Pol-Mot H 8014
 

Pol-Mot H 8014

  • 7448 wyświetleń

u sprzedawcy


Informacje o zdjęciu Pol-Mot H 8014


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Pawel328
  • 639 3816

66 lat temu już go produkowali?? :lol: patrz a myślałem że to nowość od Polmotu :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ktom
  • 1 622

Czy ja dobrze widzę że obok włącznika przedniego napędu jest blokada mechanizmu różnicowego ? Ciekawe na jakiej zasadzie to działa, no bo na zasadzie włącz-wyłącz nie może :huh:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ktom
  • 1 622

jak sądzę ten klawisz odpowiada za włączenie mechanizmu blokady a nie uruchomienie samej blokady. Można więc np. wyłączyć i trochę podriftować boczkiem :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

nie rozumiem dlaczego ie może działać na zasadzie właczona wyłaczona nie wiele ciągników ma automatykę sterowania blokadą i przednim napędem właczanych elektrohydraulicznie? zapala się kontrolka na desce o załaczonym mechanizmie i tyle trzeba pamiętać co się robi w niektórych ciagnikach typu zetor wyłacza się po nacisknięciu hamulca w mf np serii 42xx nie ma automatyki tak jak w więkrzych seriach i nie wyłaczają się one po przekroczeniu prędkości uniesieniu maszyny czy jak jest w innych ciągnikach od stopnia skręcenia kołami. Tam po prostu właczasz i wyłaczasz a kontrolka informuje o faktycznym położeniu blokady, a nie o tym czy przycisk jest właczony czy nie. Chodzi o to że kłowa blokada nie zawsze jest w stanie odskoczyk gdy jest naprężona, więc wyłączenie przycisku nie powoduje zgaśnięcia kontrolki blokady, aż do momentu jej faktycznego odskoczenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arko2255
  • 8 349

A ten przycisk pod wlacznikiem swiatel awaryjnych do czego sluży? czy to docisk?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnikzmalopolski
  • 32 585

mechanik tułaczym mi że ten przycisk to fajna sprawa i mówił mi że to działa tak np jak orzesz to ustawiasz se na dźwigniach głębokość i wysokość podnoszenia a potem już tylko operujesz przyciskiem opuszczasz i podnosisz, no chyba że go źle zrozumiałem .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ktom
  • 1 622

nie rozumiem dlaczego ie może działać na zasadzie właczona wyłaczona nie wiele ciągników ma automatykę sterowania blokadą i przednim napędem właczanych elektrohydraulicznie? zapala się kontrolka na desce o załaczonym mechanizmie i tyle trzeba pamiętać co się robi w niektórych ciagnikach typu zetor wyłacza się po nacisknięciu hamulca w mf np serii 42xx nie ma automatyki tak jak w więkrzych seriach i nie wyłaczają się one po przekroczeniu prędkości uniesieniu maszyny czy jak jest w innych ciągnikach od stopnia skręcenia kołami. Tam po prostu właczasz i wyłaczasz a kontrolka informuje o faktycznym położeniu blokady, a nie o tym czy przycisk jest właczony czy nie. Chodzi o to że kłowa blokada nie zawsze jest w stanie odskoczyk gdy jest naprężona, więc wyłączenie przycisku nie powoduje zgaśnięcia kontrolki blokady, aż do momentu jej faktycznego odskoczenia.

 

 

no i się zgadzamy, przyciskiem można tylko włączać mechanizm a blokada jeśli mechanizm będzie uruchomiony załączy się automatycznie przy poślizgu kół i wtedy zapali się kontrolka na tablicy. W praktyce można chyba cały czas jeździć na włączonym przycisku .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

niestety nie kolego załczenieprzycisku włacza odrazu blokadę pic polega tylko na tym że niektóre ciagniki mają kontrolkę na guziku czyli włłczenie od razu zapala kontrolkę a niektóre z blokadami kłowymi pokazują stan faktyczni ale tu ine ma zednej automatyki to ty jako operator masz pamiętać że jak właczyłeś to i masz wyłaczyć sama od skrętu prędkości się nie wyłaczy w prostrzych masszynach tak jest więc blokada działą właśie na zasadzie właczona wyłaczona

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arko2255
  • 8 349

mechanik tułaczym mi że ten przycisk to fajna sprawa i mówił mi że to działa tak np jak orzesz to ustawiasz se na dźwigniach głębokość i wysokość podnoszenia a potem już tylko operujesz przyciskiem opuszczasz i podnosisz, no chyba że go źle zrozumiałem .

No jezeli mowisz ze to taki pół EHR to naprawdę fajna sprawa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotrek4x4
  • 30 999

Ale to trochę dziwne jest bo np przy nh td 5030 jest przycisk liftomatic ale jest to mechanizm z linką w pancerzu i przełącza na uwrociach podnośnik góra-dół jednym przyciskiem, ale to jest przełącznik elektroniczny więc nie wiem czym on może sterować, a o ile dobrze wiem to tu jest podnośnik mechaniczny. Ciekawie rozwiązali tylne szybkozłącza:P złączki są wkręcone w rozdzielacz który jest pod tylną szybą a dźwignie sterowania wpuścili przez profil do środka, prościej się chyba nie dało :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotr78j
  • 13 156

Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie się załącza sprężarke powietrza-mówią że od środka z kabiny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj