Wspomaganie 7245
 

Wspomaganie 7245

Zaloguj się, aby obserwować  

Problem ze wspomaganiem. Przeciekało wiec odkrecilem, rozebralem, wymieniłem uszczelniacze i inne pierdoły złozyłem i gdy silnik zapalony jest to wspomaganie sie rozkłada czyli skręca w lewą strone dosyc szybko. Co to moze byc? :blink:

Zaloguj się, aby obserwować  

Z albumu:

Różne fotki

  • 258 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 2399 komentarzy obrazka


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Moorgi
  • 321 3754

Miałem to samo w zetorze 6245 ale ei wiem czy wujek juz to naprawił Prawodobonie padł ci serwomechanizm ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Z7245
  • 10 423

To nie serwo mechanizm tylko tłok źle ustawiony. Tłok połączony jest z serwem przez zacisk poluzuj go i obróć tłoczyskiem w jedną lub drugą stronę. Tez tak miałem i to powinno pomóc.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Mardzi55
  • 0 60

Dokladnie zrob jak pisze Z7245 musisz zrobic tyle obrotów tłoczyskiem az kierownica bedzie stała w miejscu. Tylko w tym jest przyczyna na 100% tak wiec bierz sie do roboty i daj znac czy sie udało;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • WETERAN
  • przemrolnik
  • 14 2747

Ta.. On sie rozregulował... mechanicy w 7245wója to robili 4 godziny :o Tyle czasu zajeło im ustawienie tego siłownika :huh:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Przemo
  • 0 89

hehe też wymieniałem te uszczelniacze i tak samo jak u Ciebie było a regulacja również zajęła mi ok 10 min ;) nie wime co tam można 4 h robić ;P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 223 4272

Jak u mnie w 7745 regulowaliśmy to przód unieśliśmy do góry tak żeby koła nie dotykały ziemi i regulowaliśmy dopóki koła nie przestaną skręcać. A Ty robiłeś to normalnie na ziemi? Podobno potem mogą być problemy przy dużych prędkościach będzie kierownicą skręcać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cezary4514
  • 57 2286

ja tura opuściłem na full i przod sie podnosł z 15 cm i wtedy ustawiałem ;) . U mnie sa jeszcze luzy gdzies w srodku w ukladzie kierowniczym ale tam to chyba bezie grobsza robota bo dostepu nie ma bardzo... A wie ktos moze gdzie sie ustawia luz w kierownicy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sadam1302
  • 3 439

w kabinie jak masz kierownice to odkręcasz te blaszane osłony co są na samym dole i nad wyjściem wału z kolumny jest nakrętka to ją musisz dokręcać i kontrolować luz kręcąc kierownicą .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cezary4514
  • 57 2286

Nie wiem czy to to ale od strony wspoamgania przy kolmunie jest sruba ktora wystaje , dokrecilem ja ale wogole nie szla prawie. z Ktorej strony te oslony z obu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sadam1302
  • 3 439

to jest w kabinie te osłony to są blachy jak masz drążek do zmiany biegów to na dole przed nim są te blachy musisz je odkręcić i powinieneś mieć tą nakrętke

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj