elektryczny i przewód z filtra paliwa. Zrobiłbym zdjęcie ale nie mam teraz takiej możliwości. Nie zauważyłem żadnej kontrolki sygnalizującej działanie świecy, jednak jest ona podłączona do stacyjki. Stacyjka posiada położenie do nagrzewania świecy i w momencie rozruchu świeca jest również włączona. Odpalałem go tylko przy niedużym mrozie (ok -5 stopni Celsjusza) to odpalił bez użycia świecy z pierwszego ząbka. Pracuje od samego początku równo. Co do półbiegu, to w momencie wystąpienia problemu warto nacisnąć sprzęgło i zobaczyć ile razy "zamiga" ta kontrolka. Szkoda tylko, że nie mam dostępu do kodów błędów ale popracuje nad tym. Problem może leżeć po stronie elektrycznej, sprawdź połączenia elektrozaworów po prawej stronie kabiny w okolicy filtra oleju, a także czujników ciśnienia wskazujących na załączenie konkretnego półbiegu. Elementy te możesz zobaczyć w katalogu online. Pozdrawiam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • New1
  • 17 1473

To rzeczywiście chyba porostu brak tylko kontrolki od świecy bo też mi się wydaje że jest , sąsiad się upierał że nie ma świec a jednak nawet na allegro można takową dostać. A co do półbiegu to tak wciskałem i mruga cały czas ... stawiałbym na coś z elektryką ewentualnie hydrauliką bo mi to wygląda na to że elektrozawór się nie otwiera bo czasem tak jest że się włączy i chodzi do momentu np kiedy zredukuje do 32 i jak znowu chce 4 to się powtarza .. Jeszcze co dostrzegłem to to że gdy włączę 1b 4p to on tak jakby lekko ciągnął ale naprawdę dosłownie 1 cm na 10 s , najgorsze jest właśnie to że rozłącza tą zębatka na 99% jestem przekonany że ma to coś związek z tą moją pierwszą awarią jak nie chciał jeździć ale już z tym nie mam problemu :) Z katalogu oczywiście korzystam cały czas nawet po numerach znalazłem simering inaczej byłby kłopot :) Jak rozwiąże problem to napisze co było nie tak pozdro :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maks
  • 84 844

Ile bierze Ci ten plug, dawno masz ciagnik, skad i z jakim przebiegiem? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

@New1 Powodzenia w naprawach.

@maks Pług zabiera od 30 do 51cm na korpus. Ciągnik posiadam od września, kupiony był od osoby zajmującej się sprowadzaniem ciągników z Niemiec. Przy zakupie miał przebieg około 7800mth.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maks
  • 84 844

Aaa bo ten jest regulowany :)

Ja jezdzilem z em100 i on mial jedna szerokosc tylko - 2m.

 

A ktory rok? Jak mozesz to podaj cene (moze byc na pw) :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

EM maksymalnie może zabierać 180cm. Rocznik ciągnika to 94'. Cena adekwatna do stanu ciągnika + nowe tylne opony ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maks
  • 84 844

Rękę dam sobie uciąć, że ten EM od znajomego (w galerii jest) brał 4x50cm - bo mierzyłem :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

Ja podaje dane, według specyfikacji producenta, więc sprzeczać się nie będę. Mimo wszystko TM raczej z takim pługiem problemów nie miał, zwłaszcza, że to prosta i lekka konstrukcja.

W sumie brat powiedział wszystko w poprzednim komentarzu ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maks
  • 84 844
(...)

Nie ma to jak cięta riposta :P

W kazdym razie wg miary wychodzilo mi 50cm na korpus, chyba ze plug jakos bokiem idzie i bierze mniej :P

Zrobie fote tabliczki jak bede kiedy u znajomego i sie odezwe ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

Piotrek, o ile dobrze pamiętam to nie ma wagi wybitej na tabliczce. Wagę sprawdzałem w prospekcie Kvernelanda i dodawałem szacunkowo wagę ramienia do wału oraz ewentualnie wagę przedpłużków, bo tam waga jest podana bez osprzętu dodatkowego. Ogólnie kawałek klocka jest ale Variomat to świetna sprawa przy różnych warunkach glebowych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawidM
  • 1 489

Szacunkowo z przedpłużkami i hydraulicznym ramieniem do wału około 1650kg.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj