Belarus 820.2
 

Belarus 820.2

  • 5025 wyświetleń

w środku...



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • ROLNIK7
  • 17 366

Nie wiem czy jest mniejsza, bo wcześniej nie jeździłem żadnym Belarusem, ale kręci się dobrze, bo ma wspomaganie na orbitrolu, więc wiadomo...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinBelarus
  • 1 362

Inna w dotyku jest 3 ramienna, a między nogami to raczej wzmacniacz momentu jest? U mnie bynajmniej tak jest.

 

Bezawaryjnej jazdy!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ROLNIK7
  • 17 366

Dzięki, ta wajcha między nogami to dokładnie tak jak mówi MarcinBelarus

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 75 7766

Sprzęgło podobno ciężko chodzi a jak te wajchy i dzwignie trzeba się nasiłowac? Lekko chodzi orbitrol?

Ma jakieś nawiewy? Te modele też mają coś takiego jak w starych mtz ze sportową kabiną :D że olej od silnika biegnie jakoś po kabinie? :huh:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ROLNIK7
  • 17 366

Sprzęgło leciutko chodzi, gorzej z wajchami, ale idzie się przyzwyczaić. Orbitrol lekciej niż w samochodzie. Nawiewy ma, nawet dobrze chłodzą! A olej w kabinie nigdzie nie idzie (chyba pod kabiną)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrus89
  • 3 778

Lepsza jest kierownica 3 ramienna, wygodniejsza, ja niestety mam taką, a to pod kierownica to jest " prawie jak powershift" :D :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 75 7766

Dużo lepiej wchodzą biegi na synchronizowanej skrzyni bo też podobno zgrzyta, co z tymi wajchami że ciężko chodzą chyba nie jest ciężej jak w mf 255 :D , ta wajcha pod kierownicą to jakiś półbieg można zredókowac tym bez sprzęgła trwałe to jest w mtz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrus89
  • 3 778

Na chama mozna i bez sprzegla ale lepiej redukować z sprzeglem, trwałe jak caly Mtz Belarus

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mtz_820
  • 0 626

to pomiedzy biegami jest do przelaczania szosowe-polowe? ale przeciez ta wajcha co jest od biegow sie t przelacza do konca w lewo i do przodu i mamu szosowe a do tylu polowe moze mi ktos to wytlumaczyc bo ja troche tego nie czaje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ROLNIK7
  • 17 366

Ta po środku to wzmacniacz momentu, a ta po prawej stronie jeżeli wrzucisz w lewo i do siebie będą wchodzić biegi 1,3,4,5,9 i R1 a jeżeli w lewo i do przodu to będą wchodzić 2,6,7,8,9 i R2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj